• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    ZDENDAK: REDSNAKE: fix bude v 1.03, workaround je nemit na sobe luk/sipy nebo stit ...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZDENDAK: dobry je, ze ten stul je potom uz bezpecnej. jo,nekteri z nas jsou nepoucitelni
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Kua, spousta zážitků, několik vyhraných rvaček, splněných úkolů, několik potěšujících událostí co vznikly jen tak, několik důležitých rozhodnutí a nalezených zajímavých itemů – dlouhý čas bez sejvu – přijdu k alchymystickému stolu u bylinkářky na severu a nějaká záhadná síla, připisuju to dáblu nebo nějaké nevysvětlitelné anomálii v čarodějčině příbytku, vystřelila Jindru skrze strop a střechu vzhůru k nebesům.
    Jak vysoko by Jindra vystoupal a co by se mu v nebesích stalo se nezjistilo, protože při nápadu opustit stůl klávesou esc následoval stejně dlouhý pád směrem dolů.
    Jak to "dopadlo" myslím nemusím rozvádět. Snad jen že jsem místo toho takhle v neděli večer mohl jít radši na procházku někam ven :D
    Ale za těch celkem čtyřicet hodin je to první větší a nepotěšující bug se kterým jsem se setkal, zatím je průběh hladký a všechno řekl bych funguje. V celku za mě s KCD spokojenost :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOFI: hmm korektor je asi na dovolene
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    na sejvovici mne stve, ze je clovek nalitej:) sejvuju presne v situacich, kdy bejt nalitej fakt nepotrebuju:)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    NARKOTIX: teď koukám, moje složka se saves má sice 850Mb, ale koho to štve?:D
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    REDSNAKE: Sejvovice je fajn, jen mě štve to věčný přemazávání starších pozic... to omezení si myslím být nemuselo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    TOFI: mi z toho prijdou dobry mozna tak dva mody, drevce a dark times. Vsak sejvovice si muze navarit kazdej kolik chce, moc nechapu tu paniku kolem toho ukladani
    TOFI
    TOFI --- ---
    5 nejlepších vylepšení Kingdom Come: Deliverance, které vaší hře dodají, co jí dosud chybělo! | Prima Cool
    https://coolmagazin.iprima.cz/...e-deliverance?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CLAVEN: dik:) well, jeste jsem kone neupgradeoval , tak jsem se radsi zeptal, nez abych pak nadaval, ze jsem o neco prisel
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    jinak, docela mne dostalo, ze v lesech jsou znaceny lovecky stezky a i nektery kumansky kempy maj znaceny cesty - a nemyslim tim, ze by k nim vedla pesinka:)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    (keďže máš náklad v sedle a nie v koňovi :P)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: jop
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    noob otazka - pokud koupim lepsiho kone, prehodi se mi automaticky naklad z predchoziho na noveho?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DFOJTIK: neco podobnyho se mi parkrat stalo taky - prislo mi, ze hra nejakym zpusobem koriguje lokaci npc. Nejspis pokud je potrebuje mit v urcitym case na urcitym miste, teleportuje je ze stavajici lokace na dany misto, ale bohuzel zachova vejsku, ve ktery se nachazeli pred teleportem:) - alespon to je moje hypoteza.

    Me takhle pristal na strese chalupy noname vesnican, svezl se po ni upad zvedl se a pokracoval do chalupy - jen tu motyku nechal lezet prede dverma. A u jednoho bandit campu mi takhle pristal jeden z banditu, kterej mi utekl do lesa )alespon myslim, protoze jsem ho nejakou dobu hledal a pak se objevil sam, mrtvej uprostred bandit campu.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SROVNÁNÍ: hra vs. skutečnost. Česká vesnice v Kingdom Come: Deliverance
    https://www.youtube.com/watch?v=B1czyobl9Oc
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: To bude bug, zreteľne sme to urobili rovnako.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOUPLE: ja do tech lucisniku uz pred branama (nez nasi odtlacej ten vuz)..strilel sipama a zabil sem je takhle.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CLAVEN: taky tak, pri dotazu "kolik jich je" jsem dal moznost maximum (nevim presne jak to znelo, vic nez "quite a few"), z Talmbergu prisli vsichni krome par vojaku na hradbach. Asi sem spis mel fakt dat oba predquesty, nebo je to bug. Zkusim najit save, jestli uz ho nemam, tak je dohrano :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: aha, ešte možno ide o to, jak si urobil ten dialóg s Rackom predtým. Lebo ja som si vypýtal posily z Talmberku.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CLAVEN:
    spoiler: ( #tábor# )
    otravil jsem jidlo, sipy jsem nespalil. Mozna je to jak pises, ale teda logiku to nedava zadnou. Z puvodnich 14 vojaku jich vic nez pulka proste zmizi (neumrou nebo neutecou,
    proste v kempu najednou uz nejsou) a zbytek je moc malej na to aby se probil dalsi casti. Doufam ze najdu jeste save pred reportem Radzigovi, tam by to slo pripadne jeste doladit.
    Takhle by to vypadalo, ze je v podstate jedno jak moc se snazis v hlavni bitce, protoze je naskriptovana tak ze pribejvaj a ubejvaj jednotky podle toho co jsi udelal 2 hodiny predtim. Duh.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: huh

    ja som s tým nemal problémy, prebehlo to v poriadku na prýkrát. Robil si tie predquesty?

    spoiler:tábor
    Spálil si šípy a otrávil si jedlo v tábore? Ja som teda nielen všetko spálil a otrávil, ale oba tábory (kumánsky aj banditov) som vyvraždil do posledného, bohužiaľ to na bitku nemalo badateľný vplyv. Ale tá sabotáž je možno kľúčom k tomu, či ti prežije dosť ľudí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam