SIRLOON: Tak snad to ještě pořeší, protože tohle, co ukázali, zatím není sranda. Není to hra. Je to ukrutně pomalé a výsledek je *sic* jako ve skyrimu. Ta původní myšlenka kterou Dan hodil v tom kritizován videu mi přišla daleko zajímavější.
Když na to tak koukám, tak dostal stopku skrze scriptování animací a assetů k tomu. Tohle je nějakej divnej game design. Ať to je tak jak říkal! 250 rostlin a nazdar. Já třeba nepotřebuji obrázek a animaci míchání. To je hrozně uhozené a zbytečné.
Btw. ve finále si beztak musím číst 0,5-2 minuty v almanachu, jak na uvaření lektvaru, a pak si dám dalších pár (2-8) minut skrze výrobu (včetně omylů). Bude hra počítat, že jsem lektvar původně dělal 5 minut a příště mi odpustí nedostatky?
A ještě jedna pro mně důležitá věc -> Pokud bude potřeba elixírů ve hře malá (tím pádem méně času strávených u alch. pece), jakou logiku tahle minihra má? Pokud bude nutnost elexírů velká, tak co se stane poté? 40 hodin u alchymické soustavy? Pls no.