• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MONYSEKAUTORSKÁ POEZIE *
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: mrdač... jen se neboj, řekni to slovo, řekni ho, řekni "mrdač". řekni to slovo.
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: Vůbec nehodlám hájit Krchovského, vybrala jsem ho jako příklad, poněvadž se mi hodil k tomu, co produkuje Turbotamto.
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: jen abychom to nepřehnali a nevznikala nám bludná zátočina "když to napíšeš ty, nováku, nic moc, ale že to napsal mistr, tak je to plán v plánu" :-)
    obecně máš asi o krchovském pravdu, na druhou stranu já mám dojem, že leckdy trpí poněkud nadprodukcí a opakuje se, takový ambivalentní postoj: nenávidí ty holčičky, co ho žerou, a přitom usilovně produkuje chvílemi až kila žraní pro holčičky. a z toho vzniká občas opakování a občas trochu slabší. když jsem si jeho výběry výběrově nařezal asi tak na polovic, konečně to bylo ono :-)
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    NATASHA: to bude ono, já v zemi věčného podzimu melancholicky hledím z okna na provazy deště. Asi sem zkusím naházet něco svého a omlouvám se za OT.
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    QUANTI: Odhaduji, že když je hezky, všichni raději žijí poezii náplavek, zahrádek a petřínských zákoutí.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    NATASHA: vím a sleduji, ale tam už dlouho nic nepřibylo :) mohla bych si samozřejmě domýšlet, že se opravdu nic neurodilo, ale spíš ho beru jako takové crème de la crème a sem chodím sledovat poezii všedního dne (když je čas).
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    SONA1: Hledala jsem něco tematicky podobného, na čem bych ukázala to, co jsem komentovala.
    SONA1
    SONA1 --- ---
    NATASHA: Celkově v kontextu celého jeho.. ehm...díla ano - ačkoli osobně k němu chovám takový ambivalentní postoj -, je to tak jak říkáš. Takže pokud tento příklad myslíš jako pars pro toto, lze souhlasit, avšak u tohoto konkrétního kusu mi to připadá nějaké slabší.
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    QUANTI: A o existenci tohoto klubu víš? [ Autorská poezie - Výběr ]
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    FIN: Běda, jsem nepochopena.
    Krchovský se, jak známo, v básních dopouští všemožných prasáren a leností. V tom je skoro ve stejném pytli s Turbo(...atd :). Ale ve většině básní má hned celé vrstvy nápadů a velice sympaticky podráží nohy sám sobě, resp., abychom byli korektní, lyrickému subjektu, žánop.
    A tím je to zajímavější čtení.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    tak jsem si přišla po čase počíst poezii... a moc uspokojená nejsem :/
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    FIN: Asi tedy raději to umcaca, i když kábrt-prd má základ ve zdokumentované Cimrmanově konstantě, protože humpolečtí, u kterých je půjčování si kalhotek cross-gender celkem běžná praxe -- to víš, drsná Vysočina, hlavně v zimě --, by nejspíš stejně nepochopili pointu... ;)
    FIN
    FIN --- ---
    kábrt-prd
    kábrt-prd
    kábrt-prd...

    umcaca
    umcaca
    umcaca...

    ten kábrt je takovej... jak bych to... no, zemitější, původnější... snad umcaca pro básníky městské a kábrta-prda pro humpolecké a podlipnické?
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    FIN: Ale aby to zůstalo valčíkem, že, ;D doporučil bych jinou konstantu a upravit slovosled:

    Moc pěkné kalhotky! Co guma? Neřeže? kábrt-prd
    myslím, že raději zamknu já ty dveře, kábrt-prd...
    FIN
    FIN --- ---
    TOMASZ: skoro si říkám, jestli na té cimrmanově metodě něco není, možná by to i vylepšila. cf:

    myslím, že raději zamknu dveře, dyjadyjadá
    Hlaďoučké kalhotky. - Hedvábí? dyjadyjadá
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    NECECH: Tady je vidět, jak se každý zaměřujeme na něco jiného. To, že mě Neruda dráždil, neznamená, že jsem v těch vypíchnutých verších hledal zrovna formu. To, co se mi tam líbilo, především chybělo ve zbytku textu.

    To srovnání by bylo nefér ve kterémkoliv klubu, kde si lidé píšou jen tak pro radost. Tady je imho zcela fér a namístě. Čímž se opět dostáváme k citlivému tématu veřejného nepochopení, až ostouzení faktu, že tento klub je míněn pro ty, kteří by se chtěli se svým psaním třeba i někam dopracovat. :)

    FIN: Myslím, že mluvíme taky každý o něčem jiném. Ten Krchovského rým, který si zmínil, je samozřejmě ještě mnohem horší. ;)
    FIN
    FIN --- ---
    TOMASZ:
    ...Neřeže?
    ...ty dveře, že...

    au
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    NATASHA: Tak ten rittberger je tady nejenom trojitý, ale i odpíchnutý... :D
    FIN
    FIN --- ---
    NATASHA: v daném případě jsem nucen zkonstatovat, že je turbomrdač možná na tom i lépe než řečený krchovský...
    NECECH
    NECECH --- ---
    TOMASZ: me naopak "Neruda / do ruda" pripada podstatne originalnejsi nez "ctnosti / nevinnosti" a vadi mi, ze "pracku / zdimani" fonologicky nic nespojuje, takze tohle (NATASHA) je samozrejme vyssi trida, nicmene porovnani je trochu nefer
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam