• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MESHCA: a hloucky deseti postav pohromade z nichz podle minimapy ma jedna byt vendor ale neda se identifikovat mi pripomina pronteru v ragnarok online :-/
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    SIRLOON: Maximalne tak textury. Modely a animace jsou spise k rannim animakum nez k wowku.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ETHAN:
    ZACK:
    Ano, Carbine zakladalo 17 lidi uteklych z blizzardu, kteri se podileli na tvorbe vanilla wowu a prvnich datadisku, pridali se k nim lidi z Diabla 3, Starcraftu, Falloutu, Everquestu, Half life2, City of Heroes a Metroid Prime. A je to opravdu na WS citit, jak se oldschool mechaniky snoubi s novymi. Wildstar nejspis nebude a nikdy nebyl inovativni hrou na poli mechanik. Zakladaji si na tom, ze berou funkcni modely a snazi se je vylepsit a posunout dal. Takze telegraph system je z moba her, action set a ampy hodne odkazuji na diablo3, Tradeskilly (cti crafting) pripominaji Everquest, atd. atd.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ZACK: bohuzel asi jenom grafici pac o prehlednosti rozlozeni postav na mape toho jeste moc nepochytili
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ZACK: Tím se ledacos vysvětluje :D Osobně jen stále doufám v betu, protože teprve osahání toho soubojového systému určí, jestli na tu hru zapomenu, nebo se budu řadit do fronty na nákup sběratelské edice. Popisy a videa jsou fajn, ale dokud si to člověk nezkusí a nedostane to aspoň trochu do krve, tak o tom nic neví. Zatím to na mě působí hodně zajímavě a svěže a zároveň dost zmateně. Nesnáším PvP a to je to, kde jsem zatím jedině zažil poskakování jak na gumičce a zoufale to nešlo.
    ZACK
    ZACK --- ---
    ETHAN: Vsak dela :) Nejen grafiku. Carbine zakladali lidi z Blizzardu.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ETHAN: stylizace je holt neco, co spousta lidi hatuje a dalsi spousta miluje. Nastesti jsem jeden z te druhe spousty :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    MESHCA: Líbí se mi to, ale stále víc mi připadá, že na tom ve volném čase asi dělá tým grafiků, co dělal WoW. Ty hry vypadají místy zcela zaměnitělně (například kolem 2:33 bych klidně uvěřil, že jde o mě neznámou lokaci a quest z WoW). Pro mě osobně plus a pro ně asi taky, protože tahle stylizace nestárne tak, jako když se někdo snaží o fotorealistickou grafiku.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Nebudem si nic nalhavat, graficky orgie se nekonaj. Ale mohlo by bejt i hur...
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Nasla jsem video, ktere ukazuje grafiku pro normalni lidi. Je to tak prostredni vsechno (detaily, stiny, clustry, vzdalenost dohledu): http://www.youtube.com/watch?v=WgfHqVCM8ME

    Cele je to z Deadrune, coz je Dominioni mapa pro level 7-14. Je to savana, kterou Emperor daroval Drakenum, aby mely kde lovit divoka zvirata, pro svou zabavu. Na te same mape se nachazi i neco, co jsme pojmenovali Chui zoo, nebot zde Chua provadeji experimenty na zvyseni nebezpecnosti mistni fauny. Vasim ukolem je otestovat nebezpecnost daneho zviratka. Hezke je, jak je Chua vzdycky silene zklamana, kdyz quest dokoncite (prezijete).
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Pfuu. Tak jsem ted docetla silene dlouhy topic na ofic foru pojednavajici o tom, kdy si cap level hraci mysli, ze bude release. Oprimisticke odhady techto hracu jsou kveten. Nejvic lidi se shoduje na cervnu max cervenci. Pesimisticke odhady rikaji zari.
    Nicmene tu Daddy rika, ze porad miri na spring 2014 http://www.gameinformer.com/...hive/2014/02/20/gi-show-192-irrational-closes-wildstar-interview.aspx

    Behem toho cteni jsem si uvedomila, jaky jsem uz mmockovy pametnik. No hruza pomyslet.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    JETELICEK: Pouzivam mys Genius Gila, ktera ma 6 snadno dosazitelnych tlacitek (+3 pro me nedosazitelna) a nemuzu si to vynachvalit. Zvladam castit za behu, uprostred skoku a s otockou o 180° zaroven. U nekterych clasu, jako je napriklad stalker nebo medic, je takovahle mys dosti esencialni. Engi, warrior a esper naopak takove naroky na mobilitu nemaji. SS jsem nehrala zatim.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Pokud jde o narocnost na hw. Bezim na plnem rozliseni, plne detaily a stiny s antialiazinkem a dohldem stahnutym cca na 2/3, a stazene cluster efekty. A bezne mam 30fps. Jedine misto, kde mi slezou fps na 17-20 je hlavni mesto. Mam i5 dvou jadro na 3,5GHz ; 8GB ram a Radeon HD 8600. Potiz je v tom, ze tahle informace je zkreslena, protoze hra zatim vubec neprosla zadnou optimalizaci na vykon. Takze se da predpokladat, ze s moji konfiguraci to pobezi se vsim na max.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ASACHI: Ne, je Monday maintenance. Server je dole do uterka cca 19.hodin,
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: jasne, proste wowko... dik
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: greed/need system+ jak to nastavi sef party v dungeonech a kdykoliv kdy jsi ve skupine
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    jede tedkom wildstar? Delsi dobu jsem betu nelognul a pise mi to ze nejsou aktivni zadne realmy ...
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: To plati jen u toho worldbosse, jinak musis byt ve skupine a ceka te klasicky greed/need, master looter a tak?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    OSCURO: no já jsem taky samozřejmě rád, že to ve wildstar je právě tak jak je. Kdybych chtěl hrát jednogombíkovou postavičku, tak hraju mága ve wow:). Je to navíc imho výborný způsob, jak oddělit zrno od plev, nooby od zkušených harcovníků
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    miluju comixovou grafiku a humor, nemam rad radobyrealisticky...
    takze jestli todle dodrzeli k tomu daj vice skilled souboje nez wow, super, splnili v co sem doufal :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam