• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    chjo, proc vsechny cutscenes nejsou aspon na pul cesty jako ta chlastacka v Uzhitzu :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KOUDY: Jo to by som tiež rád vedel.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    boha jeho, ta prvni velka bitva, mam tam fakt problemy, vzdycky mi umre moc muzu..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    helejte ty nehody a ikonka lebky..je to k necemu?..nejakej quest na vyreseni dvaceti vrazd po mape?..nebo jen zajimavost?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    LAAZI: hovno, je to Ovcacek a kamaradi se s Bakalou :)
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    JARMIK; Ta posledni veta znela jako neco z twitteru ministerstva kultury.
    CZECH23EKTOUR
    CZECH23EKTOUR --- ---
    JARMIK: neexistuje ke hře nějakej benchmark? zmíněnou konfiguraci bych měl ale nikde nefiguruje ani jako minimální, tak by mi odpadlo kupování konzole jen kvůli této hře?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    a imho by tez stalo za to, nejak indikovat questy nebo jejich casti ktery jsou casove nebo geograficky omezeny - zvlast pokud je ve hre omezeny sejvovani
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    REDSNAKE: nope, nahaneli mne i jeste nez jsem byl ve sluzbe:)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TERZ: to mohlo bejt klidne za tasenou zbran nebo nenoseni louce, protoze se stihlo smraknout
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    GANDHI: s těma pochodněma jsem si taky říkal, ale možná to bylo myšleno jen na stráže který pochodně maj.
    TERZ
    TERZ --- ---
    Právě jsem hrál příběhovej quest line, kterej obsahoval 2 cutsceny a trval asi hodinu, zahrnoval 2* Fast travel. Potom co sem šel říct Rackovi co je co, sem hodil PSko do "dashboardu" a na chvíli odešel. Vrátil jsem se na obrazovku "Zemřel jsi v boji" a loadoval se zpět do půlky questu. Zajimalo by mě kdo mě v těch Ratajích sundal a za co... Ta hra by si měla rozmyslet jak teda vlastně chce fungovat. Buď tam ten autosave v průběhu questu je nebo není ale nemůže to bejt pokaždý jinak. A hry který se "neminimalizuji" při hozeni PSka do "dashboardu" jsou taky solidní voser, zrovna tuhle inspirací si z Dark Souls brát nemuseli... S tím novým pathem jsem zatím na bug nenarazil, dokonce jsem si znovu zahrál i ty Přibyslavice které najednou fungovali.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    GANDHI: v nejaky prednasce na GDS rikal Hellba nebo Bocan ze tohle prave nechtej, bylo by to nerealisticky

    no a nejaky video
    Daniel Vávra na ČT24 v pořadu 90’ po vydání hry Kingdome Come (14.2.2018)
    https://www.youtube.com/watch?v=zHdeRU8Zu_E
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    a trosku mne zamrzelo, ze hlavni NPC jsou imuni proti utokum, takze jsem nemohl priskrtit Vavru cestou z bathousu, aby pak musel chodit po hre na cas v podvlikackach:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    tak to ja si pridam dalsi dve situace:
    1) dojel jsem quest s Hansem na lovu, nasleduje pomerne dlouha animovana sequence a sotva mne hra opet pusti ke hrani, sli po mne hradni straze? rikal jsem si wtf? heh a bylo to diky tomu, ze skok do animovany sequence byl jen chvilku po te, co jsem skolil druhyko kumana, takze prestoze pak v sekvenci delam ruzne skopiciny zamestnavajici obe ruce, typu rozlejvani vina, hra mne pak ze sekvence vypusti ve stavu, v jakym jsem do ni vstoupil - tj. s tasenym krvavym mecem, coz diky firt person pohledu nemam v klidovym stavu opravdu sanci zjistit. Nastesti je po sekvenci autosave, takze jsem reloadl a bylo (btw jsem vcelku mile prekvapen, ze navzdory vsudypritomnym load screenum, loadovani savegame je relativne rychly)

    2) situace druha - bylo mi receno, ze se nesmim po meste pohybovat po setmeni bez zapaleny pochodne a pokud mne straze bez ni nachytaj, jsou po mne. Je ponekud zvlastni, ze se po soumraku po meste pohybujou davy lidi bez pochodni a nikoho to nevzrusuje:p
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Tak uvodní titulky za s sebou, neumřel ani jednou, hra se mi dvakrát zasekla asi na tři vteřiny....zatim teda ten bug shitstorm co jel vubec nemam a ted pujdu katovi ukrast prsten tak uvidime jak se zadaří....ale supr zatim
    JARMIK
    JARMIK --- ---
    KC:D možná láká u nás i zájemce, kteří jinak hry nehrají, a zřídili si teď jen kvůli tomu účet na steamu. Jeden z nich jsem i já (můj motiv je, že se přátelím s jedním z producentů, takže jsem jen zvědav, co můj kamarád po těch letech vytvořil). Tak možná jen jedna nehráčská zkušenost z tohoto pohledu po půl dni hraní; třeba je nějaký stejný laik jako já, který netuší, co ho čeká.

    Nečekal jsem, že hru vůbec spustím na svém 2 roky starém office PC (CPU i5, grafická karta jen nějaká interní Intel 2GB), byl jsem připraven hru vrátit hned na steam. Hra mi ale běží úplně plynule (samozřejmě všechna grafická nastavení jsou na "nízké"). Paradoxně jediné, kde se mi trochu škubala, bylo při přehrávání video sekvencí.

    Nechal jsem hrát 11-letého syna a jen jsem se koukal; za ty 3 - 4 hodiny se bez velkého opakování dostal k úvodním titulkům. Řekl bych, že umřel celkově tak 15 - 20 x, takže řešení našel celkem brzy.

    Jak dítku, tak mně se ta úvodní část hry velice líbila. Nenarazili jsme na nějaké herní záseky. Občasný drobný úlet jako strážný bez hlavy, nebo koukání do dutého vnitřku stromu skrz kůru mě netrápí.

    Odpočívání a jídlo mi nepřipadalo dramaticky časté. Pokud jde o boje, syn vyhrál ty, kde bych čekal, a prohrál taktéž. Zatím jsme nic nepáčili.

    Předpokládám, že po úvodních titulcích teprve ty těžké věci začnou, ale úvod nás naladil pozitivně. Líbí se mi realistické, dospělé a mužné vyprávění příběhu a dobré postavy. Tak jako v realitě člověk vidí, že čím výš společensky postava je, tím déle napřed přemýšlí, než začne mluvit.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    jj hnizdo ma pravdu, to se drzelo az do 19 stoleti. narazil sem na to pri hledani podkladu na seminarni praci o bozene nemcove, pac diva bara umela plavat a to v ty dobe bylo brane jako neco nemravneho a neslychaneho
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    GURBON: ad 10 - ne, tenkrat lidi plavat skutecne umeli jen velice vyjimecne, voda byla vcelku spravne povazovana za nebezpecneho puvodce nemoci.
    BOBBYLON
    BOBBYLON --- ---
    CLAVEN: okej, dva kolegove z prace meli totoznej loot jako ja. Mozna PC vs PS4? dunno
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam