• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    MAGE
    MAGE --- ---
    MYKEZ: Pamatuji si tenkrat Morrowind vs. Gothic... Morrowind velkej ale plnej generovanych na chlup stejnych dungeonu oproti Gothicu ktery byl mensi ale mnohem propracovanejsi... a zabavnejsi
    MYKEZ
    MYKEZ --- ---
    Jen k tý ploše - jako odsuzovat RPG na základě velikosti mapy mi fakt připadá mimo, to přece není ta nejzásadnější věc a dobrá hra se dá vytvořit i na daleko menší ploše, než je tahle... Daleko důležitější je to, co v tý oblasti bude...
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Tak ještě líp, mrkni na srovnání velikostí a vzdálenost, která se dá urazit za 7 minut:
    https://i.nyx.cz/files/00/00/12/07/1207934_4594a959b95aed8dc7ef.jpg?name=7min.jpg (Oblivion: 57% v poměru ke KCD, Fallout 3: 54%)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    JVMLOK: jak souvisí rozloha mapy s plánovaným pokračováním? Pointa je v obsahu, ne ploše. A budu opakovat, co už bylo řečeno milionkrát předtím jinde: je to stejně velké jako Red Dead Redemption nebo Oblivion - ani jedno se mi nezdálo zrovna malé a obě vystačily na 50+ hodin zábavy. A jestli je výjimečnej talent každej, kdo se alespoň trochu snaží, pak nějak nechápu, že ještě nežijeme v utopii a že těch cca 15 ikonických novodobých her zatím nebylo překonáno (Mafie mezi ně imho patří) ;) Jak se říká u nás na vesnici: "Haters gonna hate".
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KVIIIK: vyjimecnej talent je kazdej kdo se asppn trochu snazi. Prpjektu verim dost na to abych ho zasponzoroval mensi castkou. jestli si vsimnes komentuju jen toho ubozaka a jeho styl sebe/prezentace a jinymi slovy rikam totez co on. takze peace. A 9km ke ocividne tak moc, ze potrebuje dve rozsireni.
    MAGE
    MAGE --- ---
    KVIIIK: mozna proto ze jim Vavra nic nerika? Neni to takove jmeno jako treba Peter Molyneux, Sid Meier, John Carmack nebo Gabe Newell...
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    JVMLOK: (sice reaguju dost pozde, ale co uz...)
    Vis co je na tom vsem nejlepsi? Ze az to nakonec vyjde, tak to bude pecka a vsem to zavre hubu. Teda v Cechach, protoze jinde tyhle tendence zamenovat hru za jejiho tvurce nemaj a videj projekt jako celek, ne nejdriv Vavru s pitbullem, dlouho nic a pak teprv mozna nejakou chystanou hru :) At je D.V. jakejkoli, jednak v te firme neni sam a jednak je to sveho zpusobu opravdu vyjimecny talent. A na deviti kilometrech se toho da udelat opravdu hodne.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SIRLOON: v tomhle ohledu jsem hoodne zvedavy na Shadow of Mordor a ten jejich system Nemesis
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    TRAGED: thanks cpt. Obvious, nerad bych zapocal debatu, co se v soucasnych hrach skryva pod pojmem ai
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    v cryenginu je AI resena dost minimalne, maji tam nejake goalpipy a jakekoliv AI chovani spociva v kryti se za prekazky a strileni po hraci. To urcite neni moc narocne, ale taky pochybuju, ze to bude vyuzite v KCD.

    Ovsem combat s kyblem animaci a ruznejma smerama utoceni, blokovani, slibovana inverzni kinematika, ragdolly.. tohle to pocitat pro 100 NPC bude peklo. Nemaj sanci
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    JULIAN: pokud se bude Vavra drzet svych proklamaci o syrove relisticnosti, je to co rikas zcel namiste :) proto mi to dela starost :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    JULIAN: a nosit obcerstveni :) nebo posilat pivo jako v taperovi :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TRAGED: no, bud muze jet na urovni kodu nebo skriptu. a skript spis resi chovani pozadovane skripterem nadrazene AI
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    HNIZDO: vsak ale hrac ma byt obycejny kovaruv ucen, ne nejaky rytiz ve zbroji na koni. spis bych cekal ze bude brousit mece a na bitvu koukat z dalky :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Neni nahoduu AI jen skupina rozumne zpodminkovanych scriptu? Ja jen aby jste si rozumeli :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SIRLOON: Hele nevim, v arma je ai, ktera je schopna te obejit ze zadu a mezitim se kryt terenem, a zere to lautr hovno.... Imho vic zerou ty animace, zejmena pokud jsou spojeny s dynamickym osvetlenim.
    Whatever, hlavne kdyz to bude mit atmosku, a zatim to vypada dobre.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    btw jestli dobre pocitam tak za mesic a neco uz by mohla byt alfa
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    HNIZDO: i ty skripty museji jet podle nejakyho rozhodovaciho stromu a musi prehravat nejake animace atd. i to zere jak krava. Navic pokud tam budou chtit mit skupinovy AI, tzn. formace tak to bude obzvlast vypecene

    JULIAN: ne, ale koukni se na tu height mapu co ukazovali pred pul rokem. velka cast jednoho rohu a kus kraje mapy je zaplacla neprostupnym terenem. takze o tech 9m2 se opravdu da s uspechem pochybovat
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    SIRLOON: Velmi pravdepodobne se nebude jednat o AI, ale skripty. Jsem uprimne zvedav, jak Vavra zapoji do bitvy jednotlivce (hrace), aby mel rozhodujici efekt napr. v boji jen 50 npc. Neumim si to predstavit. Imho bude hracovym ukolem zabit velici npc, prezit dost dlouho, nebo pod.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam