Pokud by nekoho zajimal ten auto-hide HP/Stamina baru, tak tady to je.
Puriste prominou, treba se to tu nekomu bude hodit.
Bary se zobrazi jen pokud je zdravi min nez 95%, a nebo pokud jste v combatu.
Krome toho se muzou zobrazit i kdyz se prezerete jak to prase :) ...coz ma ZREJME za nasledek capnuti maximalniho HP podobne jako to capne max staminu, a diky tomu si moje podminka mysli, ze mate pocuchany zdravi, a bary se zobrazi - imho pomerne edge case, kterej jsem byl linej resit.
Podminku na Staminu jsem nakonec nepridaval, protoze se pak ty bary zobrazovali pri kazdem vetsim popobehnuti, coz mi prislo pitomy.
Jak u hrace, tak i u kone poznate velmi dobre jak je na tom se staminou i bez nutnosti videt ty bary, takze to neresim (kun zacne frkat cim dal vic, az se zacne vzpouzet cim dal vic, a hrac zase dycha, huci mu v usich, a modra a rozmazava se obraz - oboji naprosto dostatecna indikace pro jakykoliv ucely mimo combat).
Nevim jak prepsat konkretni skript ve "scripts.pak" bez toho, ze by se rucne preplacnul v tom archivu.
Jestli nekdo vite, jak to zaridit bez jakekoliv manipulace s puvodnim "scripts.pak", tak dejte vedet.
Jinak proste prepiste puvodni skript "scripts.pak\Scripts\Entities\actor\player.lua" tim upravenym a hotovo (predtim si zazalohujte puvodni "scripts.pak", kdybyste to chteli revertnout).
Delejte si s tim co chcete, nahrajte to treba na nexus (ja na to byl moc linej), a dejte vedet kdyz to nejak vylepsite.
https://drive.google.com/open?id=1Mco3lAVVI2Er9JAjG1wKwek3HbCdGHB1