• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: jj, presne tak, spadnem zase dole
    na PS4 sa mi to deje takmer vždy
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    CLAVEN: predpokladam, ze jsi myslel to, ze spadnes ze zebriku zase dolu? to se deje jen s urcitym FPS, nicmene tohle je v 1.03 snad taky fixnuty, zebrik ma moc dlouhou kolizi (precuhuje vyrazne nad podlahu) a kdyz mas smulu, tak te pak fyzika vystrci na spatnou stranu ..
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    CLAVEN: Tak tam se mi to ještě nestalo a to už jsem tam lezl mnohokrát. Jakože ztráta postupu těsně před sejvem? To zní taky hezky, dobrý vědět
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    MIKEE: v Úžicích sa tiež nedá vždy vyliezť na poschodie do krčmy, kde máš izbu
    8 z 10 krát prepadnem cez podlahu na vrchnom konci rebríku
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    REDSNAKE: Jakože i když jsem pak loadnul hru na události před výstřelem tak už se mi to u tohoto stolu nestane? Stává se to i na jiných místech?
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    ZDENDAK: REDSNAKE: fix bude v 1.03, workaround je nemit na sobe luk/sipy nebo stit ...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZDENDAK: dobry je, ze ten stul je potom uz bezpecnej. jo,nekteri z nas jsou nepoucitelni
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Kua, spousta zážitků, několik vyhraných rvaček, splněných úkolů, několik potěšujících událostí co vznikly jen tak, několik důležitých rozhodnutí a nalezených zajímavých itemů – dlouhý čas bez sejvu – přijdu k alchymystickému stolu u bylinkářky na severu a nějaká záhadná síla, připisuju to dáblu nebo nějaké nevysvětlitelné anomálii v čarodějčině příbytku, vystřelila Jindru skrze strop a střechu vzhůru k nebesům.
    Jak vysoko by Jindra vystoupal a co by se mu v nebesích stalo se nezjistilo, protože při nápadu opustit stůl klávesou esc následoval stejně dlouhý pád směrem dolů.
    Jak to "dopadlo" myslím nemusím rozvádět. Snad jen že jsem místo toho takhle v neděli večer mohl jít radši na procházku někam ven :D
    Ale za těch celkem čtyřicet hodin je to první větší a nepotěšující bug se kterým jsem se setkal, zatím je průběh hladký a všechno řekl bych funguje. V celku za mě s KCD spokojenost :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOFI: hmm korektor je asi na dovolene
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    na sejvovici mne stve, ze je clovek nalitej:) sejvuju presne v situacich, kdy bejt nalitej fakt nepotrebuju:)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    NARKOTIX: teď koukám, moje složka se saves má sice 850Mb, ale koho to štve?:D
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    REDSNAKE: Sejvovice je fajn, jen mě štve to věčný přemazávání starších pozic... to omezení si myslím být nemuselo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    TOFI: mi z toho prijdou dobry mozna tak dva mody, drevce a dark times. Vsak sejvovice si muze navarit kazdej kolik chce, moc nechapu tu paniku kolem toho ukladani
    TOFI
    TOFI --- ---
    5 nejlepších vylepšení Kingdom Come: Deliverance, které vaší hře dodají, co jí dosud chybělo! | Prima Cool
    https://coolmagazin.iprima.cz/...e-deliverance?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CLAVEN: dik:) well, jeste jsem kone neupgradeoval , tak jsem se radsi zeptal, nez abych pak nadaval, ze jsem o neco prisel
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    jinak, docela mne dostalo, ze v lesech jsou znaceny lovecky stezky a i nektery kumansky kempy maj znaceny cesty - a nemyslim tim, ze by k nim vedla pesinka:)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    (keďže máš náklad v sedle a nie v koňovi :P)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: jop
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    noob otazka - pokud koupim lepsiho kone, prehodi se mi automaticky naklad z predchoziho na noveho?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DFOJTIK: neco podobnyho se mi parkrat stalo taky - prislo mi, ze hra nejakym zpusobem koriguje lokaci npc. Nejspis pokud je potrebuje mit v urcitym case na urcitym miste, teleportuje je ze stavajici lokace na dany misto, ale bohuzel zachova vejsku, ve ktery se nachazeli pred teleportem:) - alespon to je moje hypoteza.

    Me takhle pristal na strese chalupy noname vesnican, svezl se po ni upad zvedl se a pokracoval do chalupy - jen tu motyku nechal lezet prede dverma. A u jednoho bandit campu mi takhle pristal jeden z banditu, kterej mi utekl do lesa )alespon myslim, protoze jsem ho nejakou dobu hledal a pak se objevil sam, mrtvej uprostred bandit campu.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SROVNÁNÍ: hra vs. skutečnost. Česká vesnice v Kingdom Come: Deliverance
    https://www.youtube.com/watch?v=B1czyobl9Oc
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: To bude bug, zreteľne sme to urobili rovnako.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOUPLE: ja do tech lucisniku uz pred branama (nez nasi odtlacej ten vuz)..strilel sipama a zabil sem je takhle.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CLAVEN: taky tak, pri dotazu "kolik jich je" jsem dal moznost maximum (nevim presne jak to znelo, vic nez "quite a few"), z Talmbergu prisli vsichni krome par vojaku na hradbach. Asi sem spis mel fakt dat oba predquesty, nebo je to bug. Zkusim najit save, jestli uz ho nemam, tak je dohrano :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: aha, ešte možno ide o to, jak si urobil ten dialóg s Rackom predtým. Lebo ja som si vypýtal posily z Talmberku.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CLAVEN:
    spoiler: ( #tábor# )
    otravil jsem jidlo, sipy jsem nespalil. Mozna je to jak pises, ale teda logiku to nedava zadnou. Z puvodnich 14 vojaku jich vic nez pulka proste zmizi (neumrou nebo neutecou,
    proste v kempu najednou uz nejsou) a zbytek je moc malej na to aby se probil dalsi casti. Doufam ze najdu jeste save pred reportem Radzigovi, tam by to slo pripadne jeste doladit.
    Takhle by to vypadalo, ze je v podstate jedno jak moc se snazis v hlavni bitce, protoze je naskriptovana tak ze pribejvaj a ubejvaj jednotky podle toho co jsi udelal 2 hodiny predtim. Duh.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: huh

    ja som s tým nemal problémy, prebehlo to v poriadku na prýkrát. Robil si tie predquesty?

    spoiler:tábor
    Spálil si šípy a otrávil si jedlo v tábore? Ja som teda nielen všetko spálil a otrávil, ale oba tábory (kumánsky aj banditov) som vyvraždil do posledného, bohužiaľ to na bitku nemalo badateľný vplyv. Ale tá sabotáž je možno kľúčom k tomu, či ti prežije dosť ľudí.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CLAVEN:
    spoiler: ( #pribyslavice# )
    Prvni cast je nejaka fackovacka pred hradbama, to probehne v pohode, jasna prevaha. Pak je cast Cuman camp (odtlaci vuz a vlevo nahore jsou schody ze kterych obcas vystreli random lucistnik), odhadem je na moji strane tak 12-14 vojaku. Kemp se poseka, jednou se stalo ze hlavni Cuman (subquest kill the Cuman leader) utekl z tabora a cela jednotka se zasekla ve vychode, reload pomohl.
    Pak je subquest "kill the archers", kde se bud stane, ze lucistnici (5-6) sebehnou ze schodu a shromazdi se pred kempem, kde zabiju tak dva a zbytek utece (coz zpusobi fail quest, ale da se pokracovat). Nebo zustanou na schodech (dva) a ty se daj normalne pomlatit.
    Hlavni problem je, ze z tehle casti do "break into the church" souboje vbehne z puvodnich cca 12-14 vojaku maximalne 4-5, ktery dostanou nakladacku a hra konci. Muzu se snazit jak chci, zabit klidne 5 vojaku, ale prevaha je jasna. Dal jsem zatim asi 7 pokusu a vzdycky to dopadne stejne.
    hraju to na PC
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DOUPLE: Ja som ich na konzoli dohral bez problémov. Jasne, tá hromadná bitka je gangbang a moc to nepripomína reálny boj, ale kvest sa mi nijak nerozbil a ani fps dropy som nemal (ako spomínal Terz).

    Na akej platforme hráš a čo sa ti tam pokazilo?
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Me vyzval jeden mercenary na souboj o 50 fufniku a samozrejme jsem to prohrala. Tak jsem do nej zacla strilet lukem a kupodivu mu to vubec nevadilo. Stal tam jako maly jezecek s nejmin 10 sipy v tele. Po chvili vykrvacel. Okolo sel zrovna pocestny a nevidel me jak to zabijim, videl uz jen padajici mrtvolu. Prohlasil "oo, mrtvola, pomoc" a utekl.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam