• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    MIKEE: Jeste mam jeden bug - Kapitan Bernard se pri cviceni s drevenym mecem dostal do stavu, kdy se zasekl v animaci. Ruce porad nahore :) Hybal se, odkopaval me, ale animace se porad drzela stejne zaseknuta. Byl takhle i po skonceni zapasu.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    MIKEE: Na PS4 jsem plnila quest Aquarius a kdyz jsem mela vsechno splneno a chtela jsem to oznamit zadavateli (Rattay Bailiff), neslo na nej kliknout (neaktivni tlacitko Talk s X). Musela jsem to strelit do kolemjdouciho, straz stojici pred zadavatelem mi dala pokutu a teprve pak s nim slo promluvit.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: jj, presne tak, spadnem zase dole
    na PS4 sa mi to deje takmer vždy
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: predpokladam, ze jsi myslel to, ze spadnes ze zebriku zase dolu? to se deje jen s urcitym FPS, nicmene tohle je v 1.03 snad taky fixnuty, zebrik ma moc dlouhou kolizi (precuhuje vyrazne nad podlahu) a kdyz mas smulu, tak te pak fyzika vystrci na spatnou stranu ..
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    CLAVEN: Tak tam se mi to ještě nestalo a to už jsem tam lezl mnohokrát. Jakože ztráta postupu těsně před sejvem? To zní taky hezky, dobrý vědět
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: v Úžicích sa tiež nedá vždy vyliezť na poschodie do krčmy, kde máš izbu
    8 z 10 krát prepadnem cez podlahu na vrchnom konci rebríku
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    REDSNAKE: Jakože i když jsem pak loadnul hru na události před výstřelem tak už se mi to u tohoto stolu nestane? Stává se to i na jiných místech?
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    ZDENDAK: REDSNAKE: fix bude v 1.03, workaround je nemit na sobe luk/sipy nebo stit ...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZDENDAK: dobry je, ze ten stul je potom uz bezpecnej. jo,nekteri z nas jsou nepoucitelni
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Kua, spousta zážitků, několik vyhraných rvaček, splněných úkolů, několik potěšujících událostí co vznikly jen tak, několik důležitých rozhodnutí a nalezených zajímavých itemů – dlouhý čas bez sejvu – přijdu k alchymystickému stolu u bylinkářky na severu a nějaká záhadná síla, připisuju to dáblu nebo nějaké nevysvětlitelné anomálii v čarodějčině příbytku, vystřelila Jindru skrze strop a střechu vzhůru k nebesům.
    Jak vysoko by Jindra vystoupal a co by se mu v nebesích stalo se nezjistilo, protože při nápadu opustit stůl klávesou esc následoval stejně dlouhý pád směrem dolů.
    Jak to "dopadlo" myslím nemusím rozvádět. Snad jen že jsem místo toho takhle v neděli večer mohl jít radši na procházku někam ven :D
    Ale za těch celkem čtyřicet hodin je to první větší a nepotěšující bug se kterým jsem se setkal, zatím je průběh hladký a všechno řekl bych funguje. V celku za mě s KCD spokojenost :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOFI: hmm korektor je asi na dovolene
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    na sejvovici mne stve, ze je clovek nalitej:) sejvuju presne v situacich, kdy bejt nalitej fakt nepotrebuju:)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    NARKOTIX: teď koukám, moje složka se saves má sice 850Mb, ale koho to štve?:D
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    REDSNAKE: Sejvovice je fajn, jen mě štve to věčný přemazávání starších pozic... to omezení si myslím být nemuselo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    TOFI: mi z toho prijdou dobry mozna tak dva mody, drevce a dark times. Vsak sejvovice si muze navarit kazdej kolik chce, moc nechapu tu paniku kolem toho ukladani
    TOFI
    TOFI --- ---
    5 nejlepších vylepšení Kingdom Come: Deliverance, které vaší hře dodají, co jí dosud chybělo! | Prima Cool
    https://coolmagazin.iprima.cz/...e-deliverance?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CLAVEN: dik:) well, jeste jsem kone neupgradeoval , tak jsem se radsi zeptal, nez abych pak nadaval, ze jsem o neco prisel
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    jinak, docela mne dostalo, ze v lesech jsou znaceny lovecky stezky a i nektery kumansky kempy maj znaceny cesty - a nemyslim tim, ze by k nim vedla pesinka:)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    (keďže máš náklad v sedle a nie v koňovi :P)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: jop
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    noob otazka - pokud koupim lepsiho kone, prehodi se mi automaticky naklad z predchoziho na noveho?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DFOJTIK: neco podobnyho se mi parkrat stalo taky - prislo mi, ze hra nejakym zpusobem koriguje lokaci npc. Nejspis pokud je potrebuje mit v urcitym case na urcitym miste, teleportuje je ze stavajici lokace na dany misto, ale bohuzel zachova vejsku, ve ktery se nachazeli pred teleportem:) - alespon to je moje hypoteza.

    Me takhle pristal na strese chalupy noname vesnican, svezl se po ni upad zvedl se a pokracoval do chalupy - jen tu motyku nechal lezet prede dverma. A u jednoho bandit campu mi takhle pristal jeden z banditu, kterej mi utekl do lesa )alespon myslim, protoze jsem ho nejakou dobu hledal a pak se objevil sam, mrtvej uprostred bandit campu.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SROVNÁNÍ: hra vs. skutečnost. Česká vesnice v Kingdom Come: Deliverance
    https://www.youtube.com/watch?v=B1czyobl9Oc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam