S tim Pribyslavskym taborem je potiz hlane v tom, ze hraje roli v questu.
No a aby mohl byt nejaky quest jak ho pribeh pozaduje, tak musi byt ten tabor tak jak ho ten quest pozaduje, a WH se tam asi rozhodli vydat cestou "nenechame hrace zkazit hru", ale uz k tomu zapomneli vymyslet nejakej zpusob jak to hraci jasne sdelit.
Takze kdyz jsem tenhle tabor objevil driv nez prisel ten quest, tak jsem byl nemalo zmatenej z toho, proc se mi tam zabiti nepratele respawnujou (a to myslim real-time, ne ze az po case, kdyz se tam vratim druhej den), a proc liti lektvaru do kotlu nic nedela (hra to tam ani nenaleje, jen to tak vypada), atd.
Predpokladam, ze to nebude jedina takova situace, kde se neco chova podobne podivnym zpusobem.
Takovy kolize otevrenyho sveta a naskriptovanyho pribehu nebyva snadny vyresit, a bez nejakyho kompromisu to vetsinou nejde, ale tady si zrovna myslim, ze by to slo resit lip (jenze to je vec nazoru, a krome toho to muze byt i dusledek toho, ze je tlacil cas, coz plati vzdycky, a nekde se musi ta cara udelat).