• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    TERZ: Sony a MS jde primarne o splneni technickych podminek, prostor na to aby to cele dohrali a hodnotili jestli je to herne rozbite nebo ne tam neni. Takhle rozbity Pribyslavice jsem teda uz dlouho nevidel, nemohl bys jeden pruchod nahrat pres ps4share na youtube, ze bych to poslal dal?
    TERZ
    TERZ --- ---
    Hele když už se tady teda motají insideři ať už z WH nebo odjinud, to Sony a MS nemá nějaké testery\podminky pro to aby mohli těm hrám dát zelenou? Vracím se zase k té Pribyslavické vřavě, která je prostě příšerná. To přece nemohl nikdo s čistým svědomím schválit ne? I ve WH bych čekal že se nad tím někdo pozastaví, protože celá ta část hry  absolutně odporuje všemu co se do té doby děje ať už scénáristický, technicky a nebo hernímy mechanismy. Za mě je to obrovské minus a sráží to v mých očích KC:D strašně dolů a to sem o té hře nikdy neřekl křivého slova. Abych nebyl jen prázdnej kec bez argumentů: v bitvách nefunguje AI, ani na jedné straně. Dělají 360 no scope, běhají zběsile po mapě bez cíle, 10 vojáků se začne cpat do metrového stanu a nepřestanou dokud nedojede skript. Nefunguje targeting v combatu, nefunguje ani samotný combat. Latence mezi tím než se moje akce projeví ve hře se protáhne jak kdybych vyměnil optiku za dial-up. Fakt že se hra z ničeho nic autosavuje je naprosto neintuitivní a po určité cutscene úplně debilní. GAME OVER protože na mé straně umřelo příliš mnoho vojáků je totální výsměch všemu co se tam do teď dělo. A asi bych ještě zvládl pokračovat ale na mobilu se to píše blbě.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    co me nebetycne sere je sejvovice v kombinaci s tim mnozstvim bugu me ta hra neustale tresta za to ze ne uplne funguje, priklad dam sejvovici pre tim nez jdu ukradnout neco z baraku pred kterym jsou doggos, doggos nechcou muji pecenou husu, takze musim jit nahanet ovci, tu pichnu seberu maso, dam doggovi maso se odkutali z kopce doggo steka, chytnou me. Opakovano 4x operace na 20 minut, kvuli tomu ze to nejde ulozit. tohle rozhodnuti proste neni me onlibene.
    LACROIX
    LACROIX --- ---
    GANDHI: To jsem slyšel taky, ale to mi nepřišlo tak divný. :)
    LA_PIOVRA: Nepoznám, jestli si děláš prdel, nebo ne.

    Jinak tady teď běží zajímavej stream.
    https://www.twitch.tv/itmejp
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    LA_PIOVRA: aah, stara dobra historka o le petit chat:)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CLUSMAN: mikdo nemluvi o tom, ze by mely bejt dialogy o stejnym prdu. stejne jako se objevujou questy, mohl by se hrac dozvidat v zavislosti na ruznejch faktorech mene podstatny informace o okoli etc
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    GANDHI: Ja jo! prijde mi to lepsi nez s kazdym kecat o stejnym prdu, takhle to bylo i ve witcherovi
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    čemu nerozumím já je proč při určitých rozhovorech se můj Xbox X neskutečně zadýchává Většinou když je vzadu na pozadí Motion Blur. ta mašina hučí a fučí jako u žádné hry nikdy předtím už mám o něj strach. přepne se kamera na druhý charakter a mašina zase v klidu začne mluvit původní s Motion Blur konzole zas fučí fučí a neví
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    LACROIX: traduje se, ze pica se do CJ dostala az s Napoleonovou armadou u Slavkova:) Kunda je podstatne starsi.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CLUSMAN: tak zrovna to, ze nemuzu s kymkoli zavest neutralni rozhovor bych nevyzdvihoval.

    To, ze se ukoly objevujou v zavislosti na ruznejch faktorech je fajn
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Prijde mi skvely, ze ukoly se objevuji postupne podle toho jak hrac hrou prochazi, neni to nabehnout do mesta a sebrat vsechny ukoly jako obvykle. Ukoly pribejvaj podle toho jak hrac hrou postupuje. Taky NPC reaguji az kdyz maji na co, tzn muzete s nima mluvit, kdyz se mate na co zeptat. Palec nahoru
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    VIRIK: docela to tam pan Klima osvetlil. imho
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DOUPLE: ja zachytil akorat "No Kurwa"
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    LACROIX: aj kunda byla jestli se nepletu :) Kdyz to clovek hraje v AJ s AJ titulkama, tak to vyzni dvakrat tolik
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    CLUSMAN: však im to nikto neberie.
    MIKEE: alright.
    LACROIX
    LACROIX --- ---
    Pobavilo, když nějakej buran v lese zakřičel "do piče", když dostal ránu mečem... To je dobová hláška? :D
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    CLAVEN: rozhodně nemám pocit že by se tady mikee cilil a budu rád když se tady budou vyjadřovat lidi co na tom delali nadale
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    WILL: Tak nepopiram, ze jsou lidi na programatorsky strane, co by ten system nejradsi zahodili sakumprask celej ;) V zasade je tam celkem velka sada animaci na chyceni z ruzne vysky a ruzneho uhlu + grafik musi rozumne nastavit "chyty" a za behu se pak vygeneruje vhodna animace a nejblizsi uchyt. Takze si pisu, ze potrebujem vic slotu na cockovou polivku ..
    CLAVEN: Ja si myslim, ze za tim vidis vyrazne vic nez v tom je. Nijak na to citlivej nejsem, ta hra bezchybna zcela jiste neni a ani jsem to nikdy nemohl tvrdit, protoze kazdej den vidim seznam nevyresenejch bugu v bugtrackeru. Nestartuju na kazdou vycitku, udelal jsem dve poznamky k vecem do kterych vidim. Napr. to, ze se nekomu muze zdat, ze hrac se pohybuje jako sprinter mne uplne obycejne prekvapilo, protoze jsme schvalne nastavili rychlosti a vzdalenosti tak, aby tomu tak nebylo.
    WILL
    WILL --- ---
    MIKEE: Jo, já to jako designový rozhodnutí beru, jenom mi to nepřijde příliš šťastný kvůli těm bugům, co docela ruší.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GREGOR_PRIDE: ja sa čílim? Wtf. Však už od víkendu tú hru hlavne chválim.
    Akurát by som bol rád, keby sme neskĺzli k tomu, že to tu bude jak na Metacriticu, kde sú buď fanatickí hejteri, ktorí dávajú hre 0/10, alebo nekritickí fanboys, ktorí dávajú 10/10.

    KC:D je omnoho lepšia hra, než som očakával. Za posledný týždeň mi zhltla obrovské množstvo času a nepochybne mi ešte minimálne desiatky hodín zhltne. Akurát nie je zďaleka bezchybná a animácie, grafika a bugy sú proste legitímne nedostatky. Chápem, že na tom MIKEE robil a preto je na to citlivý, ale aspoň by si mohol uvedomiť, že nie je úplne objektívny a neštartovať na každú výčitku.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    GREGOR_PRIDE: tak uznal ze se mu to libi, uz to je tezkej ustupek. ja uznavam, ze me prekvapilo, ze to vubec dodelali a nepotopil je nakonec distributor. ale i tak musim rict, ze kvuli ty zabugovanosti to ani nezacnu hrat, pac by mi to rvalo oci z dulku. ted uz si jen pockam na nejakej clanek 100 duvodu proc Games.cz nesnasi KC a bude kruh uzavren :D
    A uznavam, ze ac Hellba postuje na FB porad dost (a to me zablokoval), tak aspon omezil jeho projevy v duchu "tahle hra je sracka" a tim aspon trochu pomohl PR. Ale Skyrim mu stejne da nekdo sezrat i s hajzlpapirem
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam