• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHARKKaravany a přívěsy



    Vše, co se týká karavanů a obytných přívěsů - úpravy, přestavby, vylepšeni, montáže doplňku, zkrátka vše kolem šnečích domku.


    Dohady ohledně toho, co se dá tahat s řidičákem sk. B, si můžete odpustit, znění zákona je na nástěnce;)
    rozbalit záhlaví
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: tak sem to nemyslel, myslel sem prohlidnout si nabidky nejakejch vetsich bazaru, kde mas uvedeny u vsech karavanu hmotnosti a podle toho si udelat obrazek, jestli ti bude stacit ten ridicak nebo ne...
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Ja koukal zatim jen na fotky a to vypadalo ok. Moc se mi prave nechce kvuli tomu objizdet vesnice a valet se v privesech, ktery nechci koupit:)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: ok, jestli ti to bude stacit muzes zjistit po prohlidce nejakeho bazaroveho prodejce, tam maji napsane vahy, treba burimex nebo djauto. ziskas snadno prehled, jak se privesy vahove pohybuji
    DYNK
    DYNK --- ---
    A jeste teda jedna perlicka z technicaku, ktery nerozumim. Celkova hmotnost auta je psana 2565 a v poznamkach je uvedeno, ze pri provozu s privesem je hmotnost 2665. Jako nicemu to nevadi, spis by me zajimalo kde se ten metrak navic najednou vezme. U minulyho auta jsem tazny mel taky, ale hmotnost se nemenila.
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Tam mam jeste rezervu. Brzdenej muzu zaprahnout do 2100kg. Tam asi bude hrat roli, ze to auto samo o sobe je celkem tezky.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: s ridicakem ti neporadim, ale zjisti si nejdriv v technicaku, kolik muzes tahat na kouli, ja tam mam treba 1500 a to mam 4*4, kdybych mel normalni pohon, tak jenom 1300, je sice pravda, ze je auto ponekud lehke, ale pro jistotu bych resil nejvic tohle. pripominam, ze se pocita skutecna hmotnost, nikoliv prazdna...
    DYNK
    DYNK --- ---
    Mel bych dotaz na zkusenejsi. Budu letos asi konecne resit rozsireni ridicaku, abych si mohl vyhledove pujcit prives. Chtel bych jit cestou rozsireni na B+ (B96), coz znamena celkova hmotnost soupravy do 4250. Auto ma celkovou hmotnost 2665, takze na prives by zbyvalo 1585kg. Co jsem zatim nasel, tak do 1500kg se da poridit solidni prives pro ctyri osoby.

    Krome toho tesneho hmotnostniho limitu ma B96 oproti B+E jen vyhody (levnejsi, rychlejsi, nehrozi ztrata ridicaku pri neuspesne zkousce).

    Moje otazka tedy zni - je karavan do tech 1585kg v pohode pro ctyri lidi? Nerad bych si udelal B96 a pri prvnim vyjezdu zjistil, ze je to maly. Nabidky bazaru jsem prosel a takhle od pocitace se mi zdaj ty jedenapultunovy privesy v pohode.

    Dalsi vec je, ze tezsi prives bych za soucasny auto snad ani zaprahat nechtel, mam z toho docela respekt.
    MASOO
    MASOO --- ---
    :-)))
    Český karavan parkující na promenádě naštval obyvatele Zadaru | Aktuality | Lidovky.cz
    http://cestovani.lidovky.cz/...l-obyvatele-zadaru-pbb-/aktuality.aspx?c=A170518_124101_aktuality_ELE
    DYNK
    DYNK --- ---
    JELYFISH: Co ve vasem pripade znamena kamper? Obytny auto? Dodavka, nebo alkovna?
    JELYFISH
    JELYFISH --- ---
    Ahoj, uvažujeme o pronájmu kamperu na Islandu a jelikož by to bylo naše poprvé, mám pár dotazů:
    - jak se to řídí? umím jezdit minibusem pro 9 lidí, je to velký rozdíl?
    - stačí na to obyč řidičák?
    - jak se to chová na nezpevněné silnici?
    - dá se v tom existovat s jakýms takýms komfortem dva dospělí a mimino (9 měsíců)?
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SHARK: to je mi jasny
    SHARK
    SHARK --- ---
    ANDY_WARHOL: no ve dvou je to vzdy v pohode, ve ctyrech uz potrebujes neco jineho :)))
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    kdybychom meli postel zvlast, tak musime mit o dva metry delsi karavan a tenhle je proste sexy akorat velkej, a je to opravdu videt, ze tam nad tim nekdo premyslel, je to hodne do detailu
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    my prave taky nechcem nic rozkladat, a tohle nas ani nenuti, muzem si z tech gaucu udelat velke letiste, ale da se prespat i na nich. proste jak clovek chce.
    SHARK
    SHARK --- ---
    DYNK: Ja mel prave mensi s palandou a predni dvojluzko jsem musel stale rozkladat, a tak jsem se jednoho dne nasral a koupil tohle. Kazdej clen ma svoji pevnou postel a sezeni u stolu. Natesno to je, ale pri prevlikani v zime je potreba holt zustat na velke posteli a cekat az se uvolni prostor.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SHARK: Jo tak, ja to pochopil tak, ze to v anglii jezdilo a prave jsem nevedel podle ceho jsi to poznal.

    To tvoje usporadani se mi libi, ze nemusi clovek na spani nic rozkladat. To je rozhodne plus. Na druhou stranu je to zas prostorove narocnejsi. Ja se bojim, ze jednou skoncim u nejakyho dvanactimetrovyho monstra, abych nemusel delat kompromisy:D
    SHARK
    SHARK --- ---
    DYNK: Tak anglani vyrabeji i pro kontinent, stejne tereba tak adria vyrabi pro ostrovy. Anglany poznas uz podle designu a podle treba sporaku s grilem, maji velkou koupelny a tak, jsou zkratka uvnitr jine nez karavany z kontinentu. Moje rozlozeni treba v anglanu nenajdes.
    DYNK
    DYNK --- ---
    SHARK: Jak se pozna anglan? Mel jsem za to, ze maji dvere na druhe strane (do silnice), ale tohle neni ten pripad.
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Moc pekny! Prekvapilo me kolik je tam mista oproti ctyr/petiluzkovym variantam.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    Prave, my vylozene potřebovali bojler na plyn a ta koupelna luxus..
    SHARK
    SHARK --- ---
    ANDY_WARHOL: anglani jsou vzdy fajn vybavene, plyn boiler, sprcha atd, zavidim ten ultraheat, ja jezdim i zimu a topim plynem, utraheat budu v brzke dobe resit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam