• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    ABRIEL
    ABRIEL --- ---
    REDSNAKE: pro me to rozbiti je celkove v imersi - na zacatku to celkem uspesne prekonava takovou tu Elders scrolls "sterilitu" kdy ti vsichni reknou stejne tri veci a nic vic a pusobi to tak nejak zive jak si lidi delaji svoje veci, ale postupem casu kdyz ukoncis questy a najednou se s tebou prestanou uplne bavit, nebo se vraci k defaultnimu loopu tu imersi dost rozbiji
    nemluve o te obtiznosti a ekonomice
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZELVAK23: nj, tak upravovat to pul roku po vydani kdy uz to ma vetsina lidi dohrany, visjak...
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    REDSNAKE: Poslední patách mi přijde ze obtížnost docela upravil přepadlo mě 5 lapků tak jsem na ne šel z prstem v nose a zabili mě to se mi do té doby nestalo a umřel jsem jen jednou nak na začátku. A když nejsi corkar tak i ekonomika jede v pohodě.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZELVAK23: nevím no, našlápnuto mají perfektně, ale postupem času se ta hra rozbije co do ekonomiky, obtížnosti a tak. Aspoň mi to tak přišlo. Nechci aby to vyznělo že jsem si to neužíval, to by nebyla pravda, ale 10/10 to asi není.
    ZELVAK23
    ZELVAK23 --- ---
    REDSNAKE: Já mám odehráno cca 50h a taky bych tomu dal 10/10 par věci mě nasralo o tom žádná ale ve výsledku je to proste super hra.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LOJZEE: jsi teprv na začátku, co? To bych to nadšení pochopil..
    EZEE
    EZEE --- ---
    NECROMAN: Ja naopak rozehral witchera a nemuzu si zvyknout na tu Geraltovo zbrklou chuzi :/
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    ted sem se pobavil.. potkam kunese jak zebra v ratajich na namesti, tak s nim jdu prohodit par slov, chce mi rozbit hubu pestickama, tak ho v boxu sejmu, lezi na zemi a mam moznosti ho dodelat, obrat nebo odnest.. tak si rikam, nebudu ho dorazet pred lidma, abych nesel do jailu, odnesu ho nekam ke kraji namesti, at se tam vyspi a v klidu probere.. tak ho hodim na ramena a straze na me: kam jdes s tou mrtvolou? :DD - mno, vysvetlit jim, ze spi, neslo a skoncil jsem v satlave.. :D
    jinak za me 10/10 hra, gameplay a grafika naprosto famozni, drobny i vetsi bugy naprosto nevadej.. nemyslel bych, ze to reknu, ale nevim, kdy jsem naposled hral lepsi rpg..witcher a ani nic od bethesdy ani bioware to nebylo, velkej respekt a kloboucek, smekam...
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VLAKODLAK: Talmberg, hned na začátku, jak utečeš.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    NECROMAN: Jsem to kvůli práci dva měsíce nepustil, cože to má bejt za město? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VLAKODLAK: překlep :)
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    Lamberk je v angličtině co? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Konečně jsem koupil KDC v akci a rozehrál na Xboxu. Verze 1.5 celkem OK, jen si těžce zvykám na úplně jiné ovládání, než má Witcher III, na kterém jsem teď nahrál pár dnů.
    Momentálně jsem v Talmbergu a zatím žádný crash, jen jeden člověk bez hlavy a neviditelné víno při nočním rozhovoru.
    V porovnání s Witcherem mi ovládání přijde trochu kostrbaté. Tisíc perků, které se dost špatně prochází a ani neni jasné čím se co zlepšuje. Uvidíme, jak to bude dál.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BAT: někde jsem myslím četl nebo slyšel, že v rozhovorech to opravdu jsou dvojníci, možná je to něco kvůli tomu aby se nerozbily skripty a postavy reálně mezitím dělají něco jiného?
    ALATIR
    ALATIR --- ---
    BAT: Tyhle postavy co lezou do záběru mě na KCD dost baví. Sice jsem ještě nepotkal dvojník, ale dost často se NPCčka nějak vtipně zaseknou a bezvadně to odlehčí jinak vážný rozhovor :)
    BAT
    BAT --- ---
    Ted jsem mel na konci questu "Questions and Answers" scenu jak stoji Henry s Rackem na skale a o necem mudrujou.
    Takova temer poeticka scena, a najednou vidim tesne za nima "v zaberu" jezdce na koni, jak se tak pitome prihrble a velmi line louda pryc, a on to druhej Racek!
    Jak u filmu kdyz jim opodal poflakujici se stunt double naleze do zaberu :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SIRLOON: treba si najprv prečítať príspevok, než naňho budeš reagovať.
    Destructive Creations sú poľskí náckovia a ich CEO Zielinski je veľký kamarát s Poľskou Ligou Obrany, čo sú takí slušní kresťania, ktorí chodia v noci po Varšave, aby chránili slovanské ženy pred zlými moslimskými násilníkmi, a radi často zdvíhajú pravicu, aby ukázali, ako vysoko skáče ich pes.
    BAT
    BAT --- ---
    Nemuzu si vynachvalit tu zmenu plynuti casu ve hre 1:1

    To si takhle po bitve v Pribyslavi zajdete na aftermath poradu s Kobylou a Hanusem, cestou tam potkate Ptacka se kterym se domluvite ze vecer zaparite v laznich, a kdyz po porade vylezete ven a kouknete na oblohu, a vidite ze slunce je jeste vysoko, tak si reknete:
    "eggsellent! ted si zajedu do Mrchojed udelat ten vyslech, pak si prectu neco z oblibeny knizky o kuchani a vyvrhovani, a do lazni to na vecer porad v pohode stiham!"

    Zatimco predtim to bylo:
    "sakra, dve odpoledne, to ty Mrchojedy uz nedavam, nebo ty lazne budou muset pockat na jindy."

    Clovek ma pocit, ze si ty veci muze i trochu naplanovat. Uplna revoluce v hernim designu! :)
    BAT
    BAT --- ---
    GANDHI: No ja byl ted hrozne prekvapenej ze vubec slo ten tabor vyprazdnit - proto jsem se o nic takovyho puvodne nechtel pokouset.
    Myslel jsem si, ze se tam budou spawnovat do nekonecna, protoze presne tak to vypadalo kdyz jsem tam byl nekdy relativne ze zacatku hry, kdy jsem na ten tabor natrefil uplne nahodou, a strasne dlouho jsem je tam likvidoval jednoho po druhem a porad jich nejak neubyvalo (ale nepocital jsem to ani ted, ani predtim, tak je mozny ze to byl falesnej dojem a ze jsem to tehdy jen vzdal moc brzy).
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    BAT: imho z toho horniho tabora sli vylakat az na tu hlidku temer vsichni - iirc vychazeli pravidelne z toho taborapravidelne dva strazny kontrolovat obe pristupovy cesty - na konci trasy se dali vzdy nenapadne zabit ze zalohy a po urcity dobe se objevili dalsi. Vhodne umistena mrtvola dokazala vyvolat trochu rozruchu a vylakat dalsi a poskytla tak dalsi prilezitosti pro individualni likvidaci. Ja to takhle vycistil cely, aniz by si me vsimli (resp. nenasli me:) )
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam