ETHAN: Myslim si, ze problem s vlastnimi telegrafy hodne odstrani praxe, vyber vhodneho charu a herni mys.
Pokud jde o to druhe, tak jsem vysledovala, ze jednotlive charaktery maji jiste pohybove vzorce. Nerikam, ze plati pro vsechny, ale videla jsem je casto.
Warrior okolo mobky kresli pulmesice. Stalker dela kolecka/v parte stoji vzdy v zadech mobky. Melee esper kresli male osmicky celem k mobce solo i v parte. Ranged esper a spellsinger solo couvaji ve sirokych osmickach/v parte jen drzi rozumny odstup. Engi couva, probehne mobkou a zase couva/ v parte je uhyba od stran telegrafum v pomalych pulmesisich. Medic stredne siroka kolecka nebo osmicky podle buildu/v parte zalezi na slozeni ale vetsinou drzi jen vzdalenost.
Co je jeste zajimave, jestli budete hrat ve dvou, tak se buildy charakteru daji uzasne kombinovat. Predevsim peti/iluze a CC. Tim se da vysledny pohyb okolo mobky opravdu vyznamne omezit. A pro sikovnem CCckovani se daji i "vypnout" nejhorsi casty monster. Uzasna kombinace je treba engi s medicem, protoze si navzajem potencuji technologi dmg.
Tim vsim chci rict, aby ses nefixoval na dalkove charaktery jen proto, ze pusobi mene poskakovacim dojmem. On i heavy armor udela sve. A charaktery jako stalker/medic maji naprosto silenou burst dmg, takze mobky casto jsou dole driv nez stihnou castit neco opravdu hodne odporneho. Engi a tankovaciho peta a Esper ma tankovaciho geista a root. I to umi udelat sve.
Jak rika Oscuro. Chce to sednout a odkouset jednotlive charaktery, co sedne nejlepe do ruky. Urcite se nechce omezovat jen na assault spelly, ale primichat zdravou davku CC a support spellu. Muj soucasny dps esper ma na baru 3 utility a 1 support spell. Ale to je taky na tom zkusit ruzne kombinace, ktera sedne. Podle situace menim maximalne 2 spelly, nebot jsem zvykla, kde co je a staci mi jen zmenit poradi spellu na liste a jsem v haji.
Dale vyzkousej addon Deadlock, ktery fixuje kameru na mys, to by ti mohlo hodne pomoci:
http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220103-deadlock-extended