• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    T_RAVEN: wolflin?
    HNIZDO: to ja vytahl luk jen u prcka pac jsem se bal po tom co jsem tady cetl tak jeden sip nekam do tela a rikam si nebudu ryba dame si souboj a sel po prvni rane :D :D jinak pelinkovicijsem si dal taky pro jistotu ale nebyla uplne potreba :D
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    ZELVAK23: taky. jsem se pripravoval po tech historkach, vyhradil jsem si odpoledne, top gear, bivoj a pelynkovice, nadvakrat otravenej mec. nekolik bloku, byl jsem opatrnej, dva zasahy a zrazu animacka. vyplatilo se :)
    ..behem bitvy jsem postrilel vic vlastnich nez enemaku :( Bernarda jsem trefil dvakrat, ma tuhej korinek, dedek...
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    WOLFBANE: tak ja vystrelil jen jeden sip pak jsem si rekl ze nebudu lama a tasil jsem mec :D ja mam stejne na psku problem ty headky davat :D
    WOLFBANE
    WOLFBANE --- ---
    ZELVAK23: ke mne ani nestacil dobehnout, jeden sip do hlavy a hned animacka :D
    SEKI1
    SEKI1 --- ---
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    Tak vcera jsem sel na prcka predtim jsem odehral asi 30h a jako teda byl jsem smutnej jeden perfect blok jedno pichnuti a sel dolu :( :(
    DIOM
    DIOM --- ---
    ehm

    Kingdom Come: Deliverance Nexus - Mods and community
    https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance
    BAT
    BAT --- ---
    Predem se omlouvam za to strasny kacirstvi, ale... nebyl by nejakej skutecne uzitecnej zdroj na modovani KCD?
    Nebo neni tu nekdo kdo se v tom vyzna?

    Vadil mi HUD - na muj vkus moc nabobtnalej a in-your-face, takze z textury jsem odmazal ramecky a pozadi kompasu i status baru, zmensil jse, prebarvil, prevratil zobrazovani (napr. cervena cast HP ukazuje kolik HP mi chybi, ne kolik ho mam, takze vetsinu castu je to tmavy a nebije to do oci, a kdyz jsem v pruseru, tak je to naopak o to vyraznejsi), a udelal je polopruhledny (perk ikony taky, protoze taky moc svitily do ksichtu, hlavne v noci). Kurzor sel pryc, stejne tak par dalsich veci jako carky pro neaktivni smery utoku.
    A jsem s ti skoro spokojenej - decentni, neobtezujici HUD, avsak stale perfektne pouzitelnej - jen mi vadi ty status bary...

    Potrebuju vyresit, jak ty status bary automaticky skryvat.
    Vim ze si muzu nabindovat vypinani/zapinani celyho HUDu na dve klavesy, ale kdo se s tim ma porad prepinat, takze to muj problem neresi.
    Chci aby se HP/Stamina zobrazovaly jen pokud jsem v combatu, anebo pokud jsem ranenej.
    Zatim jsem to udelal tak, ze jsem do "Scripts\Entities\actor\player.lua" pridal vlastni 1000ms timer, kterej se podiva jestli jestli jsem v combatu...

       self.soul:IsInCombatDanger()

    a nebo jestli mam min jak 95% HP

       self.actor:GetHealth() < self.actor:GetMaxHealth() * 0.95

    a pokud cokoliv z toho plati, zavola System.SetCVar('wh_ui_ShowStats', 1), v opacnym pripade to nastavi na nulu aby se to skrylo.

    Samozrejme me z principu sere pouzivat na neco takovyho timer, takze bych chtel vedet, jestli se to neda resit pres nejaky eventy?
    Napr. zdravi by asi slo pres OnHit, kterej (jestli se nepletu) sepne i pri pozitivnim hitu, tzn. kdyz se hrac napr. uzdravuje?
    Ale i pokud by to byla pravda (moc jsem to netestoval, pac bych tu hru radeji hral, nez se v ni vrtal), tak porad nevim kde vzit nejakej event kterej by spinal bud kdyz hrac spadne do combatu a opet kdyz z nej vypadne, anebo kdyz vytahne/uklidi jakoukoliv zbran (to by bylo nejlepsi, pac to resi i lukostrelbu a lov kdy clovek jeste v combatu neni a staminu uz muze potrebovat videt).
    Vedel by nekdo?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    REDSNAKE: ja mam dojem, ze mi ho to jako prvniho nabidlo coby alternativu misto ratajskyho kneze, ale mozna se pletu

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    GANDHI: hmmm, divný. Je teda klidně možný, že si to špatně pamatuju, ale imho jsem ty questy měl tak, že poustevničil a měl jsem ho najít pro tu ves a pak jsem ho potřeboval tuším kvůli nějakému receptu? Už nevim. Ale jsem přesvědčenej, že v tomhle pořadí.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    REDSNAKE: rekl bych, ze je to prave tak, ze BAT zrovna dela ten druhej quest, kde muzes Simona vyuzit:)


    BAT: iirc nestane, taky mi to failnulo, proste v tomhle questu pouzij alternativni reseni a v tom, o kterym pise REDSNAKE ho najdes. ale iirc nic neuci a k nicemu neni
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: jop, přijdeš o to jak se ten kněz vrátí do vesnice a pak stojí hodiny, dny, týdny před jednou vypálenou chalupou a blbě čumí. Jsem třeba čekal, že se do tý vesnice začnou vracet lidi, nějak to tam třeba opravěj. Haha, hohó! Ani omylem.

    Pak ho myslím ještě potřebuješ pro jeden quest, ale je klidně možný, že to jde vyřešit i bez něj.
    BAT
    BAT --- ---
    Prijdu o neco zajimavyho, nebo dulezityho, nebo treba nejakej bonus nebo neco se naucit, kdyz mi failnul quest "Find father Simon"?
    ...evidentne je to dalsi z tech "time sensitive" questu, kdo ho ma, mel by hledet ho splnit do 2-3 dnu (radsi driv nez pozdejc, nejsem si tema cislama moc jistej).
    CERNY_SVEDOMI
    CERNY_SVEDOMI --- ---
    Nechce nekdo CD klic za 750?
    Nez mi dosel z kickstarteru, koupil jsem si krabicovku.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    STRANGERD: + existuje vzdalenost, kterou kdyz o par kroku udrzujes, tak vyndava/zandava luk a ty do nej sazis jeden sip za druhym :)
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    ABRIEL: je to BUG smaz vsechny savy a zacni od znova :D
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Btw. jen abych věděl - když se dohraje hlavní příběh tak je úplný konec a nebo se tam dá pokračovat a jet ty vedlejší questy...?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    STRANGERD: Jo, o to jsem se taky snažil aby lučištníci pokud možno pálili do zad svým kámošům, párkrát to vyšlo...tedy ne že by kámoše zabili, ale stačilo že zavrávoval po zásahu šípem a já mu mohl dát nějaké dvě nebo tři rány... :-)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    NEVILL: nevim, jestli v 1.3 nezlepsili AI, ale s lucisnikama mam takovou zkusenost, ze pokud clovek bojuje s jejich kamosema v takovy vzdalenosti od nich, ze netriggerne prehozeni na zbran na blizko, tak vesmes bud nedelaj nic nebo mi aktivne pomahaj tim, ze svy kamose strili do zad:D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam