• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    POMPO
    POMPO --- ---
    OSCURO:
    Ja porad jeste nejsem "in" :(
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    Patch, patch patch - uz se to stahuje, jsou toho giga a giga.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Ja vim, muze to byt fama.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Vsechno odkazuje na jediny zdroj. Obrazek, ulozeny v google cashi, ktery je navic podezrely, protoze "rocket house" - tak se preorder domecek nejmenuje. Hledala jsem ono udajne video, kde pry padlo 3. cerven, ale to neni vubec k nalezeni (zadna kopie takoveho videa). Na zadnem z for se zadny Carbiene nevyjadril ac se vsude zurive diskutuje. Tak uvidime, zatim to vypada jako kachna.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Rumor - WildStar Release date on June 3rd - Wildstar Life
    http://wildstar.mmorpg-life.com/breaking-news/rumor-wildstar-release-date-june-3rd/
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    POMPO: tak ve swtoru byly DVA!...kdo někdy progresoval EV v době těsně po releasu, tak snese všechno :) (omg, ten boss zmizel! omg propadl jsem se podlahou! omg podlaha zmizela!)
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    lepsi po jednom funkcnim nez 5 zabugovanych jako u SWTOR....
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ETHAN: Na forum bys mel mit jeste dneska pristup a zruseji ti ho dneska vecer nebo zitra rano. Porad mi dela problem prepocet z jejich casu na nas.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    MESHCA: Na forum se už asi nedostanu, měl jsem přístup jen o víkendu. Ve skutečnosti jsem forum ale neviděl vůbec, reportoval jsem ze hry. Zkusím to večer.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ETHAN: Aha, pardon ma chyba. Tak tohle jsem nezaznamenala asi nikdy. Zvlastni jev. Mozna by stalo za to projit forum, jestli se s podobnym problemem nekdo nesetkal. Rozhodne to neni nic, co by se delo nejak plosne.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    Ne navigační šipka, ale takové to, co ukazuje ozubené kolo u věcí, co se dají použít a stylizovaný atom u toho, co je na scientist path. To mizí stejně jako nameplates. A když máš něco zkoumat robotem, tak je dobré vědět, že to jde a nepobíhat zmateně od čehokoliv k čemukoliv a doufat.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    OSCURO: Nameplaty uz na WP2 obcas blbli (coz jsem zaznamenala az na lvlu 20 v instanci). Vtip je v tom, ze je v soucasne dobe v podstate nikdo nepouziva. Mozna proto nevime, ze nefunguji. Vsichni vcetne GM presli na bijiplates a navmate addon. Coz je takdy duvod, proc je budou implementovat primo do hry.
    Navigacni sipka me tedy funguje, tu nemam zaddonovanou, ale moc ji nepouzivam. Kliknu na to tak jednou za 1-2 hodiny, kdyz uz jsem ztracena.

    Je hodne zajimave cist, jak lidi odradil interface (coz je asi duvod, proc implementuji ted novy). Me taky na zacatku prisel kostrbaty, ale ne nic, kvuli cemu bych musela zatratit zbytek hry. Je to taky duvod, proc jsem cely vikend po ocku sledovala nyx a byla pripravena jit na skype ci TS a lidem poradit. Ale nikdo nic nechtel, velika skoda.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    OSCURO: Neděje se to vždy. Já když jsem přišel domů k naštvané přítelkyni (hru vypnula a šla hrát Diablo), tak jsem to spustil, začal hrát a nechápal jsem, co se jí nelíbí. Po nějaké době jsme zjistili, že ona nic neviděla, já měl nameplates i označení použitelných předmětů ve světě v pořádku, ale ona nic z toho neviděla. Když jsem hru vypnul a zapnul, už jsem je neměl ani já, ale občas problikly. Reload UI také způsobil krátké probliknutí. Po čase se opět objevily, zcela náhodně.

    O den později jsem v advice chatu chytil info, že pomáhá poladit target scale ve videu, poladil jsem a ejhle! Na 0,5 jsou tam spolehlivě (ale nedá se to hrát, protože to je renderované v poloviční velikosti a roztáhlé), na 1 je to naposledy, co se objeví, ale občas nevydrží (je třeba s tím kvrdlat tak dlouho tam a zpět, dokud se neustálí a i pak občas na chvíli zmizí) a nad 1 už se neobjeví nikdy. Existenci tohohle nastavení jsem nepochopil vůbec, protože hodnoty pod 1 způsobí naprostou nekoukatelnost hry, nad 1 pak to na kvalitu grafiky nemá vliv (respektive má, protože vím, jak některé věci ve 3D hrách fungují, ale není to žádný velký zisk ve srovnání s tím, kolik to sežere navíc výkonu).
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: Na launch planuji jeden 20-man a jeden 40-man.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ETHAN: To bude nejaky novy problem poslednich patchu koukam.
    Nameplaty a sipky na qesty fungovaly bezvadne co jsem jel na winter patchi 2. A potom jsem dal addon na navigaci a nameplaty (viz nastenka-must have) a tudiz nevim jak vypadaji v puvodnim nastaveni. Zkusim se podivat.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    Takze zatim jen jeden?
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Tu jsou vydataminovane informace o 20-man raidu, nebudu spoilovat mechaniky ani lore.
    20-man raid se nachazi v Grimvalutu, coz je 46-50lvl lokace v Igrisolu(kontinent). V bete je se vstup odemkne dosazenim lvlu 50, na launchi planuji quest pro odemceni raidu. Tezko rict, jak moc bute slozity. Questy na odemceni jednotlivych adventure jsou vetsinou smesne jednoduche a jejich ucelem je jen to, abyste vedeli, kde se dana adventure nechazi. U dungeonu staci aspon jednou najit vstup. Da se tedy predpokladat, ze quest na vstup nebude nikterak sileny.
    20-man raid se jmenuje Genetic archives a jedna se o obrovskou eldanskou laborator, ktera ma dve patra. Kdyz budeme ignorovat trash, tak pri vstupu jsou k dispozici 3 minibosove (Genetic Monstrosity, Hideously Malformed Mutant, Gravitron Operator) a 2 bosove (Experiment X-89, Kuralak the Defiler). Po zabiti obou techto bosu se objevi treti miniboss(Fetid Miscreation). Kdyz dojdete do druheho patra, tak tam stoji dva minibosove (Phagetech Guardians). Kazdy z nich strezi vstup k jednomu bossovi (Phage Maw, Phagetech Prototypes). Po zabiti techto dvou bosiku se objevi treti (Phageborn Convergence), jehoz smrt odemkne dalsi 4 minibose (Malfunctioning Gear, Malfunctioning Dynamo, Malfunctioning Piston, Malfunctioning Batter). A po porazeni techto ctyrech kousku se odemkne finalboss (Dreadphage Ohmna).
    Pri mem posetilem pokusu o tento healovani raidu(s gearem, co se da na lvlu 50 vycraftit) a s hodne nizkymi dps jsme se dostali k prvnimu bossovi za cca 30 minut a na nem si vylamali zuby. Nase slozeni bylo 2 tanci, 4 healeri a 14 dps. Urcite by se v budoucnu dalo z jednoho healera slevit. Mechaniky byly v celku jasne a tento boss byl udelatelny. Predchozi pokus me guildy si vylamal zuby az na druhem bossovi. :D Jsou guildy, ktere dosahli poslednich minibossu druheho patra.
    Da se tedy predpokladat, ze raid bude celovecerni zalezitost. Nejsem si jista, ze je mozne ho komplet udelat pod 2-3 hodiny.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    O víkendu jsme se s přítelkyní podívali v rámci stress testu do hry a za sebe musím říct, že to vypadalo zajímavě. Oba nás tedy odradilo, že nefungovaly nameplaty a ukazatele na quest/path itemy, tedy člověk tak nějak tápal kolem a zkoušel všechno na všechno jak v nějaké adventuře. Později se mi podařilo nějak tyhle věci vidět, ale přítelkyně to vzdala (celkem dost naštvaně) mnohem dřív. Nedivím se jí.

    Jelikož jsem vydržel, tak jsem si mohl vyzkoušet například challenge (bez nameplates nesplnitelné, zvlášť když je server plný dalších postaviček, které jsou možná mob a možná hráč, který mi jde zabít moba), které celkem mile ozvláštňují questy typu "jdi a zabij X potvor typu Y", ale tedy mělo by to být asi častěji, když takových questů je tolik.

    Path je moc pěkná věc, ALE měli by dát při tvorbě postavy dost jasně najevo, co to přesně bude znamenat pro mě ve hře. Je velice nepříjemné zjistit to až později, když to nejde změnit (nebo snad jde?). Hra má pak docela hodně dalších způsobů, kterými se dá rozvíjet postava a neodhalil jsem, k čemu budou a zda to je nevratné rozhodnutí nebo ne.

    Existence (a co jsem tak četl různé články, tak později nutnost) více nastavení action barů podle situace mi přijde jako sice cool nápad na papíře, ale naprosto matoucí ve hře. V raidu potřebuju znát ability, které mám pod prsty, aniž bych se musel dívat a já třeba víc než jeden takový set v hlavě neudržím. Když si to tedy prohodím, budu hrát hůř, než se naučím nové rozložení a to jen proto, abych to o bosse dál zopakoval dalším přehozením. Ne nadarmo se ve WoW držím jedné classy a jedné specky, víc prostě na potřebné úrovni pro raidování nedám :o)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    OSCURO: Carbine na foru psali, ze v nejakem z pristich patchu implemenruji mosnost napodruhe uz arkhship skipnout.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam