• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    OSCURO: Jestli chceš slovíčkařit, můžeme. Řeč byla o vadách (barvoslepost, respektive porucha barvocitu), nikoliv o počtu druhů čípků. Vad existuje více než jen tři, tedy viz můj příspěvek. Sám jednu z těch vad mám a tedy si cením každé hry, která má pro mě vhodné nastavení barev.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    OSCURO: A samozrejme i kazdy podtyp. (mame tri druhy cipku v oku ktere vnimaji ruzne frekvence)
    Myslim ze inspirace wow, jako v mnoha dalsich aspektech teto hry
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ETHAN: Doufam ze se ti neporusilo vnimani textu, "pro vsechny tri typy"
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    OSCURO: To se hodí, hodně jsem to ocenil už ve WoW, kde mají vyladěno pro více druhů porušení barvocitu, viz https://us.battle.net/support/en/article/color-blind-mode-improvements-in-patch-4-3 (tedy Wildstar má velké plus za to, že podporuje aspoň některé, ale když už do toho šlápli, mohli by přidat další).
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: wow
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    AVATAR: Mas v nastaveni moznost si nastavit i upravu pro barvoslepost a to dokonce pro vsechny tri typy. Docela me to hodne potesilo.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: vsichni ostatni = ty a meshca?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JETELICEK: to se nestydis, delat si srandu z postizenyho? Barvoslepost je vrozena nemoc a on za ni nemuze :(
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    SIRLOON: kdo chce psa bít, důvod si vždycky najde....ne vážně, to že nejsi schopný něco na mapě/na obrazovce najít, když všichni ostatní s tím problém nejspíš nemají , nesvědčí asi ani tak o nekvalitě hry, jako spíš o něčem jiném .)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MESHCA: slepy fakt nejsem, ale to velke C proste moc dobre videt nejde. klidne pak udelam screen
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SIRLOON: V tom pripade uz vubec nechapu poznamku. Hloucky nekolika postav na hromade tak, aby jejich popisky byly absolutne necitelne jako v RO jsem do ted nepotkala. V Ro s emimochodem nejednalo o npc, al ehrace, ktery tyhle zhluky delaly absolutne umyslne. Ve WS je jmeno npc a pripadne comodita, co prodava v pohode citelne. Pokud jsi nemohl najit vendora mezi ostatnimi npc, nad hlavami maji velikanske C. Dale jsou oznaceni na mape a minimape. Takze mam dojem, ze jsi slepy jak patrona.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    no ale ja nemluvim o minimape. ja kdyz se dostal na tu prvni planetu co uz nevim jak se jmenovala, tak tam byly hloucky lidi a podle minimapy jeden znich mel byt shop a ja jak debil pobihal pet minut nez sem ho nasel. ten symbol nad jeho hlavou proste nebyl videt a kurzor se mi taky nezmenil.

    Pronterou v RO sem myslel tohle - alespon na czechru a na rebornu takhle vypadala
    http://i5.minus.com/icC6sv0a2obsi.jpg
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SIRLOON: To zalezi na Addonu. Je pravda, ze mam minimapu zaddonovanou pro vyznamne vetsi prehlednost. Ale uz zakladni rozhrani minimapy zobrazuje vendory(a jejich jmena), schranky, taxiky, harvest noty, questy. Nerikam, ze je to super uber prehledne. Ale v odkazovat na Pronteru z RO je podle me nevhodne a dosti prehnane. Tam nebylo v podstate vubec nic. Navic RO klient nesel vubec addonizovat. Nebo mozna je ta poznamka byl nejaky nejapny pokus o trolleni. Tezko rict.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MESHCA: a hloucky deseti postav pohromade z nichz podle minimapy ma jedna byt vendor ale neda se identifikovat mi pripomina pronteru v ragnarok online :-/
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SIRLOON: Maximalne tak textury. Modely a animace jsou spise k rannim animakum nez k wowku.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ETHAN:
    ZACK:
    Ano, Carbine zakladalo 17 lidi uteklych z blizzardu, kteri se podileli na tvorbe vanilla wowu a prvnich datadisku, pridali se k nim lidi z Diabla 3, Starcraftu, Falloutu, Everquestu, Half life2, City of Heroes a Metroid Prime. A je to opravdu na WS citit, jak se oldschool mechaniky snoubi s novymi. Wildstar nejspis nebude a nikdy nebyl inovativni hrou na poli mechanik. Zakladaji si na tom, ze berou funkcni modely a snazi se je vylepsit a posunout dal. Takze telegraph system je z moba her, action set a ampy hodne odkazuji na diablo3, Tradeskilly (cti crafting) pripominaji Everquest, atd. atd.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ZACK: bohuzel asi jenom grafici pac o prehlednosti rozlozeni postav na mape toho jeste moc nepochytili
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ZACK: Tím se ledacos vysvětluje :D Osobně jen stále doufám v betu, protože teprve osahání toho soubojového systému určí, jestli na tu hru zapomenu, nebo se budu řadit do fronty na nákup sběratelské edice. Popisy a videa jsou fajn, ale dokud si to člověk nezkusí a nedostane to aspoň trochu do krve, tak o tom nic neví. Zatím to na mě působí hodně zajímavě a svěže a zároveň dost zmateně. Nesnáším PvP a to je to, kde jsem zatím jedině zažil poskakování jak na gumičce a zoufale to nešlo.
    ZACK
    ZACK --- ---
    ETHAN: Vsak dela :) Nejen grafiku. Carbine zakladali lidi z Blizzardu.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ETHAN: stylizace je holt neco, co spousta lidi hatuje a dalsi spousta miluje. Nastesti jsem jeden z te druhe spousty :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    MESHCA: Líbí se mi to, ale stále víc mi připadá, že na tom ve volném čase asi dělá tým grafiků, co dělal WoW. Ty hry vypadají místy zcela zaměnitělně (například kolem 2:33 bych klidně uvěřil, že jde o mě neznámou lokaci a quest z WoW). Pro mě osobně plus a pro ně asi taky, protože tahle stylizace nestárne tak, jako když se někdo snaží o fotorealistickou grafiku.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Nebudem si nic nalhavat, graficky orgie se nekonaj. Ale mohlo by bejt i hur...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam