SIRLOON: Pochybovat muzes o cem chces, ale kdyz o tom nic nevis, tak to nema zadnou vahu. Zrovna ten clovek z Housova Mlyna mistr je, a mistrovskej titul dostal od sveho mistra, ne ze si ho vymyslel.
Rozhovor sem nevidel, ale uvedom si, ze soubojovej system neni podle jednoho cloveka. Je to vysledek kompromisu mezi mnoha ruznejma vecma. Ke me chodil Klima s jednim programatorem na treninky predtim, a resili to se spousty dalsima lidma z cely CR.
TIm vsim nechci rikat ze je vyslednej system dobrej nebo spatnej - ja bych to treba udelal jinak vic smerem k realisticnosti - ale vykladat: "někdo vtloukl do hlavy, že boj vypadal přesně takhle" apod veci je nesmysl.
GANDHI: TO je slozity - existuje efekt zvany tunelovy videni, dky se v pripade ohrozeni zaostris pouze na nejblizsi cil a ostatni tvoje mysl ignoruje. Coz je samozrejme v boji problem, a existujou na to ruzny cviceni, jak to postupne odbouravat - a zaroven cim vic fightu mas za sebou, tim min ti vystreli tep v pripade ohrozeni, a ty souvisejici jevy (ztrata jemne motoriky, tunelovy videni, majakovej efekt, nevolnost apod) postupem casu odpadaj. Takze se da rict, ze na periferni vnimani ma velkej vliv tvoje bojova praxe a zkusenost. Co se tyce hry - nevim jak to maj udelany. ALe pokud tak, ze vubec nevis, kde vlastne jsou ostatni a defacto jen instinktivne bezis skrz nepratele, snazis se je dostat do zornyho pole, neinkasovat a zasahovat - to je celkem dost realisticky:)) Ale asi by to nebavilo nikoho hrat:)