• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    MLUKS: Nusek neni "historicky poradce" to sis asi spletl

    MYKEZ: smysl to davat nemuze - je to hra a tak tam musi byt nejaky kompromis. Uz jen sam o sobe kovar kterej umi sermovat je pritazeny za vlasy

    JVMLOK: sport ale nema s realiema stredoveku skoro nic spolecnyho
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MYKEZ: Z toho šermu mám trochu obavu, doufám že tam nějakej scénickej klub nebude zkoušet ukázat jak vypadá bojovej šerm. Ale na druhou stranu už je v čechách dost lidí, co se tomu věnují jako bojovýmu sportu, takže by to nemusel být úplnej průser. Zajímmaly by mě nějaký jména v tomhle ohledu...
    VANEK
    VANEK --- ---
    S Čornejem že strávili poučné odpoledne a sáli profesorskou moudrost o hlavních rysech období; tohleto bude nějaký mladý absolvent, o kterém nikdo mimo obor neslyšel.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    MLUKS: Nevím kdo konkrétně, každopádně se hodně dbá na faktickou přesnost i u těch "nepodstatných" drobností typu jak vypadaly panty nebo na jakou stranu se v tu dobu otevíraly dveře a tak podobně :)
    Co se týče šermu, tak tam je taky skupina lidí (kterým se dělá špatně z šermu/soubojů v moderních historických hrách a filmech), která se v historickým šermu opravdu vyzná a snaží se, aby to opravdu dávalo smysl. Jedinou potenciální nevýhodou by pak mohla být vyšší obtížnost - protože to prostě není jednoduchý :) A to už se pak zas dá debatovat o tom, kolik procent lidí bude rádo, že to je těžký a challenging, ale blíž skutečnosti, a kolik jich bude nadávat, že je to moc těžký a nechce se jim trávit hodinu učením se combatu. Doufám, že ta první skupina bude početnější...
    MLUKS
    MLUKS --- ---
    D1RABBIT: Čornej by mě také potěšil. Modlím se aby to nebyl Nůsek či nějaký podobný všeuměl. O dalších "filmově - historických" poradcích se raději ani nebudu zmiňovat.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Tak to sa snáď Dan konečne dozvie, ako to bolo s tými bramborami.
    KEJML
    KEJML --- ---
    D1RABBIT: Heh, to jméno si pamatuju z dokumentů, který nám pouštěli na dějepise na střední :)
    MLUKS
    MLUKS --- ---
    Dočetl jsem se, že si warhorse najali historika. Dá se někde dohledat, kdo to je?
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Otevřelo se oficiální fórum.
    SID311
    SID311 --- ---
    JULIAN: Já vím, viděl jsem ji už dávno. Vlastně jsem ani nevěděl, že ten zelený čtvereček do ní dali přímo Warhorse.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SID311: tu mapu ale nedelali ve warhorse. tu jen vzali odnekud a praskli si tam ten svuj zelenej ctverecek.
    SID311
    SID311 --- ---
    MYKEZ: Teď odhlédnu od souvislostí s Kingdom Come, ale ten obrázek je hodně mimo. Burnout Paradise je nesmyslně velký, což je vidět z toho, že na jeho mapě jsou vidět pomalu i jednotlivé domy, což na mapách GTA ani náhodou (jiné zdroje, např. http://burnout.wikia.com/wiki/Locations_(Burnout_Paradise) uvádí 25 čtverečních mil, což působí reálněji). O "ještě větších" číslech na boku ani nemluvě. Guild Wars Nightfall se sekli asi nejbrutálněji - je to typické MMORPG s velikostí pravděpodobně srovnatelnou s World of Warcraft. Předpokládám, že u Lord of the Rings Online to bude podobné. Je možné, že mapa zahrnuje část Středozemě odpovídající 30.000 čtverečním mílím, ale ve hře to bude určitě o několik řádů menší plocha (obdobně jako Oblivion se odehrává v asi 1/10 ohromného impéria rozkládajícího se po celém kontinentu, ale ve hře lze mapu přejít za pár minut reálného času).

    Naopak velikost Daggerfallu vypadá podhodnocená. Většina zdrojů uvádí dvojnásobek velikosti Velké Británie, což by znamenalo asi 177.000 čtverečních mil.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Pokud byste se někdo zejtra vyskytovali na PragoFFestu, tak tam Warhorse bude mít stánek s Kingdom Come a od 18:00 se bude konat přednáška:

    Protipól loňské přednášky na téma nové hry od Dana Vávry z husitského prostředí. Tentokrát o problémech s vydavateli, o Kickstarteru a o skvělé komunitě. Detaily o umělé inteligenci ve hře. Uvidíte dosud neviděné záběry ze hry. Na závěr možnost položit otázky členům týmu Warhorse.
    NELLI
    NELLI --- ---
    SIRLOON: ok. Přišlo, mi že se tady rozjela fakt už nemocná míra hnidopišství. Netřeba se v tom dál rejpat.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    NELLI: viz Cartman. o nic jinyho mi neslo. proto sem ti posilal ten link
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    MYKEZ: dik, za nakopnuti, precetl jsem si to. aspon je jasny, kdo je ten "retard", co si spletl kilometr s mili.

    Jen tak pro informaci, celý Oblivion má rozměry asi 4x3 km...
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MYKEZ: no on je na tom obrazku hlavne moc velky protoze meritko je v milich a nakej retard si spletl kilometr s mili. to je vse o cem se tady ostatni strasne slozit bavej.
    NELLI
    NELLI --- ---
    THESTOUPA: že je případnej, resp. avizovanej obsah takhle relativně malý mapy přinejmenším pozoruhodný, o tom se nepřu, ale už začínám bejt alergickej na všechny tyhlety z prstu vycucaný anti-vávrovský/pro-vávrovský (nehodící se škrtněte) konspirační teorie nebo adorace/dehonestace. Jak říkáš, jsou to úplně jalový debaty a spekulace, který do vydání stejně nikdo neověří.
    Debata nad situací a produktem je samosebou naprosto v pořádku, ale občas mi přijde, že si lidi už vytahujou z prdele fakt neuvěřitelný sračky, jenom aby se mohli po Vávrovi, nebo WH obecně, povozit. Poprvý podruhý to možná bylo vtipný, teď už je to fakt akorát nuda a vopruz.
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Už teď lituju toho, že jsem se nějakej obrázek dal... Radši si přečtěte ten článek a dozvíte se něco o tom, proč je to tak "malý"...
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    NELLI: no, jen mi ten obrazek prijde nestastnej v tom, ze to tam vypada, jako by rozloha KCD byla srovnatelna s Oblivionem a ona je pri tom sotva ctvrtinova, co ma Oblivion (na tom obrazku). a kdyz se vratime k tomu cim to tu zacalo, tak si zatim nejak neumim predstavit aspon tech dvanact vesnic na mape GTA3. zvlast kdyz k tomu pridam, ze na tom jejich 3x3 vyrezu kolem Rataji je tech vesnic asi sest.
    samozrejme v soucasny fazi je to v zasade debata o nicem, na vysledek si jeste par let pockame a pak se uvidi. jen ze ted proste Vavra vysila dost zvlastni signaly a tak proste furt uplne nevim, co si mam o te hre myslet.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam