• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KVIIIK: vyjimecnej talent je kazdej kdo se asppn trochu snazi. Prpjektu verim dost na to abych ho zasponzoroval mensi castkou. jestli si vsimnes komentuju jen toho ubozaka a jeho styl sebe/prezentace a jinymi slovy rikam totez co on. takze peace. A 9km ke ocividne tak moc, ze potrebuje dve rozsireni.
    MAGE
    MAGE --- ---
    KVIIIK: mozna proto ze jim Vavra nic nerika? Neni to takove jmeno jako treba Peter Molyneux, Sid Meier, John Carmack nebo Gabe Newell...
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    JVMLOK: (sice reaguju dost pozde, ale co uz...)
    Vis co je na tom vsem nejlepsi? Ze az to nakonec vyjde, tak to bude pecka a vsem to zavre hubu. Teda v Cechach, protoze jinde tyhle tendence zamenovat hru za jejiho tvurce nemaj a videj projekt jako celek, ne nejdriv Vavru s pitbullem, dlouho nic a pak teprv mozna nejakou chystanou hru :) At je D.V. jakejkoli, jednak v te firme neni sam a jednak je to sveho zpusobu opravdu vyjimecny talent. A na deviti kilometrech se toho da udelat opravdu hodne.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SIRLOON: v tomhle ohledu jsem hoodne zvedavy na Shadow of Mordor a ten jejich system Nemesis
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TRAGED: thanks cpt. Obvious, nerad bych zapocal debatu, co se v soucasnych hrach skryva pod pojmem ai
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    v cryenginu je AI resena dost minimalne, maji tam nejake goalpipy a jakekoliv AI chovani spociva v kryti se za prekazky a strileni po hraci. To urcite neni moc narocne, ale taky pochybuju, ze to bude vyuzite v KCD.

    Ovsem combat s kyblem animaci a ruznejma smerama utoceni, blokovani, slibovana inverzni kinematika, ragdolly.. tohle to pocitat pro 100 NPC bude peklo. Nemaj sanci
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    JULIAN: pokud se bude Vavra drzet svych proklamaci o syrove relisticnosti, je to co rikas zcel namiste :) proto mi to dela starost :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JULIAN: a nosit obcerstveni :) nebo posilat pivo jako v taperovi :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TRAGED: no, bud muze jet na urovni kodu nebo skriptu. a skript spis resi chovani pozadovane skripterem nadrazene AI
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    HNIZDO: vsak ale hrac ma byt obycejny kovaruv ucen, ne nejaky rytiz ve zbroji na koni. spis bych cekal ze bude brousit mece a na bitvu koukat z dalky :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Neni nahoduu AI jen skupina rozumne zpodminkovanych scriptu? Ja jen aby jste si rozumeli :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SIRLOON: Hele nevim, v arma je ai, ktera je schopna te obejit ze zadu a mezitim se kryt terenem, a zere to lautr hovno.... Imho vic zerou ty animace, zejmena pokud jsou spojeny s dynamickym osvetlenim.
    Whatever, hlavne kdyz to bude mit atmosku, a zatim to vypada dobre.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    btw jestli dobre pocitam tak za mesic a neco uz by mohla byt alfa
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    HNIZDO: i ty skripty museji jet podle nejakyho rozhodovaciho stromu a musi prehravat nejake animace atd. i to zere jak krava. Navic pokud tam budou chtit mit skupinovy AI, tzn. formace tak to bude obzvlast vypecene

    JULIAN: ne, ale koukni se na tu height mapu co ukazovali pred pul rokem. velka cast jednoho rohu a kus kraje mapy je zaplacla neprostupnym terenem. takze o tech 9m2 se opravdu da s uspechem pochybovat
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SIRLOON: Velmi pravdepodobne se nebude jednat o AI, ale skripty. Jsem uprimne zvedav, jak Vavra zapoji do bitvy jednotlivce (hrace), aby mel rozhodujici efekt napr. v boji jen 50 npc. Neumim si to predstavit. Imho bude hracovym ukolem zabit velici npc, prezit dost dlouho, nebo pod.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    SIRLOON: no jasne, to je druha vec. Kdo hral Cry, tak vi ze tam je na obrazovce ne par desitek NPc soucasne, ale par npc soucasne max.

    SIRLOON: myslis ze uprostred mapy bude les, kterej nepujde projit?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    WILL: no rytiru tolik fakt nebylo. a ti se nezabijeli, ti se zajimali za vykupne

    ALCATOR: odecti cca 2 az 3 km ctverecni na nepruchozi lokace tzn. lesy

    JULIAN: taky nezapomen na engine. CE by imho vic jak 30 AI s ruznyma animacnima sadama nezvladl
    LACROIX
    LACROIX --- ---
    Nojo... před hlavní stage se na Rock for People vlezlo 30k lidí... moc místa pro máchání mečem neměli, ale ten prostor byl v zásadě malej. Kdyby vlezli na nějakou větší louku, tak by tam bylo místa dost... si myslim.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    borci, lidí se na plac sto krát sto metrů vleze 10 000. Rozhodne bych se nebal, ze "epickym bitvam" nebude par kilometru ctverecnich stacit. A je taky naprosto jedno, jak velke bitvy ve stredoveku byly. I kdyby bylo nade vsi pochybnost dokazano, ze bylo bezne, ze se rubaly desetitisicove armady, tak tu nic takoveho nebude, ne realne. Muze byt nejaka iluze/trik, ze to bude nejak nafoukle, podivejte se treba na videa z Ryse, ale je naprosto nerealne, aby na jedne obrazovce bylo vic jak par desitek NPC. Dnesni technologie to proste nezvladnou. Jasne, nextgen tu, nextgen tam, ale 200x200 fakt ne.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    WILL: Okej, takto s tým môžem súhlasiť.
    WILL
    WILL --- ---
    CLAVEN: Protože zpochybňuju tvoje zpochybnění.

    Ne, takhle. Máš pravdu, že 200x200 je hovno epická bitva, ale na epickou bitvu ve středověku ti stačí 6k lidí dohromady i s markytánkama. A co se týče dobývání, tak tam můžeš mít stovky obránců proti pár tisícům. Ale obecně si myslím, že se na tak malém terénu dá s patřičnou invencí realizovat něco, co by se epickému blížilo. Zvlášť, když armády nebojovaly jako celek proti celku, ale na křídlech se tvořily lokální boje většinou podle útoků jízdy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam