VLAKODLAK: Aha, tak takovy problemy nepamatuju ani u KCD ani u niceho jinyho.
Ale vytizeni procesu nesleduju, tak co ja vim - treba jsem na tom podobne, jen se to drzi do tech 99% :)
GANDHI: podobne i me doskakujou nejaky vyssi LODy se zpozdenim kdyz tryskem prihrcim do Rataji. Kdyz tam pricvalam, nebo pribehnu pomaleji, tak ma hra vic casu a nedeje se to, nebo to zpozdeni neni tak velky a nebije to tolik do oci.
To beru jako normalni, proste mam slabej HW tak nemuzu chtit zazraky, ale u cehokoliv lepsiho uz bych to ocekaval min.
Jina vec jsou NPC, kteri mi pri takovem rychlem pohybu taky doskakuji odnikud tak 50m predemnou. Tady bych uvital, kdyby se to dalo nejak ovlivnit, ze bych tu vzdalenost, kdy je hra zacina nacitat a zpracovavat, vytahnul nekam vys at mi tam takhle neskacou. Myslim, ze na to bych jeste HW mit mel - hrubej vykon myho CPU na tom jeste tak zle neni.
Problemy s NPC asi nepozoruju, resp.:
- Obcas nekdo projde zdi, ale jsou to naproste vyjimky a zda se ze se to vaze k danemu mistu, takze mozna nejaka potiz s mapou pro pathfinding (typicky se podobny veci dejou kdyz NPC nemuze najit cestu, v nekterych hrach se proste teleportne, jinde projde skalou. Nebo nejaka chybicka v mape, diky niz si NPC "mysli", ze tam je pro ne regulerni cesta) - napr. hostinskej nebo jeho pomocnice v Ledecku, kdyz se pred destem schovaji pod strechu vedle vstupnich dveri do hospody, tak kdyz tam prichazeji, nebo odtamtud odchazeji, obvykle si projdou zdi ven/dovnitr do hospody.
Jeste jsem videl podobny glitch u Robarta v Talmbergu, ze mi kdesi prosel zkrz zed nebo neco, ale ted uz si nevybavuju detaily.
To jsou jediny pripady ktery si pamatuju.
- U real-time encounteru chvili trva, nez si "uvedomi" ze ja, nebo nekdo jiny kolem je nepritel, a daji se s nimi/se mnou do boje.
Objevi se a stoji jak trubky treba 2 sec nez se jim zapne mozek :)
- U prepadu behem fast travelu stoji a jakoby cekaji co udelam. A teprve kdyz se pohnu (obvykle musim smerem k nim), tak zacnou nejak jednat.
Ale mozna to je naschval, aby mel hrac cas si rozmyslet co ma delat?
- Banditi byvaji obecne dost slepi (opet nevim - je to z nejakyho duvodu naschval?).
To se tyka teda temer kazdyho v lese, i jakychkoliv jinych NPC z encounteru.
Napr. priklusal jsem na koni pres pole k lesu, kde je tabor banditu, kdy jeden stal na hlidce primo na kraji toho lesa a koukal do pole pres ktere jsem prijizdel.
Bylo to ve dne, nedlouho po poledni, za slunecnyho pocasi.
Neplizil jsem se (cvalal jsem na koni), a ani "Forester" perk nebyl aktivni (nebyl jsem v lese ale na poli).
Teprve kdyz jsem prijel cca na 20-15 metru, tak ten bandita zacal to jejich tantrum "kdo to je? co se deje? kdo je tam?" (to si vzdycky vzpomenu na Skyrim a jejich "hmm, asi vitr"). Teprve kdyz jsem prijel bliz, tak na 10m, tak me konecne "uvidel" a zacal po me jit.
Takhle se chovaji temer vzdycky, a nekdy i kdyz uz po me jdou, tak kdyz jim utecu na cca 20m, tak se casto zastavi, nekdy dokonce i schovaji zbran jakoze "uz je asi pryc".
To by chtelo poladit, to nici atmosferu jako malo co jinyho.
Nevidel bych chybu v tom, ze po me zacal jit teprve az kdyz jsem se priblizil mnohem vic (jako agro radius omezeny na nejblizsi okoli tabora by to bylo logicky), ale v tom, ze me jakoby "nevidel" a povolaval veci jako "kdo je tam?" a "co se to tam deje?".
Jinak encountery mi asi fungujou, nemam pocit, ze by vymizely.
ALE JA JSEM PORAD NA 1.3.2 (updatovat asi budu teprve kdyz se dozvim, ze to vyresi neco co se u me rozbilo, nebo neco co mi vadi jako ta banditi slepota, a nebo po delsi dobe az se to trochu vic usadi).