O víkendu jsme se s přítelkyní podívali v rámci stress testu do hry a za sebe musím říct, že to vypadalo zajímavě. Oba nás tedy odradilo, že nefungovaly nameplaty a ukazatele na quest/path itemy, tedy člověk tak nějak tápal kolem a zkoušel všechno na všechno jak v nějaké adventuře. Později se mi podařilo nějak tyhle věci vidět, ale přítelkyně to vzdala (celkem dost naštvaně) mnohem dřív. Nedivím se jí.
Jelikož jsem vydržel, tak jsem si mohl vyzkoušet například challenge (bez nameplates nesplnitelné, zvlášť když je server plný dalších postaviček, které jsou možná mob a možná hráč, který mi jde zabít moba), které celkem mile ozvláštňují questy typu "jdi a zabij X potvor typu Y", ale tedy mělo by to být asi častěji, když takových questů je tolik.
Path je moc pěkná věc, ALE měli by dát při tvorbě postavy dost jasně najevo, co to přesně bude znamenat pro mě ve hře. Je velice nepříjemné zjistit to až později, když to nejde změnit (nebo snad jde?). Hra má pak docela hodně dalších způsobů, kterými se dá rozvíjet postava a neodhalil jsem, k čemu budou a zda to je nevratné rozhodnutí nebo ne.
Existence (a co jsem tak četl různé články, tak později nutnost) více nastavení action barů podle situace mi přijde jako sice cool nápad na papíře, ale naprosto matoucí ve hře. V raidu potřebuju znát ability, které mám pod prsty, aniž bych se musel dívat a já třeba víc než jeden takový set v hlavě neudržím. Když si to tedy prohodím, budu hrát hůř, než se naučím nové rozložení a to jen proto, abych to o bosse dál zopakoval dalším přehozením. Ne nadarmo se ve WoW držím jedné classy a jedné specky, víc prostě na potřebné úrovni pro raidování nedám :o)