NOOLY: No co si vybavuju nějaký fakt teoretický čtení, tak z různejch testovacích projekcí se ukázalo, že nějakej extrémní pohyb ve zvuku, třebas stoprocentně kopírující obrazovej střih je pro diváka rozptylující (nepříjemnej) element. Tj. třebas běžnej půlminutovej dialog obrazově sestřihlej ze tří, čtyř kamer, kdy se lidi v pohybujou ze strany na stranu plátna a s tim by takhle důsledně jezdilo panoramování plus by se nějak řešil třebas dozvuk místnosti podle vzdálenosti kamery atp. V extrému co si pamatuju to bylo naznačený na nějakym koncertu klasický hudby, kdyby se měnil zvuk i podle detailů sólistů, polocelků, celků… Já ale filmovej mix nedělám, ačkoliv se teda nově snažim s někym/někde začít spolupracovat, peotože mě to zajímá. Určitě se najdou povolanější lidi o radu. Co je to za 3Dčko, jestli to neni tajný?