• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    MESHCA: Doplnen - Na 40raid nagearujes jen skrz perfektni projeti 20raid a na ten nagearujes v HC adventure a HC dungeonech. Bez toho skoro nema snad podle tvurcu tam smysl lezt.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ASACHI: 40-person raidy budou naprosto uchylne tezky a jsou urcene vice mene pro hardcore hrace. [Spoiler] https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=plrwl1vYl9Q#t=2237
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ETHAN: Profese je vyrobni skill-armory, zbrane, architekt
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ASACHI: Tak pro nás podřadné to takové opravdu není. Máme 9/14 HC SoO a reálné vyhlídky jsou na 11/14 HC, když tomu opravdu dáme všechno (a progressujeme to od začátku, tedy ne týden, ale asi tak půl roku). Jistě hraje roli fluktuace lidí, ale přesto 14/14 HC mají na našel serveru jen dvě guildy, z toho jedna to dala zhruba 14 dní nazpět. Globální statistika viz JAPAN. Važ si svých schopností, ale ubezpečuju tě, že takhle to nemá nejen každý nebo většina, ale dokonce drtivá většina.

    MESHCA: Díky moc, to si musím někam pěkně uložit :o) Profesí myslíš path, nebo je tam ještě něco dalšího? Pokud je to něco jiného, předpokládám, že path patří k rase, classe a frakci, tedy neměnné. Na runy jsem ještě ani nenarazil, takže to je přesně to, co je dobré vědět předem.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ASACHI: Co jsme meli sanci nakouknout do 20 raid bylo to dost tezky :-) Nutnost koordinovat akci vsech 20, kdy jedna chyba jednotlivce komplet wipne. (mrknete pokud vam nevadi spoil na Experiment X-89) I pro noliferskou guildu to pry nebylo vubec jednoduche.
    Coz me tesi, doufam ze me content vydrzi aspon 3-6 mesicu a budou opravdu stale tvurci o krok napred prede mnou, porad mavat novou mrkvi pred mou osli mmo tlamou ;-)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ETHAN:
    Nezvratne veci ve hre (v soucasne dobe): Frakce, rasa, classa, vzhled charakteru
    Zvratne veci, ale stoji to uchylne moc: zmena professe, reset AMPu
    Zvratne veci, ale stoji docela dost penez: Vzhled domecku (spacious verze), runecrafting (odemykani run, vytahovani run)
    Zdarma: zmeny spellu a jejich tearu, vzhled mounta, crate v domecku

    Toall: Zapomnela jsem na neco?
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    JAPAN: Od toho mame diskusi, kde ma kazdy svuj nazor ze sveho pohledu ;)
    Navic Wildstar, pokud chce delat ty ?40man? raidy, tak to bude dalsi easy WoW mode ...
    Masa lidi organizovat nejde, obtiznost tomu je v kazdem MMO uzpusobena.

    MESHCA: Diky, kouknu jak se dostanu domu z prace
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    ASACHI: je celkem jedno že zrovna TY jsi úplně nejlepší a že dokážeš snad i sólovat ještě nevydané HC raidy a druhou rukou přitom žonglovat se zapálenou běžící motorovou pilou.
    Statistika je jasná a velmi přesná. Jen 11.53% lidí zabilo Ragnaros na HC, 3.27% Sha of Fear HC, 6.89% Ra-den HC, 2.48% Garrosh Hellscream HC.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ETHAN: Myslim si, ze problem s vlastnimi telegrafy hodne odstrani praxe, vyber vhodneho charu a herni mys.
    Pokud jde o to druhe, tak jsem vysledovala, ze jednotlive charaktery maji jiste pohybove vzorce. Nerikam, ze plati pro vsechny, ale videla jsem je casto.
    Warrior okolo mobky kresli pulmesice. Stalker dela kolecka/v parte stoji vzdy v zadech mobky. Melee esper kresli male osmicky celem k mobce solo i v parte. Ranged esper a spellsinger solo couvaji ve sirokych osmickach/v parte jen drzi rozumny odstup. Engi couva, probehne mobkou a zase couva/ v parte je uhyba od stran telegrafum v pomalych pulmesisich. Medic stredne siroka kolecka nebo osmicky podle buildu/v parte zalezi na slozeni ale vetsinou drzi jen vzdalenost.
    Co je jeste zajimave, jestli budete hrat ve dvou, tak se buildy charakteru daji uzasne kombinovat. Predevsim peti/iluze a CC. Tim se da vysledny pohyb okolo mobky opravdu vyznamne omezit. A pro sikovnem CCckovani se daji i "vypnout" nejhorsi casty monster. Uzasna kombinace je treba engi s medicem, protoze si navzajem potencuji technologi dmg.
    Tim vsim chci rict, aby ses nefixoval na dalkove charaktery jen proto, ze pusobi mene poskakovacim dojmem. On i heavy armor udela sve. A charaktery jako stalker/medic maji naprosto silenou burst dmg, takze mobky casto jsou dole driv nez stihnou castit neco opravdu hodne odporneho. Engi a tankovaciho peta a Esper ma tankovaciho geista a root. I to umi udelat sve.
    Jak rika Oscuro. Chce to sednout a odkouset jednotlive charaktery, co sedne nejlepe do ruky. Urcite se nechce omezovat jen na assault spelly, ale primichat zdravou davku CC a support spellu. Muj soucasny dps esper ma na baru 3 utility a 1 support spell. Ale to je taky na tom zkusit ruzne kombinace, ktera sedne. Podle situace menim maximalne 2 spelly, nebot jsem zvykla, kde co je a staci mi jen zmenit poradi spellu na liste a jsem v haji.
    Dale vyzkousej addon Deadlock, ktery fixuje kameru na mys, to by ti mohlo hodne pomoci: http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220103-deadlock-extended
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ETHAN: Ja WoWko hral v HC 10 man guilde (byli jsme vzdy mezi prvnima na serveru co clearnuli cele HC hned po vydani ... vetsinou do 14 dnu komplet vsechny bosse) ... takze odtud mam nahled, ze wowko je jednoduche.

    Manzelka hrala vzdy 25man raidy a jestli neco je kindergarten, tak todle ... Prehealovalo se naprosto vsechno ... ohen neohen ... jednoduchoucky raidy.

    Tady to vypada jinak no. Vsude ohynky na zemi a kazdy te chce instantne zabit i na normalni obtiznosti, coz je pro me fajn, pac je tu vyhlidka ze to alespon bude trosku zajimave.


    OSCURO: Diky, zkusim toho wara tento vikend. Engineer mi prisel divnej kvuli PVP. Nedokazu si predstavit jak vyhazuju po kazdy smrti 3 novy boty ven :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    A když už to tu dneska tak spamuju, měl bych dotaz. Dá se někde najít soupis toho, co je nevratné rozhodnutí a co se dá kdykoliv měnit? Tím myslím třeba rasa a classa je jasná, ale že nezměním nikdy path jsem zjistil až ve hře a bylo mi líto odehraného času. V betě, v reálu bych postavu prostě smazal a rozjel znovu, ale víkend je víkend a člověk chce stihnout co nejvíc.

    Zajímalo by mě, která rozhodnutí je třeba promyslet předem a třeba i s někým probrat a kde prostě můžu něco naklikat a když to nebude sedět, tak to změním. Mám silné tendence být fixovaný na jednu postavu, takže bych ji nerad zkazil něčím, pro co bych ji dál nechtěl hrát.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    OSCURO: Já potřebuju být ranged, protože melee musí kolem všeho poskakovat jako opička na gumě a to by se mi akorát zamotala hlava :o) Až se to přehoupne z bety a bude nějak stabilnější herní systém, tak si najdu nějaký build, který se mi bude líbit. Spíš než metodou pokus omyl si asi nechám nějaký poradit od někoho chytřejšího na YT. Zatím jsem ani nepochopil, co který stat ve hře znamená, takže bych určitě nevyrobil nic moc funkčního. Ve WoW jsem tyhle znalosti systému nasával leta (vlastně už skoro dekádu) a jakékoliv změny byly inkrementální. Tady si nedělám iluze, že bych to za pár týdnů měl v malíku. Ale moc se těším na spuštění.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ASACHI: Však ano, WoW :o) Ale tam teď dobře půl roku nebude co dělat, už teď se víc než 3 měsíce scházíme jen na raidy. Blizzard to kompletně podělal a nedodává včas obsah. Sice nemáme zrovna vyčištěno na HC, ale naše reálné možnosti jsou ještě tak 1-2 bossové a pak už to je na nás moc.

    BTW dungeony proběhneš klidně v prvním týdnu i s vylevelením postavy na nový cap, to se moc nepočítá. Nechci to tu zadělávat kecy o WoW, ale challenge mody jsou to, co ohledně dungeonů zůstalo zajímavé po docela dlouhý čas.

    Trest za stání ve věcech mi nevadí, to je správně a vlastně jen nechápu, proč to zmiňuješ, protože toho se ti dostává i ve WoW. Co ovšem ve WoW není a Wildstar mi tím hodně komplikuje hru jsou telegrafy. Nevadí mi telegrafy protivníků, to je v zásadě jen o dost názornější vizualizace toho, jak běžně protivníci nejen v MMO dávají najevo "tady nestůj, brzo se tam stane něco ošklivého". Moje vlastní telegrafy mi dělají problémy a to docela velké.

    Což nemění nic na tom, že sobě i přítelkyni jsem předobjednal DDE hned, jak to šlo :o) Pořád věřím, že praxe tyhle problémy odstraní. A pokud ne, tak to prostě občas zapnu a podívám se, co je nového.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ETHAN: Podle toho co pises si to chce sednout a projet par typu charu, prekousnout trosku overkill customizace skillu, udelat si svuj build co ti sedne (jsou ruzne hratelne kombinace, neni jen jedna zlata) a pak ten pocit z combatu bude lepsi.
    Me treba warior (nebo esper) by desne tocil. Uz kdyz jen vidim jak to kdo hraje. Jedu "burst" engeneera s velkou vydrzi a bavi me to
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ASACHI: Engeneer-dalkovy dps a tank a jdou hodne variabilni buildy (podle AMPs a schopnosti)
    warrior bych videl jako klasicky melee tank- naprah-rana jako svin...rana jako svin...Mrtvy mob. Pomalejsi a obrovsky soak dmg.

    Stalker- "diablo klikacka" zneviditelnit-sek-sek-sek-sek-sek-sek-veelky sek do zad. Klikas a klikas a krouzis.

    Tanku bude nedostatek na dungeony jak to zatim vypada - takze se chytnes. A warove jako tanks byly zadani.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    ETHAN: Ja si myslim ze hrat Wildstar a WoW te znici ... zameril bych se jen na jednu hru.

    On ten wildstar je fakt moc pekny. Ja mam rad hry, ktere te trestaji za to ze stojis v ohynku, coz tady bude uplne krasne. PVE ve WoWku jsem prestal hrat uz davno, protoze je to jen o tom ze stojim na miste, klikam v healbotu a pak lootuju ... HC dungeony dobehnes 14 dni po vydani a pak nemas 1/4 roku co delat, nez vydaji nove.

    Tady to zatim vypada mnamkove, jak jsem videl siege v PVP.
    Az na ten combat no :)
    Ten se ale nerozhoduju zatim soudit pro nikoho krome me (zatim se mi nelibi), ale ostatni pisou ze je OK, tak to ignoruju a uz mam koupeno
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    OSCURO: Pokud u healování ve WoW sleduješ seriál, asi chodíš content, který už dávno přesahuješ. Nechci tvrdit, že klikání do tabulky je zábava, ale nudit se člověk nestihne. Při našem stávajícím progressu vím, že healeři se rozhodně nezastaví. A pokud někde třeba časem nastalo, že bylo healerů potřeba méně, tak se jeden ubral a zbývající opět nestíhají.

    Naopak healer ve Wildstar v zásadě celou dobu hraje PvP (trefuje se do živých hráčů, jejichž pohyb se špatně odhaduje) a tím to u mě kompletně ztratilo smysl, protože PvP mi nejde a tedy se mu nevěnuji.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    ASACHI: Mě se líbí, že přišli s něčím novým, co zjevně i docela funguje. Ale PvP nedělám a jinde mi to tak kouzelné nepřijde. Ve skutečnosti jsem se mnohem dřív než na Meschou zmiňovaném levelu 20 rozhodl telegrafy protivníků ignorovat a prostě je zabíjím dřív než oni mě, i když v tom stojím. Je to tak jednodušší a je jasné, že to takhle do budoucna nepůjde (až potkám takové, co mě tím jednou ranou sejmou).

    Moc se mi líbí lore, grafika, smysl pro humor, player housing (to jsem ovšem viděl zatím jen na videu) a path, ale to, co je základem každé hry, tedy souboje, to mi prostě přijde strašně nehratelné. A ačkoliv na raidy si moc zuby nebrousím, protože plánuju raidovat jen ve WoW, tak dungeony bych chodil rád a bojím se, že takhle to prostě nepůjde.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    OSCURO: Uprimne jsem se prez lvl 30 nedostal ...
    Netusis jak je na tom warrior? Jestli je to zabava hrat?

    Z melee jsem zkousel jen engineera, coz me prestalo absolutne bavit a AI dronu me znechutila naprosto.

    Potrebuju si vybrat nejaky char, ktery muzu nahodne lognout, nahodne odsolovat neco (idealne dungeon), zahrat PVP a pak tu hru zase vypnout :)

    Nechci ciste DPS, pac kdybych se rozhodl raidovat, tak me nikdo nikdy nikam nevezme. Engineera beru jako zalozni plan ...
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ASACHI: Me tab-targeting a jeho co nejvetsi jednoduchost v MMO uz toci az na pudu. Z heal ve WoW se stalo neco u ceho jde sledovat serial. V E.V.E. me pak znicila hlaska jednoho cloveka co usnul pri combatu a vzbudil ho az alarm poskozeni :-)

    Combat system ve w* vidim jako idealni kompromis a nutnost u toho nespat. Mam odehrano do 50 lvl+dungeony. Slozitost a learning curve telegrafu roste s lvl progresem uplne idealne. Zezacatku je to vpodstate tab jak tab-target, jen clovek musi stat xichtem k monstru. Pak to zacne byt zajimave od lvl20.
    Podle me nejzasadnejsi "novinka" v tehle hre a vec kvuli ktere to kupuju.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam