• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    GANDHI: v nejaky prednasce na GDS rikal Hellba nebo Bocan ze tohle prave nechtej, bylo by to nerealisticky

    no a nejaky video
    Daniel Vávra na ČT24 v pořadu 90’ po vydání hry Kingdome Come (14.2.2018)
    https://www.youtube.com/watch?v=zHdeRU8Zu_E
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    a trosku mne zamrzelo, ze hlavni NPC jsou imuni proti utokum, takze jsem nemohl priskrtit Vavru cestou z bathousu, aby pak musel chodit po hre na cas v podvlikackach:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    tak to ja si pridam dalsi dve situace:
    1) dojel jsem quest s Hansem na lovu, nasleduje pomerne dlouha animovana sequence a sotva mne hra opet pusti ke hrani, sli po mne hradni straze? rikal jsem si wtf? heh a bylo to diky tomu, ze skok do animovany sequence byl jen chvilku po te, co jsem skolil druhyko kumana, takze prestoze pak v sekvenci delam ruzne skopiciny zamestnavajici obe ruce, typu rozlejvani vina, hra mne pak ze sekvence vypusti ve stavu, v jakym jsem do ni vstoupil - tj. s tasenym krvavym mecem, coz diky firt person pohledu nemam v klidovym stavu opravdu sanci zjistit. Nastesti je po sekvenci autosave, takze jsem reloadl a bylo (btw jsem vcelku mile prekvapen, ze navzdory vsudypritomnym load screenum, loadovani savegame je relativne rychly)

    2) situace druha - bylo mi receno, ze se nesmim po meste pohybovat po setmeni bez zapaleny pochodne a pokud mne straze bez ni nachytaj, jsou po mne. Je ponekud zvlastni, ze se po soumraku po meste pohybujou davy lidi bez pochodni a nikoho to nevzrusuje:p
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Tak uvodní titulky za s sebou, neumřel ani jednou, hra se mi dvakrát zasekla asi na tři vteřiny....zatim teda ten bug shitstorm co jel vubec nemam a ted pujdu katovi ukrast prsten tak uvidime jak se zadaří....ale supr zatim
    JARMIK
    JARMIK --- ---
    KC:D možná láká u nás i zájemce, kteří jinak hry nehrají, a zřídili si teď jen kvůli tomu účet na steamu. Jeden z nich jsem i já (můj motiv je, že se přátelím s jedním z producentů, takže jsem jen zvědav, co můj kamarád po těch letech vytvořil). Tak možná jen jedna nehráčská zkušenost z tohoto pohledu po půl dni hraní; třeba je nějaký stejný laik jako já, který netuší, co ho čeká.

    Nečekal jsem, že hru vůbec spustím na svém 2 roky starém office PC (CPU i5, grafická karta jen nějaká interní Intel 2GB), byl jsem připraven hru vrátit hned na steam. Hra mi ale běží úplně plynule (samozřejmě všechna grafická nastavení jsou na "nízké"). Paradoxně jediné, kde se mi trochu škubala, bylo při přehrávání video sekvencí.

    Nechal jsem hrát 11-letého syna a jen jsem se koukal; za ty 3 - 4 hodiny se bez velkého opakování dostal k úvodním titulkům. Řekl bych, že umřel celkově tak 15 - 20 x, takže řešení našel celkem brzy.

    Jak dítku, tak mně se ta úvodní část hry velice líbila. Nenarazili jsme na nějaké herní záseky. Občasný drobný úlet jako strážný bez hlavy, nebo koukání do dutého vnitřku stromu skrz kůru mě netrápí.

    Odpočívání a jídlo mi nepřipadalo dramaticky časté. Pokud jde o boje, syn vyhrál ty, kde bych čekal, a prohrál taktéž. Zatím jsme nic nepáčili.

    Předpokládám, že po úvodních titulcích teprve ty těžké věci začnou, ale úvod nás naladil pozitivně. Líbí se mi realistické, dospělé a mužné vyprávění příběhu a dobré postavy. Tak jako v realitě člověk vidí, že čím výš společensky postava je, tím déle napřed přemýšlí, než začne mluvit.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jj hnizdo ma pravdu, to se drzelo az do 19 stoleti. narazil sem na to pri hledani podkladu na seminarni praci o bozene nemcove, pac diva bara umela plavat a to v ty dobe bylo brane jako neco nemravneho a neslychaneho
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    GURBON: ad 10 - ne, tenkrat lidi plavat skutecne umeli jen velice vyjimecne, voda byla vcelku spravne povazovana za nebezpecneho puvodce nemoci.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    CLAVEN: okej, dva kolegove z prace meli totoznej loot jako ja. Mozna PC vs PS4? dunno
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BOBBYLON: bol som tam a nebola tam žiadna truhla, iba nejaký zamknutý locker s trashom za pár grošov + dosť ľudí na reddite reportovalo to isté
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    VLAKODLAK: taky, myslim ze to neni random spawn (resp. hodnota vypada ze je u vsech stejna)
    TOFI
    TOFI --- ---
    GURBON: nej recenze co jsem zatim cetl :-)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    TRAZE: Hned na poprvé jsem si z toho nacpal brnča za několik tisíc ;-) děkuji za hint :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GURBON: ad 1 - lockpick je imho na uplnem zacatku zbytecne tezkej, nicmene jestli s nulovym levelem startujes na easy truhle, sam si to jeste komplikujes - zacni u very easy truhel. Me osobne se osvedcilo zaplatit si u Peska basic vycvik a nakoupit par lockpicku do foroty za prachy z prodeje veci co jsem pobral po knokoutovanejch sousedech (kterejm mimo jine seberes i klice k jejich truhlam, takze staci jen obejit jejich domy a posbirat dalsi loot). Na ty treningovy truhle se da cvicit iirc az do Locpick 5, nicmene uz od nejakyho Lvl2-3 Easy a very easy truhly nejsou problem. Kdyz jsem to pak podporitl jeste perkama na dvounasobnou vydrz lockpicku a zkraceni drahy, tak davam s Lockpick 5 Hard locky na jeden max dva lockpicky.

    proste jak jsem psal driv, je to jen imho zpocatku hodne frustrujici.

    Pro pick pocket jsem zatim nenasel vyuziti, protoze kombinaci stealth a knockout zvladnu totez, rychleji a snaze
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    GURBON: Ad 8. kdyz drzis jen shift a jsi na ceste (a nemackas smerova tlacitka), tak kun pojede sam nejvyssi rychlosti co nezere staminu. melo by to byt v helpu
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GURBON: K prvým dvom bodom - zo začiatku som tiež nadával, ale teraz už si myslím, že sú oba systémy veľmi dobré. Proste odrážajú to, že je Henry úplný začiatočník. Skús si trénovať kapsárstvo v MHD, určite ti nevyjde viac než prvých 20 pokusov :p
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GURBON: K bodu 10 - nevenoval som sa tomu veľmi do hĺbky, ale ani historici sa jednoznačne nezhodnú na tom, do akej miery bola v stredoveku rozšírená schopnosť plávať. Plus "u Sázavy" nemusí veľa znamenať, stačí, ak žil pár kilometrov od rieky a nikdy nemusel mať dôvod tráviť pri nej viac času.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    pokud jste nekdo zivej, toto je nej ceskej stream kdc: https://www.twitch.tv/czechhawkeye
    ;)
    GURBON
    GURBON --- ---
    po prvnich cca 8 hodinach me to vcelku bavi ale neodpustim si 10 veci co me sere na KCD:
    1. lockpicking je naprosto uchylnej a na 30 pokusu neotevru ani lehkou truhlu
    2. kradeni je naprosto uchylny, zkousel jsem tak 20x bez uspechu
    3. predchozi diky absenci sejvovani uz to nemam chut nadale zkouset
    4. hajzly sice jsou ale vysrat se nemuzu, navic jejich kvantita imho neodpovida potrebam obyvatelstva
    5. Jindra neustale knoura ze ma hlad, at ho klidne ma, ale nemusi mi to co 2 minuty opakovat
    6. jedina hra co mi dokaze behem 10ti minut prehrat CPU a GPU se pritom flaka, musel jsem stehovat pocitac abych si zahral
    7. absence ceskyho dabingu mi prijde smutna, ta anglictina je jak pest na voko, verim ze kdyby tam byla, hodne lidi si to v ni da i za hranicema, stejne jako zaklinace v polstine
    8. "kun je inteligentni a bude sledovat cestu" u me teda nefunguje
    9. ve vsech kotlikach se zradlem co jsem dosud potkal vsichni vari ten samej gulas
    10. Jindra neumi plavat prestoze zije 20 let na vidlakove u Sazavy
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Quest s kořenářkou, jde vůbec nějak dosáhnout dobrého konce? Už to hraju po xtý a vždycky to končí blbě...Tak jen jestli se mám snažit?
    MAGE
    MAGE --- ---
    KOZLIKK: heh mel byt trochu s dobou a pustit Starmana =)
    TOFI
    TOFI --- ---
    Kingdom Come: Deliverance - recenze PC verze - Recenze hry na Hrej.cz
    http://www.hrej.cz/recenze/kingdom-come-deliverance-recenze-pc-verze-5892/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam