• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MONYSEKAUTORSKÁ POEZIE *
    BUBLINKY
    BUBLINKY --- ---
    NECECH:Nepředpokládám, že by se někdo chtěl účastnit tvého experimentu, ale docela by mě zajímalo, kdo by jej měl posuzovat. ;)
    BUBLINKY
    BUBLINKY --- ---
    NECECH: Ty jsi vážně cvok.
    NECECH
    NECECH --- ---
    NEČECHOVA VÝZVA

    Komu: Celému klubu Autorská poezie na Nyxu

    I mezi vysoko potenciálními kolegy z klubu Poesie bez pranic a tkanic jsem nadprůměrný, ale Vy tomu nevěříte. Říkáte, že jste vzdělanější, chytřejší, dovednější a silnější než já. Vidím to přesně naopak. Tak, kde je pravda? A jak to objektivně zjistit?

    No, přece přímým srovnáním před živým publikem, resp. odbornou porotou: Battle of Arts!

    Myslím si o Vás, že na internetu vykládáte arogantní a hloupé řeči, a v reálu jste nuly s velkým N. Náznaky inteligence vnímám u NATASHI, TOMASZE a RICARDERONA a možná i u kolegů z lingvistiky a bohemistiky, ale suma sumarum je to deprimující a ubohý, nemá to úroveň a přitom si to hraje na elitu (nejdřív na nyxu a poté v celé republice...). A Vy si zase myslíte, že věci se mají přesně naopak. A tady se točíme v kruhu. Takže, jak zjistit, kdo má pravdu?

    Zvu Vás na Battle of Art!

    kdy : dne 30.6.12 v 16:00 hodin

    kde : za dobrého počasí na Letné na bývalém pomníku Stalina, za špatného počasí v Týnské literární kavárně

    Protože si myslím, že byste jinak neměli nejmenší šanci, dávám vám výhodu, aby to bylo vyrovnané, takže já budu soutěžit sám proti vám všem. Ale, aby to nebyl věčný souboj, tak chci soutěžit jenom s třemi nejschopnějšími z vás, které nějak musíte mezi sebou určit. S každým z nich se utkám ve třech uměleckých disciplínách, přičemž dvě z nich vybíráte Vy a jednu vybírám já. Myslím, že pak jsou šance vyrovnané.

    Samozřejmě hodlám soutěžit jenom v disciplínách, kde jsem nadprůměrný, a přikládám jejich seznam jako přílohu 1.

    Musíme se domluvit na složení poroty a posouzení výkonů. Mně by nejvíce vyhovovala neutrální vědecká komise z tří členů se stejnými hlasovými právy.

    prohra a výhra

    pokud v celkovém počtu vyhrajete Vy, pak se vám veřejně omluvím za svojí drzost a neschopnost ve znění vámi navrženého textu a další dva roky nebudu na nyxu publikovat žádné verše v českém jazyce

    pokud vyhraju já, chci, abyste se mi omluvili slovy "Promiň Nečechu, podcenili jsme tě, ale teď si uvědomujeme, že jsi silnější, schopnější a inteligentnější, než my všichni dohromady!"

    a natočíme to na video

    POKUD TUTO VÝZVU NEPŘIJÍMETE, BUDU VÁS právem POVAŽOVAT ZA ZBABĚLCE

    seznam soutěžních disciplín

    A. Psané slovo
    A.1 báseň
    A.1.1 experimentální báseň
    A.1.2. volné verše
    A.1.3. haiku
    A.2 kritika
    A.2.1 konstruktivní kritika
    A.2.1 destruktivní kritika
    A.2.1 dekonstruktivní kritika
    A.3 dramatický text
    A.3.1 divadelní nebo filmový scénář
    A.4 próza
    A.4.1 scifi
    A.4.2 horor
    A.4.3 fantasy
    A.4.4 parodie

    B. Hudba a mluvené slovo
    B.1 písně s hudebnim doprovodem
    B.1.1 válečné písně
    B.1.2 rock
    B.1.3 hard rock
    B.2 zpěvy
    B.2.1 liturgie libovolného druhu
    B.3 hudba
    B.3.1 rock
    B.3.2 baroko
    B.4 mluvený projev
    B.4.1 čtení psaného slova dle kategorii A.1, A.2, A.3 nebo A.4

    C. Ostatní umění
    C.1 strategické umění
    C.1.1 šachy
    C.2 bojové umění
    C.2.1 sestava libovolného stylu
    C.2.2 šerm
    C.3 malířství
    C.3.1 benefiční cihla
    MAEROR
    MAEROR --- ---
    TOMASZ: No vidíš, já bych si zase klidně nechal jen ty dvě poslední :-)
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    BUBLINKY: Láme se mi to mezi druhou a třetí strofou. První dvě jsou skvělé a mají takový leh'-ký klus. ;) V první jsou pěkné obrazy, ta druhá začíná přihořívat.

    Ale pak to sklouzne do čehosi, co asi měla být pointa -- a mohla být --, ale v této básni ji nestrávím, protože pozbyla tu šťastnou bezstarostnost těch prvních dvou, které (jak jsem už řekl) ;) jsou na ni moc skvělé. :)
    BUBLINKY
    BUBLINKY --- ---
    Můj Den si leh´
    na strakatý koberec
    vítr pod hlavou
    větev přes větev

    těžce vydechuje
    prach sena
    z naší stodoly

    díváme se na sebe
    a ani jeden z nás
    si není jistý
    skutečným stářím
    toho druhého
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    TOMASZ: Dal bych ti dva palce, ale nejde to...
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    BRIDGET: Tak tady:

    S Tvou láskou však
    už dlouho nepočítám
    poslední dobou totiž
    už jen odečítám


    jsem si živě představil Haničku Zagorovou, jak to zpívá na nějakou přesladkou melodii a uculuje se u toho jako správný šestašedesátiletý diblík... :D
    NECECH
    NECECH --- ---
    BRIDGET: text "Jak nahá" z meho poledu neni spatny, protoze neni perfektne dobrouseny, ale zato ma dynamiku a prijemny konec, zacinam si nicmene myslet, ze literarni subjekt zoufale hleda zivotniho partnera nebo prinejmensim dobreho milence, tak at to klape nejen v literature ;-)
    BRIDGET
    BRIDGET --- ---
    ještě zkusím něco:
    **************
    Zisky a ztráty
    nad vším otazníky
    Sčítání mě baví
    Lehce sečtu
    S díky

    S Tvou láskou však
    už dlouho nepočítám
    poslední dobou totiž
    už jen odečítám

    *****************
    Jak nahá
    choulím se v jeho pohledech
    Bolestivé doteky očí
    znovu zaútočí....!

    Myšlenky se rozutekly
    do všech stran
    Ukrýt se - není možné
    Pohledem uhýbám

    Do zábran
    *******************
    SMUTEK ROZCHODU
    Pokojné světlo lucerny
    tulí se ke svému středu
    Polibky na schodech váhají
    slova se povědět nedovedou

    Těkavé pohledy skrývají
    vysněné touhy na útěku

    Úplněk mlčí na své cestě -
    děvče se před půlnocí nevysleče

    NECECH
    NECECH --- ---
    JANEQ: Ja myslel, ze se rika "do piči", ale ty jses najekej spisovnej, takze zrejme dalsi grammar nacek...

    Moc se omlouvam, ale jsem mirne prepracovany a chci, aby NEČECHOVA VÝZVA byla propracovana, takze NEČECHOVA VÝZVA PŘIJDE AŽ ZÍTRA, ale bude to velka sranda, to vam rikam!
    TOMASZ
    TOMASZ --- ---
    Díky Bublince a Nataše za poslední reflexe. :)
    JANEQ
    JANEQ --- ---
    NECECH: di už někam do píči.
    BUBLINKY
    BUBLINKY --- ---
    NATASHA: Moc děkuji. A ano, ten druhý není tolik šifrovaný. ;)
    NECECH
    NECECH --- ---
    Zítra příjde NEČECHOVA VÝZVA!
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    BUBLINKY:
    BUBLINKY:
    Zazdálo se mi, jako bych slyšela Violu Fischerovou, tady. Může to být tím tématem...
    A jako u ní, cením si úspornosti a poctivého otevírání, tj. dáváš se (tomu, nám) zřetelně všanc. Ještě pořád myslím, že je ale prostor pro objevy. Opakování pro mě lepší, protože nacpanější, a navíc ještě něco zůstává za textem, a já to nemohu tak docela vyšťourat, což mě baví. Ten druhý text je čtenáři víc prostřený.
    NECECH
    NECECH --- ---
    BRIDGET: prede mnou se nemusis hajit, ze si ti libi kyc, taky si myslim, ze poezie je vec vkusu, na druhou stranu si nemyslim, ze z toho vypliva, ze kazdemu se libi neco jineho a je to, ne!, mame fenomen masoveho vkus, veci, ktere se libi vetsine, a prave tuto vetsinu dobre reprezentuji autori a kritici ve zdejsim klubu Autorska poezie
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    TOMASZ: Něco mi to připomíná, po pravdě jeden text, který jsem napsala při hodině češtiny na gymplu... To není hodnocení ani soud, trvalo mi chvíli, než jsem přišla na tu spojitost. Zajímavé.

    Je to čisté, úsporné, jsou tam slova, která jsem si musela najít :) Je to pro mě až trochu příliš nevzrušivé --- a nebo ten spodní tón právě necítím. Ale ano, po delší době nějaký Tvůj text, ke kterému jsem se několikrát vrátila.
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    BRIDGET: Nu, jsou to všechno takové jednoduché a místy škobrtavé říkanky. Ono to třeba obyčejně funguje na toho, o kom to je, poněvadž ti lidé jsou tak nadšeni faktem, že jsou obásněni, že v tom nehledají nic jiného.
    Já ano a tím pádem to míjím.
    BUBLINKY
    BUBLINKY --- ---
    BRIDGET: Kdepak, nemusíš se uklidňovat. [ A Z Y L PRO VĚČNÉ ROMANTIKY ]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam