• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    CHRMLE: neulozi, o tom mluvil ve FC Martin, ze by to zase vedlo ke klasickemu exploitovani load&save, jen trochu zdlouhavemu
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CHRMLE: imho ne, jsou nejaky pribehovy autosave pointy, ale jestli se nepletu, bez sejvovice a spani se nehnes. Ja uz si nainstaloval z nexusu unlimited saving, v kombinaci s obcasnym zasekem nebo bugem jsem to vyhodnotil jako (preventivni) usporu casu, ktera neni na ukor zazitku
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    CHRMLE: Nope
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    CHRMLE: jsi si jisty?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CHRMLE: ha, opravdu?:) to jsem si netrouf zkouset:p v tom pripade s tim nemá zas az takovej problém.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    GANDHI: já měl za to, že když vypneš hru, tak se to uloží?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MATEEJ: Nepletieš, ale s grafikou fakt nemám nič spoločné.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    to sejvovani je dost na picu. Na jednu stranu chápu, ze to eliminuje popularni "tady sejvnu a zkusim, co všechno za picoviny muzu delat", na druhou stranu prijit o progres z toho duvodu, ze musim z nejakyho RL duvodu prerusit hrani, nemam sejvovici a nejakej rest point nebo ingame autosave je certvikde, je taky na prd.
    BLESK808
    BLESK808 --- ---
    MATEEJ: Ok to mi uteklo
    TOFI
    TOFI --- ---
    Daniel Vávra se podílel na vývoji skvělé hry, ovšem jeho názory tak skvělé nejsou - Hrebenar.eu
    https://hrebenar.eu/...el-vavra-se-podilel-na-vyvoji-skvele-hry-ovsem-jeho-nazory-tak-skvele-nejsou/
    “Při čtení takových příspěvků přímou úměrou klesá touha zahrát si poslední trhák Kingdom Come: Deliverance. Podporovat několika stovkami korun někoho, kdo je nositelem nenávistných a nesnášenlivých postojů je trošku zvláštní, i když autor jednotlivých příspěvků ze sociálních sítí může alibisticky tvrdit, že se jedná jen o provokaci a nadsázku nemyšlenou ani trochu vážně.”
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    A taky bylo hezký jak lirik nemá vůbec problém se sejvováním - naopak, prostě holt musí člověk přijmout následky za svoje rozhodování... nechtěl loadovat ani když posral speech v kostele, hodně dlouho trvalo, než jako že to teda loadne... za celou dobu nesavoval ani jednou...
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    D1RABBIT: sem to nechtel rikat takhle natvrdo jaky sou lidi noobs ze si neporidej kompa za stopade :D
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    CLAVEN: Mno, od fochu asi svým způsobem jsi (pokud se nepletu, tak děláváš na lokalizacích), ale já myslel tohle [ GANDHI @ Kingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe. ] :-)
    PETINY
    PETINY --- ---
    HOUH: jestli je to metahumor na tu "recenzi" na Tiscali tak +1 :))
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    jenom bych chtel poznamenat, ze jsme vcera koukali na lirika na twich a teda vypadalo to u nej nadherne, jelo to plynule, bugy zadny... to je asi holt smula :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MATEEJ: Textúry sú akurát vec, ktorá mne osobne hru nijak zvlášť nekazí (jo, sú fugly, ale zvyknem si), ale teda rád som sa dozvedel, že som "od fochu" :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    České hry Kingdom Come se prodalo přes půl milionu kusů. Vývoj se zřejmě zaplatí, řekl vývojář a spolumajitel studia Warhorse Daniel Vávra
    https://byznys.ihned.cz/...podobne-se-uz-zaplatila-rekl-spolumajitel-studia-warhorse-a-vyvojar-vavra
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    BLESK808: Textury trámů apod. tady rozebíral chlapík, kterej už x let dělá textury do her, a taky k tomu dodával, že toho si všimne jenom někdo od fochu.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    HOUH: pro PC se drží na 77/82, jen na PS4 je asi horší verze nebo více haterů.
    HOUH
    HOUH --- ---
    Koukam metacritic kleslo na 65/100.
    BLESK808
    BLESK808 --- ---
    CLAVEN: Při tomhle výroku jsem spíš narážel na to, jak tu někdo rozebíral textury trámů a na to, že mi přijde, že někteří (nejen tady na nyxu) hledaj jakoukoliv záminku, jen aby mohli kritizovat. Podle mě sis to zbytečne stáhnul na sebe a už po druhý se snažíš vyprovokovat nějakou reakci. Ten zaseklej jezdec by asi dokázal zkazit tu zmiňovanou atmosféru i mně)), ale zatim se mi tyhle hard bugy vyhýbaj
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Už som to hovoril, ale "keby ste si furt nehľadali, čo môžete hre vytknúť, určite by ste si lepšie užili tú atmosféru" :D

    Mne sa našťastie zatiaľ vyslovene gamebreaking bugy vyhli.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    NOOLY: Tusim ze je..tam zacinal ten quest...ale pak sem se otocil..podival se na nej znova a uz tam nebyl..jen psi tam zustali...Jeho sem nasel z druhy strany zdi v prikopu..kde stoji a kocha se pohledem na most zespoda.

    NOOLY
    NOOLY --- ---
    KOUDY: kam probuh jel? to ani neni horni hrad, ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam