• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    ALATIR
    ALATIR --- ---
    STRANGERD: Akorát v rychlosti - když uložíš ve hře, tak hned pokračuješ a takhle budeš muset znova načítat hru. Ale to bude hlavně trápit lidi, kteří by ukládali každou chvíli.
    Jinak save on exit je podle mě dobré řešení, které tě nenechá ukládat neomezeně kdykoliv, ale aspoň nemusíš pít sejvovici/spát/začít quest, abys nepřišel o progress, když potřebuješ vypnout hru teď hned. I když se mi ten save systém konceptuálně líbí, protože se do hry vžiju ještě víc a víc o přemýšlím jako Jindra ve hře a ne jako hráč za klávesnicí, jsem za save on exit rád. Příště už mě nebude čekat znovuobjevování mapy, kterou jsem objevil minule a doufal, že když postoupím v questu, že se hra sama uloží...

    Jinak ten koncept saveless her se mi líbí, ale to líp funguje v lineárních hrách než v open world. A v drtivé většině tam mají save on exit.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    WILL: jakej je vlastne rozdil mezi save on exit a proste save kdykoliv? vzdyt prece kdyz budu chtit ulozit, muzu proste dat exit a loadnout a mam ulozeno? za me je to skoda, ten save system me bavil, chapu, ze jsem asi v mensine, ale sedi mi lip k atmosfere a kdo chtel savovat porad, mohl si sosnout mod den po vydani...
    WILL
    WILL --- ---
    Konečně. Tahám patch který přidává Save and Exit, nejdůležitější featura. A cloud saves jako bonus.
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Ještě vlastně jeden pitomec povídal, že se sejdeme v Ledecku... A nikdy tam nedorazil..
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Ja jedu na PC, blížím se konci, jsem asi na 90ti hodinách a troufám si říct, ze mam temer všechny questy hotový... S tím že, 2 mi nejdou dokončit... Q "z kamene" a pak jeden spojenej s ním "něco o bratrech, ted jsem v praci a nevim přesně"... A 1 mi nejde vubec vzít.. A to q pro lovce v talmbergu (hospodskej me na neho odkázal.. Mám na mapě hvězdičku a lovec nemá žádný dialog..možná potřebují vyšší úroveň lovu, ještě jsem se nedostal k tomu abych to vyzkoušel...)

    hra je to výborná... Vsichni se tu těšíte az pojedete na podruhé styl alá řezník... A ja se chystám na styl zabij za celou hru jen jednoho.. :-D
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    co koukam na youtube tak pc v poho.... ps4 nikdo asi nenahraval... ja ps4 a nejde ....tak kdyby mel nekdo podobny problem na ps!!! diky za info
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GANDHI: rikam si jestli to není nejaka konzolova optimalizace, která vyhozenej debris uklizi z terenu prilis rychle a tenhle quest s tim proste nepocita
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    REDSNAKE: totez, PC, a cekal jsem hodinu
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DASTY1: u mě na PC v pohodě. Nikam jsem neodcházel, jen počkal pět minut přes T
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    chci se jeste zeptat na ten quest :Slavíci, mate take ten bug ze tam ty klece nejsou po vyhozeni s inventare ??? (na mape jsou nastrazene ale na miste fyzicky nic) zkusil jsem to jeste po nake dobe se tam podivat a stale stejny pribeh .... :/ ...takhle vsechny questy na trofej asi nedam .......
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    CHRMLE: bacha na spoilery :) jinak vyresit vsechny 4 je statisticka jistota - jeden to proste byl
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    HNIZDO: ale vis, o kolik by to bylo jednoduzsi? By se hajzl pred sekerou priznal hnedka, jestli se tam schovava... Takhle furt po prvnim dnu v klastere nemam tuseni, kdo by to mohl bejt... Ale na prezdrzku jich tam je hromada :D
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    CHRMLE: lol, no, ma to logiku :)
    NOOLY
    NOOLY --- ---
    REDSNAKE: Joo souhlas. Treba by se mi vic libilo, kdyby to bylo trochu vic na Bergmana a min na Nolana, kdyz to hodne prezenu:)
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    NEVILL: tyjo ja sem tedka teprv v klastere a musim rict, ze mi vubec nesedi, jak nemuzu vsechny problemy vyresit sekerou :D
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    STRANGERD: no já začal tím že hraju toho druhýho...i když je to celkem sranda jak se pořád tváří jako takovej hodnej trouba, což teda úplně neodpovídá tomu co jsem tam s ním už stačil napáchat... :-)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    FURRYK: taky se tusim blizim ke konci, hraju za hodnyho jirku, co chce bejt ctnostnej rytir v nalestenym brneni... a uz se nemuzu dockat druhyho playthrough, kde to bude krvelacnej maniak a nenapravitelnej kleptoman:D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DOUPLE: mě přijde, že tý hře svědčila ta komorní atmosféra, epický scény a plot twist mi fááákt nesedl a nelogické a nepřirozené chování postav ve hře to pak jen podtrhlo. No, jako furt je to dobrá hra a na prvotinu studia asi super, ale..
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: taky, prijde mi ze ty dobry a slozity mechanismy cim dal vic pracujou proti atmosfere
    FURRYK
    FURRYK --- ---
    tak jsem dohral a zacinam znovu .... moc jsem nedal side Q, ty bych ted rad trosku probehl vic ... a taky to chci zkusit vic na prasaka :-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Už jsem zřejmě skoro na konci a musím bohužel konstatovat, že moje nadšení opadá..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam