• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    KABIS: Pokud jde o porovnani healovani/tankovani s Wowkem, jak uz tu probehla vasniva diskuse, ktera ale neprinesla moc odpovedi na tve otazky.
    K tankum. Ve WS jsou tri povolani, ktera tankuji. Warrior, Stalker a Engeneer. Hrala jsem je jen do levelu cca 20, takze moje znalosti tankovani jsou spise okoukane z pohledu healera. Ale pokusim se se rozepsat.
    Kazde to povolani ma trochu jiny styl boje. Warrior pouziva obrovsky mecak a jeho pohyby jsou pomalejsi a pusobi jak wrestler nebo barbar. Ma spousty supporticich spellu/buffu pro partu, kdy dokaze napriklad soukovat dmg ostatnim hracum v parte a pod. Nejvice se podoba klasickemu tankovi. Stalker je oproti nemu silene freneticky, tam kde da warrior jedu velkou ranu, tam stalker 3x drapne drapkama (za stejnou dmg samozrejmne). Mam z nej dojem, ze bez herni mysi je stalker silene tezky na ovladani. Hodne hraje na live steal a dmg soukuje pomoci nano oblecku. Behem tankovani vyuziva i hide, ktery mu zvysuje na nekolik sec obranu. Tyhle dva tanci jsou docela hodne dynamicti, protoze jsou melee a neustale uskakuji z telegrafu. A pak je tu engeneer, ranged tank. V akci se zda mene pohyblivy nez predchozi dva tanci a ma dost statickych spelu. Ale zase tezi ze vzdalenosti, ma diky tomu lepsi prehled nad situaci, vetsina jeho spellu ma delsi dosah, coz mu usnadnuje nabirani addu a nebo utrhnuteho bosse a muze tankovaci vyuzivat petika.
    Neda se rict, ze by nejaky z tanku byl vyslovene lepsi. Takze spise zalezi, jaky styl ti osobne vyhovuje.

    Jde-li o to porovnavani. Bavime se tu o dvou naprosto rozdilnych hrach. WS je velmi dynamicka hra zalozena na pohybu-uhybani a mireni. Rozhodne nejde jen o to na bossovi drzet agro(pripadne ho otocit nejakym smerem) a cekat az ho dpska utlucou. Znam i historku z Wowka, jak raid mel afk tanka, ktery tankoval prez makro a kdyz se boss utrhl, musel ho raid dovest pred tohodle robota tanka, aby ho zase nabral a drzel. :D A healovani radeji nebudu ani zminovat, jelikoz se jednalo o klikani na hp bary. Kamaradka u healovani raidu bezne koukala na serialy.
    Role ve WS se mi zdaji jinak vyvazene nez wow. Tankovani mi prijde jako nejlehci uloha, protoze porad mate za zadkem healera, co se snazi vas udrzet na zivu a kdyz dostanete jednim, dvema cleavy a zbytek skupiny vi, kdy interaptovat, tak se zase tak moc nedeje. V podstate jde o to znat taktiku. Dpska maji tezsi ulohu, protoze nektere telegrafy davaji IKcka a jsou pro healera az sekundarni. A nejtezsi se mi zda ve WS healer, coz je za soucaneho patche klavirista na kofejnu (nic moc pro 60 letou mamku zvyklou na poklidny zivot Wow healera). Takze pokud jde o tatktiku, tak neni povolani, ktere by ji nevyzadovalo.
    WS jako tank musis dobre znat mechaniky bosse a prostredi, boss se casto vodi po arene, jeden raid boss vyzaduje presne natoceni vuci raid skipine, aby castingem 270° spellu nezabil raid, ale hraci meli kam utect, ale aby nasledujicim knockbackem zase tanka neshodil z plosinu (Experiment-89 - Generic Archives). Co je esencialni bossove vyzaduji presne synchronizovane interupteni a tank muze mit na action baru klidne i 3 cc spelly, coz kdyz se umi pouzit je uzasne. Uz nemluvim vubec o tom, ze tank si nemuze dovolit stat ve vsech telegrafech, protoze jen sediva dmg je kotel.

    Cimz se dostavame k 60ti lete mamce. Obavam se, ze v tehle hre nema moc sanci k uplatneni. Hra se bez pohybu neda hrat, na reakci byva nekdy jen 200-400ms (coz je tak tak reakcni doba zdraveho neunaveneho cloveka). V nejake omezene forme (bez dungeonu, jen s nekterymi adventure a rozhodne bez raidu) by mohla zkusit nejakeho castera v parte s tebou, kdy bys mobku drzela na miste, aby mamka nemusela tolik uhybat a mirit. Jedny z nejdelsich telegrafu ma Spellslinger, mozna by se dalo dmgovat opravdu z dalky. Medic zase ma hodne plosek a medium armor, takze neni treba nejake kruto prisne mireni a jednu ranu ustoji, ale je mid range = i ve dvou hodne uhyba.
    Sance na healovani tve mamky v tehle hre a za soucasneho nastaveni jsou vice mene minimalni az nulove. Vetsina spellu na heal je mirenych a spozdeni v castu bit o 1 vterinu znamena tankovu jistou smrt a wipe. :(
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    KABIS: healing a tanking nebyl nikdy lehci nez ted ve wow, to se ma pristim datacem silne zmenit...

    a tank nevim jestli je takticka figura ve wow
    a imho to ze je napicu ve wow pvp, muze prave jejich predstava tanka a healu
    KABIS
    KABIS --- ---
    Ma takovy dotaz k povolanim:
    Co byste doporucili me, bavi me supporti, nejvic tanci asi (tank typu wow, kde to je fakt uzasna takticka postava), veci ktere hodne prezijou ale jsou rychle a hra je hodne dynamicka (warrior v tere online)?
    A co byste doporucilu moji mamce, ktere bude skoro 60, bavi ji nejvic heal ale ac ma reakce dobre (healuje ve wow a v swtor velmi dobre), tak ma problemy s cilenim a nedokaze tak rychle resit kameru?

    :)
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Samostatne.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Koukam na to. Pobezi to samostatne, treba jako GW2, nebo bude potreba delat voser se STEAMem?
    ZACK
    ZACK --- ---
    KABIS: Pocitej cca 1000 hra a po mesici zdarma 200-300 mesicne. Proste klasika.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SIRLOON: jestli to byl ten pres alienware (tak aj ksjem to mel ja) tak ano, to byl jen jeden weekend.
    KABIS
    KABIS --- ---
    OSCURO: ja do toho asi pujdu (teda jeste bude zalezet na cene), ale snad se mi podari si predtim vyzkouset na bete, zcela narovinu :) o vikendu jsem to procitala a ta hra vypada fakt hodne pekne, spravne ulitle a dostatecne zajimave :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    chtel sem zase zkusit WS o vikendu ale ucet mi porad hlasil, ze nema zadnou subskripci na WS. Ten betatest co sem na tom hral byl jen jednorazovej vikendovej?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    OSCURO: To je dáno tím, že je to beta. Ačkoliv třeba v SWTOR jsem taky nepotkal tak toxické prostředí, jako je trade ve WoW.
    OSCURO
    OSCURO --- ---

    Preorder?

    14 hlasy od 14 respondentů

      MESHCA
      MESHCA --- ---
      CLAVEN: Zadne MMO nenahradi dobry Single player. MMO hry proste jsou o tom hrat s jinymi hraci. A v tvem pripade pokud ti ke stesti staci Secret World, ktery je free, tak mi prijde zbytecne platit mesicni poplatky za jinou hru, ktera bude mit stejna omezeni, ac tedy WS ma vyznamne lepsi system boje.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      ASACHI: díky, asi si to nechám ujsť a svoje prípadné chute na MMO si budem saturovať Secret Worldom
      ASACHI
      ASACHI --- ---
      CLAVEN: Zcela uprimne ... wildstar je super shiney world of warcraft, nic vice, nic mene ...
      Ja ani uz nevim co jsem od te hry ocekaval, ale vraci se ke me prakticky vsechny vzpominky, ktere jsem ve WoW zazil.
      Otazka jestli to je dobre, anebo spatne. Na par veci je udelany zajimavy twist ... par veci zase tezce saje ...
      chce to zkusit, ale rozhodne je to po dlouhe dobe hodne zajimava alternativa k WoW.

      Celkem se mi libi ze vetsina bugu co jsem nareportoval uz je fakt opravena a ze komunikuji s komunitou ... otazka kam to dotahnou
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      CLAVEN: Byl jsem ted ve Wildstar bete hodne prekvapen dobrou naladou u hracu a prijemnou atmosferou. Uvidime po launch.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      OSCURO: Škoda, síce sa mi to veľmi páči, ale sociálny aspekt MMO ma posledné roky skôr serie.
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      CLAVEN: Asi jako vetsina MMO-jde to. Questing uplne v klidu, zkouknout si lore a projit path tez. Challanges na gold casto vyzaduji koordinaci vic lidi. PvP a Battlegrounds z random que jdou solo tez, ale random party jsou zmatek.

      Jakekoliv adventure, dungeon apod. solo nejde. A Carbine psali ze jim jde hodne o group content, t.j. zamereni dalsiho vyvoje bude jasne na hrani v parte.
      CLAVEN
      CLAVEN --- ---
      OSCURO: Nakoľko to má zmysel hrať sólo?
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      Jinak je NDA pryc, takze smele sem s otazkami.
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      ETHAN: Idea dle Carbien je, ze to je neco navic, neco co ani nemusis delat, ale zlepsuje to zazitek ze hry a mas na tehle hre typu "theme park" dalsi atrakci. Problem nyni vidim v tom ze nektere Path maji i vyuzitelnou mechaniku (zatim) a jine ne (zatim). Settler muze delat lecici a buffovaci ohynek a scientist muze zavolat k sobe celou partu kdyz jsou na jedne mape teleportem. Soldier a exploer nyni ostrouhali. Ale tohle vse se ma jeste menit.
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      ZACK: Jasně, ale nerad bych došel do podobného stavu jako v Diablu 2, kdy se sice daly nazdařbůh rozdělovat talenty, ale pak to nešlo změnit, takže si šlo krásně zkazit postavu třeba na 70. levelu. Pokud z toho nic nekouká, pak je to opravdu jen podle preferencí činnosti ve hře a v tom případě lze volit čistě podle přehledného guide, co sepsala Meschca.
      ZACK
      ZACK --- ---
      ETHAN: Nic takoveho tam byt nema, vyber si to podle toho, co te zajima. Meshca to popsala hodne presne, ostatne ty in-game texty to taky vysvetluji. A bez vyzkouseni vsech mechanik se to stejne neda z textu uchopit. To je stejny i u ty classy: Co je ti platny, ze si prectes popis vsech abilit, stejne nemas nejmensi poneti o cem ta classa je, dokud si ji nezahrajes.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam