• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: To plati jen u toho worldbosse, jinak musis byt ve skupine a ceka te klasicky greed/need, master looter a tak?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    OSCURO: no já jsem taky samozřejmě rád, že to ve wildstar je právě tak jak je. Kdybych chtěl hrát jednogombíkovou postavičku, tak hraju mága ve wow:). Je to navíc imho výborný způsob, jak oddělit zrno od plev, nooby od zkušených harcovníků
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    miluju comixovou grafiku a humor, nemam rad radobyrealisticky...
    takze jestli todle dodrzeli k tomu daj vice skilled souboje nez wow, super, splnili v co sem doufal :)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    JETELICEK: A k tomu "klaviru" - me to bavi. Pri dobrem rozlozeni na klavesnici je to jen o trosku narocnejsi jak Dota ci LoL a mam pri soubojich (zvladt v PvP) i podobny pocit. A jde to krasne obejit game mysi aspon s 6 tlacitky kdyz clovek nema chut se prat s klavesnici.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    POMPO: Ta grafika je sice komiksova, ale v poslednim patchy ma spoustu particle efektu (ohen s parou a dymem je super a pouziva se i v soubojich jako otravny aspekt kteremu se je treba vyhnout protize nevidis), krasna voda, odlesky... A zatim je to svizne a modely jsou detailni ale diky hodne komix texturam coz je hlavnr plna barva to moc nezere vykonu. Ale zatim neni optimalizace na vysokovykona PC. Na mojem i7 s 650 grafikou to obcas ma podivne zacvaty zpomaleni.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Pokud u tehlech ala GW2 worldbossu das dostatecnou kontribuci padne ti odmena (napise to na screen) a objevi se ti v iventari.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    POMPO: swtor se mi při změně lokace loadovalo 5 minut. Tady loading trvá cca 3-5 sekund (mám asi dva roky starou grafickou kartu)
    POMPO
    POMPO --- ---
    JETELICEK:
    Dik za info.
    Jen poznamenam ke grafice, ze co jsem videl z videi, tak ma jednu skvelou vlastnost: vypada to HW nenarocne.

    Protoze, a ruku na srdce, co vas na mmorpg dlouhodobe zajima?
    Maximalni grafika kterou si pustite v singl player oblastech ale treba ve meste to bude mit 10-15 fps?
    Nebo jednoducha grafika ktera bude mit porad 20+ fps, nebude skvela ale bude svizna?

    Pokud se podari WS ta druha moznost vidim to jako vyhodu. Samozrejme muze nastat stav, kdy to bude pomale a hnusne.

    Mozna ze mate kazdej i5 ctyrjadro a 2 grafarny po 10t/kus....
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ZACK: no takle z toho world bosse tuším snad nic nepadalo (respektive nikdo tam s žádnýma epikama neflexoval)...byla za něj hromada expů, ale jakmile třeba jenom pomůžeš někomu s pár mobama a párkrát do nich vystřelíš, tak už ti to ten loot dává.

    Jak to bude vypadat ve chvíli, kdy třeba world boss bude nějaký loot table mít a bude do něj bušit xyz lidí bez pořádného raidu nevím. Nicméně v instancovaných raidech to bude určitě jako v těch jejich 5man - roll greed/need
    ZACK
    ZACK --- ---
    JETELICEK: Jak je to s lootem pri tom raidu, kde nejsi soucasti jasne skupiny? Kazdy dostava svuj.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    MESHCA: zkusím:)

    Hodně výtek samozřejmě směřuje na grafický styl, nicméně po víkendu mohu směle říct, že tato komiksově westernovo scifi vizualizace tomu sedí jak hrnec na prdel. Po pár hodinách si člověk zvykne tak, že se mu budou všechny ty na vážno se tvářicí hry zdát hrozně suché (tes, swtor)

    Nicméně animace postaviček je super, hrál jsem mechari a drakeny, ti se hýbou krásně. Prostředí je vizuálně hodně bohaté, tak kde má být (zamořená podzemí, paluby vesmírných lodí) a naopak tam, kde se člověk pohybuje po savaně, tak se opravdu pohybuje po savaně. Je tam samozřejmě znát veliká inspirace wowkem, ale aby ne - však na té hře pracují bývalí core developeři world of warcraft.

    Kvesty jsou fajn, relativně různorodé, občas dost chaotické. Opět se hádám bude kvestit s otevřenou haldou webových walkthrough stránek:). Nicméně co mě fakt potěšilo je to, že jsou kvesty výborně vybalancované..i když jsem lítat po mapě jako jojo (což je pro mě relativní benefit - po zkušenostech ze swtor, kde si připadám jako v nějakém lineárním koridoru), nikdy mi nepřišlo, že jsem pro daný kvest nad/podlevelovaný. Neustále je to relativní challenge, souboje na konci chain questů jsou správně těžké. Vyzkoušel jsem i jednu space misi (nebo jak se to jmenuje) a musím říct, že to mělo výbornou atmosféru, bylo to správně těžké (tedy v tom smyslu, že si plánujete útok na každý trash pack) a příběh též fajn

    Čímž se dostávám ke combatu -zde si také musí člověk zvyknout. Už s nějakými pěti aktivními abilitami to byla jako hra na klavír. Ve chvíli, kdy opravdu půjde do tuhého (raid například), tak si nechám přidělat třetí ruku - nutnost se neustále hýbat, sledovat cds, sledovat nepřátelské (a vlastní, než to přijde do krve) paragrafy, do toho některé ability vyžadují, aby se daná klávesa držela po nějakou dobu..inu opravdu ale opravdu vítaný challenge. Jakmile i při hloupém kvestění chvíli zaspíte, tak máte potom dost problému s přežitím. Zúčastnil jsem se raidu na jednoho world bosse (tedy raidu - počítá se vám celková dmg/healing contribution, takže vůbec nemusíte být v partě, pak dostanete expy a loot podle toho, jak moc jste do něj bušili/healovali)

    co se týče balance jednotlivých povolání, tak nevím - vyzkoušel jsem spellslingera, warriora i stalkera. Warrior se hrál asi nejlépe, i když to pak bude na bossfightech peklo:)Mí známí hráli mediky a byli s nimi hrozně spokojení..

    Osobně tomu fakt dávám šanci. Je to inovativní a pro mě je i trochu návrat k tomu non-kinder stylu, jako je současné wow
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    JETELICEK: Mohl by ses rozepsat? :) Zrovan na ofic foru procitam feedbacky lidi ze stress testu a je to hodne zajimave moci videt dalsi nazor.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    dojmy z bety: chci chci chci:)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    OSCURO: Jsem na ten patch hodne zvedava. Mela by se v nem objevit balance snad vseho.
    POMPO
    POMPO --- ---
    OSCURO:
    Zatim jsem nevidel MMORPG kde by to bylo jak rikaj.
    Ale cas ukaze.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    POMPO: Porad neni. Dle devu to porad miri ke kvetnu 2014.
    V tuhle chvili nam porad ale nechteji ukazat novy pre-rc patch, ale tvrdi ze vsechno co jsme nareportovali, tak je opraveno, jen to prochazi QaA.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Porad jeste neni release date nebo jsem neco prehlid?
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    taky mi to prislo chaoticke i graficky, je to beta, nerikam ze to bude ve vysledku spatne, ale pro me zadny wow efekt (ne world of warcraft :])

    ja uz davam od mmorpg ruce pryc :]
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    VAJCE: u vetsiny mmo ani craft nejdedu
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    je to beta mouseover neres :) souboje jsou pro me nejdulezitejsi a crafting je vzdy napicu nudnej a ze zacatku tezce pochopitelnej :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam