MESHCA: zkusím:)
Hodně výtek samozřejmě směřuje na grafický styl, nicméně po víkendu mohu směle říct, že tato komiksově westernovo scifi vizualizace tomu sedí jak hrnec na prdel. Po pár hodinách si člověk zvykne tak, že se mu budou všechny ty na vážno se tvářicí hry zdát hrozně suché (tes, swtor)
Nicméně animace postaviček je super, hrál jsem mechari a drakeny, ti se hýbou krásně. Prostředí je vizuálně hodně bohaté, tak kde má být (zamořená podzemí, paluby vesmírných lodí) a naopak tam, kde se člověk pohybuje po savaně, tak se opravdu pohybuje po savaně. Je tam samozřejmě znát veliká inspirace wowkem, ale aby ne - však na té hře pracují bývalí core developeři world of warcraft.
Kvesty jsou fajn, relativně různorodé, občas dost chaotické. Opět se hádám bude kvestit s otevřenou haldou webových walkthrough stránek:). Nicméně co mě fakt potěšilo je to, že jsou kvesty výborně vybalancované..i když jsem lítat po mapě jako jojo (což je pro mě relativní benefit - po zkušenostech ze swtor, kde si připadám jako v nějakém lineárním koridoru), nikdy mi nepřišlo, že jsem pro daný kvest nad/podlevelovaný. Neustále je to relativní challenge, souboje na konci chain questů jsou správně těžké. Vyzkoušel jsem i jednu space misi (nebo jak se to jmenuje) a musím říct, že to mělo výbornou atmosféru, bylo to správně těžké (tedy v tom smyslu, že si plánujete útok na každý trash pack) a příběh též fajn
Čímž se dostávám ke combatu -zde si také musí člověk zvyknout. Už s nějakými pěti aktivními abilitami to byla jako hra na klavír. Ve chvíli, kdy opravdu půjde do tuhého (raid například), tak si nechám přidělat třetí ruku - nutnost se neustále hýbat, sledovat cds, sledovat nepřátelské (a vlastní, než to přijde do krve) paragrafy, do toho některé ability vyžadují, aby se daná klávesa držela po nějakou dobu..inu opravdu ale opravdu vítaný challenge. Jakmile i při hloupém kvestění chvíli zaspíte, tak máte potom dost problému s přežitím. Zúčastnil jsem se raidu na jednoho world bosse (tedy raidu - počítá se vám celková dmg/healing contribution, takže vůbec nemusíte být v partě, pak dostanete expy a loot podle toho, jak moc jste do něj bušili/healovali)
co se týče balance jednotlivých povolání, tak nevím - vyzkoušel jsem spellslingera, warriora i stalkera. Warrior se hrál asi nejlépe, i když to pak bude na bossfightech peklo:)Mí známí hráli mediky a byli s nimi hrozně spokojení..
Osobně tomu fakt dávám šanci. Je to inovativní a pro mě je i trochu návrat k tomu non-kinder stylu, jako je současné wow