STRANGERD: Akorát v rychlosti - když uložíš ve hře, tak hned pokračuješ a takhle budeš muset znova načítat hru. Ale to bude hlavně trápit lidi, kteří by ukládali každou chvíli.
Jinak save on exit je podle mě dobré řešení, které tě nenechá ukládat neomezeně kdykoliv, ale aspoň nemusíš pít sejvovici/spát/začít quest, abys nepřišel o progress, když potřebuješ vypnout hru teď hned. I když se mi ten save systém konceptuálně líbí, protože se do hry vžiju ještě víc a víc o přemýšlím jako Jindra ve hře a ne jako hráč za klávesnicí, jsem za save on exit rád. Příště už mě nebude čekat znovuobjevování mapy, kterou jsem objevil minule a doufal, že když postoupím v questu, že se hra sama uloží...
Jinak ten koncept saveless her se mi líbí, ale to líp funguje v lineárních hrách než v open world. A v drtivé většině tam mají save on exit.