• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    MILUCH2
    MILUCH2 --- ---
    Já to včera dohrál, tak teď zas cca 5 let čekat:))) Z toho příběhu a NPC jsem v rozpacích.....doufám že dvojka už bude chytlavější....toto jsem dohrál jen ze zvědavosti ...
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    Tak jsem podruhé zkusil Pribyslavic, St. George, pláty, skilly na max od pana trenéra (půl odpoledne mlácení dřevěným mečem)... a prcek padnul během asi 12 vteřin... jenom jsem ho 2x vykryl.... lol :)
    TOFI
    TOFI --- ---
    Patch 1.4 Kingdom Come dokončen • Eurogamer.cz
    https://www.eurogamer.cz/articles/2018-03-24-patch-1-4-kingdom-come-dokonen
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: když nad tím tak přemejšlím, tak asi bohužel jop. V dějové lince, když jsem byl na Vraníku, tak než jsem se dostal až k tomu veliteli, kde mě odhalí, tak jsem otrávil všechny kotlíky v táboře. Nakonec jsem se při útěku stejně musel probojovat plným táborem..
    BAT
    BAT --- ---
    Vi nekdo jak fungujou jedy a uspaci potiony kdyz se daji do jidla?

    Jednou jsem otravil celej tabor banditu, kdyz jsem jim do kotliku hodil "Bane", ale ted jsem v takovym vetsim tabore v Pribyslavi, zkousel jsem jim to tam dat nekolikrat, a nic jim to nedela.
    Zaroven jsem si vsiml, ze mi ty jedy nemizi z inventare, to by asi melo ne? Takze kdyz mi nezmizi, tak on to tam nehodi?
    Nerozumim tomu.

    Ted se snazim odehrat quest "Money for Old Rope", a pro zmenu jsem si myslel, ze jednomu NPC, ktery proste z nejakyho duvodu nepotrebuje nikdy spat, uspim tim ze mu nacpu do jidla Lullaby potion, ale zase to nic nedela.
    Tentokrat mi ten potion zmizel z inventare, NPC si byl uz 3x pridat, uz bude skoro svitat, a ten hajzl porad nechce jit spat.
    Wtf? To tyhle veci fungujou jenom tam kde je to nejak naskriptovany?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    BIMBAS: možná je jen do určité úrovně, už dlouho jsem ho nepotkal, předtím byl skoro na každé třetí křižovatce, ale možná to byl bug...
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ten potulný rytíř se dal pryč ? 2x jsem ho poslal za ženskou a rikal ze jeste jednou ho potkam tak ho zbiju. Predpokladam ze veci z nej jsou kradeny a pri cene veci asi do konce hry co ? :)
    BAT
    BAT --- ---
    VLAKODLAK: Aha, tak takovy problemy nepamatuju ani u KCD ani u niceho jinyho.
    Ale vytizeni procesu nesleduju, tak co ja vim - treba jsem na tom podobne, jen se to drzi do tech 99% :)

    GANDHI: podobne i me doskakujou nejaky vyssi LODy se zpozdenim kdyz tryskem prihrcim do Rataji. Kdyz tam pricvalam, nebo pribehnu pomaleji, tak ma hra vic casu a nedeje se to, nebo to zpozdeni neni tak velky a nebije to tolik do oci.
    To beru jako normalni, proste mam slabej HW tak nemuzu chtit zazraky, ale u cehokoliv lepsiho uz bych to ocekaval min.
    Jina vec jsou NPC, kteri mi pri takovem rychlem pohybu taky doskakuji odnikud tak 50m predemnou. Tady bych uvital, kdyby se to dalo nejak ovlivnit, ze bych tu vzdalenost, kdy je hra zacina nacitat a zpracovavat, vytahnul nekam vys at mi tam takhle neskacou. Myslim, ze na to bych jeste HW mit mel - hrubej vykon myho CPU na tom jeste tak zle neni.

    Problemy s NPC asi nepozoruju, resp.:

    - Obcas nekdo projde zdi, ale jsou to naproste vyjimky a zda se ze se to vaze k danemu mistu, takze mozna nejaka potiz s mapou pro pathfinding (typicky se podobny veci dejou kdyz NPC nemuze najit cestu, v nekterych hrach se proste teleportne, jinde projde skalou. Nebo nejaka chybicka v mape, diky niz si NPC "mysli", ze tam je pro ne regulerni cesta) - napr. hostinskej nebo jeho pomocnice v Ledecku, kdyz se pred destem schovaji pod strechu vedle vstupnich dveri do hospody, tak kdyz tam prichazeji, nebo odtamtud odchazeji, obvykle si projdou zdi ven/dovnitr do hospody.
    Jeste jsem videl podobny glitch u Robarta v Talmbergu, ze mi kdesi prosel zkrz zed nebo neco, ale ted uz si nevybavuju detaily.
    To jsou jediny pripady ktery si pamatuju.

    - U real-time encounteru chvili trva, nez si "uvedomi" ze ja, nebo nekdo jiny kolem je nepritel, a daji se s nimi/se mnou do boje.
    Objevi se a stoji jak trubky treba 2 sec nez se jim zapne mozek :)

    - U prepadu behem fast travelu stoji a jakoby cekaji co udelam. A teprve kdyz se pohnu (obvykle musim smerem k nim), tak zacnou nejak jednat.
    Ale mozna to je naschval, aby mel hrac cas si rozmyslet co ma delat?

    - Banditi byvaji obecne dost slepi (opet nevim - je to z nejakyho duvodu naschval?).
    To se tyka teda temer kazdyho v lese, i jakychkoliv jinych NPC z encounteru.
    Napr. priklusal jsem na koni pres pole k lesu, kde je tabor banditu, kdy jeden stal na hlidce primo na kraji toho lesa a koukal do pole pres ktere jsem prijizdel.
    Bylo to ve dne, nedlouho po poledni, za slunecnyho pocasi.
    Neplizil jsem se (cvalal jsem na koni), a ani "Forester" perk nebyl aktivni (nebyl jsem v lese ale na poli).
    Teprve kdyz jsem prijel cca na 20-15 metru, tak ten bandita zacal to jejich tantrum "kdo to je? co se deje? kdo je tam?" (to si vzdycky vzpomenu na Skyrim a jejich "hmm, asi vitr"). Teprve kdyz jsem prijel bliz, tak na 10m, tak me konecne "uvidel" a zacal po me jit.
    Takhle se chovaji temer vzdycky, a nekdy i kdyz uz po me jdou, tak kdyz jim utecu na cca 20m, tak se casto zastavi, nekdy dokonce i schovaji zbran jakoze "uz je asi pryc".
    To by chtelo poladit, to nici atmosferu jako malo co jinyho.
    Nevidel bych chybu v tom, ze po me zacal jit teprve az kdyz jsem se priblizil mnohem vic (jako agro radius omezeny na nejblizsi okoli tabora by to bylo logicky), ale v tom, ze me jakoby "nevidel" a povolaval veci jako "kdo je tam?" a "co se to tam deje?".

    Jinak encountery mi asi fungujou, nemam pocit, ze by vymizely.
    ALE JA JSEM PORAD NA 1.3.2 (updatovat asi budu teprve kdyz se dozvim, ze to vyresi neco co se u me rozbilo, nebo neco co mi vadi jako ta banditi slepota, a nebo po delsi dobe az se to trochu vic usadi).
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    CLAVEN: Dík :) a promiň, já se anglicky učil z Vávrovo devblogů :(.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HALCYON: *its
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DASTY1: Development at it's best! Konečně to někdo dělá pořádně a tahle hra tě bude bavit ještě za přespříští prázdniny, protože pořád nebude hotová a funkční :D.
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    verze 1.3 ps4 , rozbity vedlejsi quest : mam se jit podivat jak se vede Frickovi a tomu druhemu kamosovi ze Skalice na mlyn do Ledecka, kde jsou zamestnani........ pri pestni bitce 3 na 3 se sejdem za vesnici a ma zacit bitka..po cut scene se hned objevi ihned quest nesplnen,3 protivnici utecou, moji dva kamosi odchazeji jakoby nic,ale zaroven hraje hudba pestni bitky v pozadi :-D .... ma nekdo podobne zkusenosti ?? :/
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    GANDHI: Jj potulnýho rytíře mi dali pryč než jsem ho stačil poprvé obrat :) a random encountery jako wayfareři mě ani nezastavujou už když kolem nich jedu.

    Zato často potkávám bandity s kumanama najednou atp.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ja mam i5 4. generace s 960 2gb a 16gb ram. Dokonce to mam nainstalovane na 5400ot wd red a hře dávám 9.5/10. Mam všechno na medium a kolem 40fps pořád. Nemam mody a neplanuju je, bavim se tak jak to je. Ten půlbod dolu je spíš za absenci parťáka, ale aspon je si o cem v hospode povidat :)
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    ryzen 1600+SSD+16 RAM a bez problémů. Grafika moc nestíhá, ale mám slabouckou kartu...
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: mam v podstate tuez zkušenost s 1070 a trochu lepsim nastavenim - nicmene zadny dropy, poruchy ve skriptech - jediny co tak nejak pozoruju jsou problémy npc s kolizema a cas od casu, když pricvalam do nejaky lokace typu rataje tak preskakujou LoDy modelu a rozliseni textur, coz muze bejt ale jen tim, ze hw nestiha naloadovat.

    Jinak random encountery jsou zda se skutecne omezeny - muj oblibenej rytir za mlýnem uz tam dlouho netrdloval, ba ani ten zebrak nebo hadankar, který se s nim stridali. Naopak oproti drivejsku se mi stava, ze se na jednom spawnpointu vygenerujou zjevne dva encountery (resp. předtím se mi nestalo, ze bych potkal najednou dva wayfarery)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    BAT: Moje i5 2500k je využitá na 100% všechny 7 jádra a Windows 7 neuměj fungovat na tak vytíženém procesoru, takže se mi zasekával celý počítač, ne jenom hra. Řešení byl 3rd party program co omezil proces kingdom come na max 99% výkonu cpu a záseky přestaly.
    DASTY1
    DASTY1 --- ---
    SNOO: prijde mi ze se ty cykly NPC zhorsili po 1.3 tez, ja mam zas o pulnoci otevrere obchody v ratajích + to ze makaj v noci o tom ani nemluvim ... :/ , tábor v přibyslavicích o pulnoci vypadal jak v poledne :/ ,náhodné setkání skoro vymizela a uz jsou opravdu náhodné !!! , a co jsem slysel tak quest slavíci stale rozbit - jediné co viditelně vnímam že se zlepsilo je počasí a pri zapnutí hry menu vypada lepe ,tak asi lehce nekde optimalizovali jeste .... (PS4)
    BAT
    BAT --- ---
    VLAKODLAK: Tak ted vubec nerozumim o cem je rec. Predpokladam vtipek, kdyz tam je na konci smajlik? nebo... ne, nic me nenapada :-D Prosim vysvetlit :)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    BAT: Win7 bez nutnosti omezovat proces na max 99%? Evidentně ta i7ma umí :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam