MYKEZ: Teď odhlédnu od souvislostí s Kingdom Come, ale ten obrázek je hodně mimo. Burnout Paradise je nesmyslně velký, což je vidět z toho, že na jeho mapě jsou vidět pomalu i jednotlivé domy, což na mapách GTA ani náhodou (jiné zdroje, např.
http://burnout.wikia.com/wiki/Locations_(Burnout_Paradise) uvádí 25 čtverečních mil, což působí reálněji). O "ještě větších" číslech na boku ani nemluvě. Guild Wars Nightfall se sekli asi nejbrutálněji - je to typické MMORPG s velikostí pravděpodobně srovnatelnou s World of Warcraft. Předpokládám, že u Lord of the Rings Online to bude podobné. Je možné, že mapa zahrnuje část Středozemě odpovídající 30.000 čtverečním mílím, ale ve hře to bude určitě o několik řádů menší plocha (obdobně jako Oblivion se odehrává v asi 1/10 ohromného impéria rozkládajícího se po celém kontinentu, ale ve hře lze mapu přejít za pár minut reálného času).
Naopak velikost Daggerfallu vypadá podhodnocená. Většina zdrojů uvádí dvojnásobek velikosti Velké Británie, což by znamenalo asi 177.000 čtverečních mil.