• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFTahové RPG na PC (okrajově i na konzole)
    GAF
    GAF --- ---
    Ty drobný věci na Wastelandu 2...

    Želva motající nožkama vzhůru nohama a zachráněná "Animal whisper" skillem za 18 XP si začala ťapat kamsi pryč a po chvíli mě ji přestalo bavit sledovat.

    ...jen abych ji asi po deseti minutách chození po Topekan campu našel na uplně druhym konci mapy, jak si spokojeně dál někam pomalu ťape.
    GAF
    GAF --- ---
    Už podruhý se mi v Original Sin stalo, že jsem zabil někoho, koho jsem zabít neměl a tudíž získal jeho věci i například. A ještě ke všemu mi to hodilo ten rozhovor mezi postavama a vytřískal jsem z toho ...+1 compassionate, protože si postavy řekly, že by měly být opatrnější...?!

    Wtf! :D kam ten svět spěje.
    GAF
    GAF --- ---
    Hmm, tak teď jsem porazil na svojí trojce 3 level 5 zombieky (Rob + 2 u převrácenýho vozu s mrtvym volem).

    Ty elementy to chce používat hodně a naučit se to, tjn. Tohle bych při prvnim playthrough na začátku nedal.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GAF: je to tvoja neschopnosť pochopiť to správne - mnoho nepriateľov pri zásahu uvoľňuje nejaký element, konkrétne jed trebárs zombie. Takže preto urobí knockdown kúzlo okolo nepriateľa oblak jedu, lebo mu dá aj nejaké poškodenie.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DOCKINEZ: Kdybys místo psaní těhle příspěvků raději hrál! ;)

    (Ale jo, tohle dilemato mám posledních X let docela intesivně a rozhodl jsem se s tím konečně něco dělat ;).
    GAF
    GAF --- ---
    Jinak (a přesto) pěju na D: OS chválu. Questy se daj vyřešit různě a jsou nápaditý, souboje dobrý, rozhovory slušný, i jsem se párkrát zasmál, objevování a odměňování za objevování funguje. Doporučuju všema jedenácti i dvanáctým mutantním.
    GAF
    GAF --- ---
    DAVESADE: radši Tě hned upozorním. Snad to není spoiler.

    Nevim doteď jak doopravdy fungujou elementální útoky a ty následný efekty, ale hrozně často a i když to nečekam vytvářej ty kaluže. A to i obyčejná "pěst z nebe". Udělá prostě kaluž jedu. Nebo obyč ohnivej šíp udělá explozi (aoe) a ještě následně vytvoří kaluž ohně (dot + aoe pommmoooooc :D

    Snažim se na to nenadávat a naučit se to používat. Ale teda trochu mi vadí, že nejsou nějaký kouzla "čistý". Někdy to funguje, někdy ne. Respektive že "čistých" kouzel je dost málo. Nemoct vběhnout válečníkem k nepřiteli sraženému na zem, protože je kolem něj kaluž jedu a mělo to být čistě "balvan kouzlo" je naprd. Stejně tak když už tam nepřítel stojí a já nějaké kouzlo / šíp na nepřítele pošlu a odnesou to oba.

    Říkam, možná je to čistě moje neznalost a neschopnost to doteď pochopit správně, ale dokáže mě to pěkně potrápit trpělivost.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ja jsem furt na vazkach. Samozrejme otazkou neni "jestli koupit", ale kdy - zatim mam koupenejch a nedohranejch her hromadu, tak bych mel nejdriv mozna trochu zredukovat resty... ale zas nesmim moc vahat, anzto v zime uz budou Pillars of Eternity apod...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Včera jsem si Original Sin koupil, takže ho teprve dnes nainštaluju.
    GAF
    GAF --- ---
    oh yea baby

    a Divinity: Original Sin hraju už podruhé, co jsem pochopil líp mechaniky. A můžu říct, že asi dvakrát lehčejc než poprvé. Stále na Hard.

    Ta hra je fakt jak to říkaj: na první pohled jednoduchá, pak člověk zjistí, že se má pořád co učit (může).
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    GAF JE ZPÁTKY!!!!
    ROSKOW
    ROSKOW --- ---
    Aha, já si to spletl s novým Tormentem.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    PoE byly imho od zacatku planovany jako rt s pauzou.
    ROSKOW
    ROSKOW --- ---
    Pillars of Eternity už zase pauzovací najednou... Říkal tu někdo nedávno, že to bude čistě tahový, žejo?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Včera večer jsem se probojoval v Pool of Radiance do budovy bývalého provaznického cechu - no teprve tam začaly pořádné bitky! Naštěstí mám většinu postav již na druhé úrovni, ale kombinace sleep + attack už není tak funkční, jako doposud. Výborné!
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Avernum: The Complete Saga for download $2.99 - GOG.com
    http://www.gog.com/game/avernum_the_complete_saga
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    No jo, mám v tom bordel, je to fakt první edice, takže koukám do blbejch pravidel. No, nevadí, díky moc!
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    THESTOUPA: Aha, tak tímhle by se mnohé vysvětlovalo! Ještě to ověřím, jestli je to skutečně podle první edice (což jsem popravdě nezkoumal, nějak jsem dle data vydání automaticky implikoval, že jde o druhou edici), ale asi to bude tím.
    GAF: Jo, v trojkovejch pravidlech je to řešené postihem, to jsem před chvílí našel.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    DAVESADE: nejdriv jsem mel takovej matnej pocit, ze kdysi v historii byl nejakej chain klasifikovanej jako light armor tudiz umoznoval takovyhle veci (mam pocit, ze jsme to resili pri hrani NwN, tedy toho z roku 2002). ale nejsem D&D expert, tak zkousim googlit a tohle zrovna asi nebude vysvetleni platne pro AD&D. nicmene tim jsem se dostal k tomu, ze podle data vydani by Pool of Radiance asi melo byt postavene jeste na AD&D 1st edition. a google na me k tomu vyhodil "AD&D 1st edition allowed a multi-classed Figher/Mage or Fighter/Mage/Thief to cast spells in armor, even plate mail." ale na link se v praci nedostanu, takze nevim jestli tam jsou jeste nejaky podminky - http://www.peginc.com/forum/viewtopic.php?t=38048&view=previous&sid=2d087be8cbfc af4b6c18366672fa8089
    GAF
    GAF --- ---
    DAVESADE: teď nevim - postih byl zavedený až s trojkama? Tušim, že v BG (dvojkový pravidla) přes kouzlení v brnění nejel vlak. I když i tam se to pak ošulilo tim speciálnim elfím brněním. Ale tak co, máš to asi holt dobrý prostě :) a nebo tu pořád je ještě Mage Armor což je slušný kouzlo a většinou ve hrách trvá něco ve smyslu "celej den" na jedno zakouzlení.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam