• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    SNOO: s tím klášterem jsem furt měl problém že nedělám co bych měl, nakonec jsem se tam prostě připlížil brzy ráno když byla bohoslužba a ten lapka tam stál tak šikovně u dveří, tak jsem ho prostě odstřelil lukem a utekl... :-)
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    SNOO: jo, stačí. máš stát na prasklý dlaždici, aby neprudili. ale jinak je to jedno...
    SNOO
    SNOO --- ---
    ahoj,
    jsem v klášteře, snažím se dodržovat rozpis, ale nevím jak se správně začít modlit? stačí se tam jen postavit a nechat přeskočit čas? nebo to chce nějakou interkaci?
    když tam jen tak stojím tak mi ty ocásci pořád říkaj, že nejsem tam kde mam být :(
    dík za radu
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    Dokument/Documentary - Epilogue: Kingdom Come: Deliverance [ENG SUB]
    https://www.youtube.com/watch?v=0sRvKRATNf0
    BAT
    BAT --- ---
    S tim Pribyslavskym taborem je potiz hlane v tom, ze hraje roli v questu.
    No a aby mohl byt nejaky quest jak ho pribeh pozaduje, tak musi byt ten tabor tak jak ho ten quest pozaduje, a WH se tam asi rozhodli vydat cestou "nenechame hrace zkazit hru", ale uz k tomu zapomneli vymyslet nejakej zpusob jak to hraci jasne sdelit.
    Takze kdyz jsem tenhle tabor objevil driv nez prisel ten quest, tak jsem byl nemalo zmatenej z toho, proc se mi tam zabiti nepratele respawnujou (a to myslim real-time, ne ze az po case, kdyz se tam vratim druhej den), a proc liti lektvaru do kotlu nic nedela (hra to tam ani nenaleje, jen to tak vypada), atd.
    Predpokladam, ze to nebude jedina takova situace, kde se neco chova podobne podivnym zpusobem.
    Takovy kolize otevrenyho sveta a naskriptovanyho pribehu nebyva snadny vyresit, a bez nejakyho kompromisu to vetsinou nejde, ale tady si zrovna myslim, ze by to slo resit lip (jenze to je vec nazoru, a krome toho to muze byt i dusledek toho, ze je tlacil cas, coz plati vzdycky, a nekde se musi ta cara udelat).
    BAT
    BAT --- ---
    EZEE: Ja nevim. Taky se mi tomu nechce moc verit (ne proto, ze by to neslo, ale protoze vetsina her se o nic takovyho ani nepokousi a tak to clovek obecne neocekava asi uz v zadny hre).
    Pouze popisuju co mi fungovalo (nebo se tak zdalo) a jak jsem psal, poradne jsem to netestoval. Je to jen shrnuti pozorovani behem 2-3 hodin neorganizovanyho blbnuti v tom Prybislavskem tabore.

    Jinak s litim lektvaru do kotliku jsem mel jednou problem taky, ale nevim jestli to nebylo jen proto, ze me u toho videli (ja se jeste jak blbec plizil).
    Typek sedici opodal se zvednul, zacal neco brblat, prisel bliz, uvedomil si ze tam nepatrim, vytahnul savli a uz me hnal - to mi prislo dobry, ale znovu dodavam, ze nevim jestli za tim skutecne je nejake hlubsi "uvazovani".
    Na druhou stranu, kdyz jsem dodrzoval ty "pravidla" co jsem psal, tak to slo bez problemu.
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Jenom k tem Pribyslavicim - kdysi davno jsem videl... Tusim ze to byl ESO v bete... ze se tam muzes dostat ke Kumanum nahoru a chovas se jako straz a vsechno si vklidu poresis...
    A jeste jsem tady tusim nevidel nikoho, kdo by obetoval toho capka vymenou za moznost vplizit se do kempu... videl sem par videji, takze to urcite pujde...
    Ale jinak je to tam presne podle vsech tech pover, musi vypadat presne jak Kuman...
    Nicmene jsem rad, ze nejsem jedinej, komu nesel lektvar vylejt do kotliku, aniz by na nej nenalitnula celej kemp. Tohle mi prijde fakt hodne nedodelany, ze te forcujou se prevliknout do jejich hadru...
    JCD
    JCD --- ---
    Je tam promakanej krásnej svet. A do něj jsou vloženy věci který moc nefungujou. Ale svet je krásnej. Už jsem zmínil, ze ten svet je fakt krasnej?
    Maji treba docela dobře udělaný genericke mechaniky chování NPC.
    Ale přesně tyhle mechaniky jsou casto v kolizi s tím ne moc dobře naskriptovanym příběhem, takže to cely pusobi občas absurdně.

    GANDHI
    GANDHI --- ---
    jj, je to tak propracovany, ze když celej ten tabor vysidlis, hra ti v nasledne sekvenci vyspawnuje nove vojsko, aby ses nenudil a svete div se stále je relevantni, jestlis mrtvolam podpalil sipy a otravil gulas:p
    EZEE
    EZEE --- ---
    BAT: Az takhle to je promakany? Nechce se mi verit, ze vsechno todle ta hra resi. Jinde staci mit proste hadry a drzet se dal z dohledu a to je cela podstata undercover...todle je uz nejak moc vychytavek. Ale teda jestli to tak funguje, tak budu muset zmenit svuj postoj k ty hre, porad ziju v tom, ze to takhle do detailu nemuze fungovat. To je ta degenerace z ostatnich "obycejnych" RPG.
    JCD
    JCD --- ---
    BAT: ja se poflakoval kolem kotliku, ze ho okorenim uspavacim lektvarem (jsem pacifista, nedal jsem tam jed, mimochodem uspavaci lektvar se nepocita jako uspesna sabotaz)
    nikdo nikde, sup s tim do kotliku, v tu ranu priklusal typek a madarsky na mne. Ja neco zavrcel, speech check success, avsak typek na mne vytahl savli. Tak jsem v poklusu zapalil sipy a pelasil pryc. A za mnou celej tabor :)
    BAT
    BAT --- ---
    NEVILL: Trosku jsem to nedavno testoval a prislo mi, ze zakladem uspechu je:

    1.) Pro jistotu sundat vsechno co k ty jejich vyzbroji nepatri.
    Tim myslim prsteny, nahrdelniky, kosile - cokoliv co nenosej tak dolu.
    Pro jistotu jsem sundaval i svoje zbrane a nosil ty jejich (a to jsem si uz pripadal fakt paranoidni).

    2.) Moc se k nepratelum nepriblizovat.
    Tzn. drzet si od kazdeho odstup cca 5 metru, kdyz to jinak nejde tak nelelkovat a co nejrychleji projit kolem (ale pokud mozno nepobihat a zmatene neposkakovat - mel jsem pocit ze tim na sebe clovek taky pouta pozornost, ale nevsazel bych se o to, mozna to byla shoda okolnosti).

    3.) Zbytecne nelelkovat.
    Mohlo by to mit svoji logiku, pac jsi v tabore kde panuje nejakej rad - kdo nespi, nezere, nebo neodpociva, asi ma nejakou praci a tudiz stoji na strazi, nebo patroluje. Pokavad se ty nezdas zapadat do zadny z techhle kategorii, zacne to bejt logicky podezrely, notabene pokud narazis na velitele (to uz je tak nejak samo sebou, ze ti chtej nalozit nejakou praci, nebo prohnat faldy, protoze vojak co nema co na praci je spatnej vojak :) ).
    Zacnou premejslet co se tam poflakujes, a mas problem.

    4.) Pokud se zda, ze o tebe zacinaji jevit zajem, tak odkracet pryc.
    Treba se na tebe otoci, a pronesou nejakou tazaci vetu (soude dle intonace) - to je pak vhodny se otocit a nekam svizne odkracet, nejlip za roh, do tmy, a pokud chce mit clovek jistotu tak i co nejdal, protoze oni se nekdy i zvednou a zvedave cloveka nasleduji (daji se takhle nekdy i odtahat do lesa, kde je v krovi obehnes a pak omracis nebo zapichnes), a pokud je nechas dojit moc blizko, tak te odhalej (to proste poznas, ze ten clovek tam nepatri - neni jich tam zas tolik aby se vsichni "neznali" minimalne aspon od videni, coz je realisticky at uz to je zamer nebo ne).

    5.) Plizit se jen kdyz je jistota ze te nikdo nevidi.
    To je asi samo s sebou, ze takovy chovani asi zaujme :)

    Za dodrzovani techhle zasad jsem prochodil celej tabor skrz na skrz.
    Lidi sedici kolem ohnu meli casto vetsi tendenci me ignorovat (ale pozor, ne uplne, jsou to vsecko parchanti zvedavy) a nejvetsi nebezpeci byli straze, at uz stojici nebo chodici.
    Prosel jsem tak i vstupni branou, kde jsem u jednoho strazce brany musel projit v naprosto tesny blizkosti a vzbudil tak jeho pozornost, nacez on se mne jal za povolavani tazacich vet nasledovat, ale sviznym krokem (ne behem - pro jistotu) jsem se od nej vzdalil do tmy a ztratil se mu, a on to po chvilce vzdal a vratil se na svoje stanoviste.

    Tohle jejich chovani mi prislo prekvapive realisticky, i kdyz mi neda trochu pochybovat zda to casto nebyla jen nahoda, takze by me taky zajimalo jak PRESNE tohle funguje.
    Na jedny strane ocekavam (nerku-li "preji si"), aby to bylo co nejrealistictejsi, na druhy strane mi v hlave hloda cervicek co rika "je to jen hra, a zas tak vychytana asi nebude", ale paranoia mi nedala do puntiku dodrzovat vyse uvedene odpozorovane "ritualy" (chvilema se mi chtelo az smat, ze jsem fakt na hlavu kdyz verim, ze je to az takhle sofistikovany).
    SOMRAK
    SOMRAK --- ---
    EZEE: dýka - jo, stealth kill perk.
    EZEE
    EZEE --- ---
    Loool, tak jsem v Pribyslavicich na prvni bitve. Vsichni kteri padli jsem obral, jeste ze mam ore zejo...ty vole a pak souboj s Prcalistou? Jsem se tesil na obchodni den a ono hovno. :D Btw proc nejde pouzivat dyka? To musim mit nejaky ten stealth skill?
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    Ach jo, to teda byla "stealth" akce na tom Vraníku...postřílel a pobil jsem tam asi dvacet lapků než jsem konečně našel ten průchod ven. Nechápu jednu věc - na první pokus jsem omráčil jednoho strážného, sebral mu úplně všechno a hodil to na sebe včetně přilby zakrývající celý obličej - jak mě sakra mohli ostatní lapkové poznat??
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    LACROIX: no vida, z toho jde aspon poznat, co to je :)
    LACROIX
    LACROIX --- ---
    SIRLOON: mám nějaký originály, jestli máš zájem..
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    GONZA223: fallout by nebyl?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BIMBAS: ano ano, protoze jeden pohyb mysi a zacknuti cudliku je mnohem legitimnejsi nez jiny pohyb mysi a zmacknuti cudliku:)

    popravde, se KC:D s jejich realistickym modelem souboje muze jit zahrabat, protoze se to vlastne v dusledku vubec nijak podstatne nelisi od combatu treba ve For Honor - jen ten KCD vypada mnohem prdelnejc:p
    JAKUBMOKRIS
    JAKUBMOKRIS --- ---
    BIMBAS: Středověk... účel světí prostředky.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    CHRMLE: na plechace se vyplati mit natrenovanej mace a zalozni kropac:)

    ale jinak bejvaj oplechovany velitolove dost otravny - osvedcilo se mi proste na ne nastealthovat zezadu a nehlede na to, jestli mne nekdo jinej vidi nebo ne, ho stelthkillnout, protoze zbytek jsou zpravidla jen otravny nymandi, ktery clovek da
    CHRMLE
    CHRMLE --- ---
    Guys jenom bych se zeptal a nemuzu najit, jak se delaj spoiler taqy... spoiler> ? Mi nejak nefunguje, hazi mi to error.. tak dystak sorry...
    Ale je to pristupny hnedka od konce tutorialu, takze nvm jestli je to vubec na spoilera...

    Rozjel sem si to znova a nejak se jenom tak flakam po mape a mlatim na co narazim. Dostal jsem se do Skalice a narazil na minicamp banditu, ktery tam maj i ponika...
    To je sakra naskriptovany, ze jim nejde ukrast? Co to je za bullslache? Vezmu ho, odjedu s nim tryskem, nikde nikdo a zrejme na "okraji" jejich tabora me pokazdy schodi a neda se s tim nic delat. Nasednu znovu? Schodi me... Nikde nikdo.
    Takhle to trva dokud me ti tri namachrovanci nedobehnou a nesejmou...

    Jako jasny, pochopil jsem, ze jim mam asi otravit vino a pak je placnout, jednoho typka na hlidce jsem sejmul zezadu (nemam jeste stealth kill :() a kdyz bych sejmul vsechny, ze si pak budu moct s tim ponikem odjet, nicmene tohle mi prijde proste spatne vymysleny... Tak sakra dam nejaky NPC k tomu ponikovi na hlidani, aby aspon davalo smysl, ze me nekdo schodi pri mountovani...

    Jinak ale minipochvala - stezoval jsem si, ze kdyz strilim sipama, ze mi prakticky nikdy nic neudelaj... Byl sem asi prilis vysokej level predtim, tedka do me plechovka flakne a mam zlomenou ruku (nvm, treba to upgradovali). A konkretne tady u toho minicampu jsem je proste nevystrilel - do plechovky sem narval snad deset better piercieng arrow do oblasti headky a furt nadsene behal (asi slaba strength hadam).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam