REDSNAKE: Mě se klášter ze začátku líbil, protože to byla docela výzva najít si v tom přísném rozvrhu čas na zkoumání a plánování útěku. Ty plížení se po nocích a během večerní pauzy. Vedlejší questy byly fajn, třeba to kradení vína pro mnichy, ale celkově to moc klášter nezpestřilo. A asi to bylo pro Jindru docela náročný, když se za celou dobu pořádně nevyspal.
Co mě dost štvalo, byl denní režim, který platil asi jen pro Jindru, kdy měl být všude (nebo pak někde jinde) na minutu přesně a ostatní si chodili kdy chtěli. Když jsem měl podle plánu být v kapli v 6:00, tak tam byl jen jeden mnich, většina přišla na 6:30 a do 7:00 tam byli všichni. Ale běda Jindrovi, kdyby přišel pozdě! Nebo se zdržím o minutku déle na snídani a hned mají řeči, přitom spousta mnichů odcházela v tu samou dobu co já.
Nevím jestli to je bug nebo to takhle v klášterech opravdu chodilo a autoři hry to Jindrovi dali náležitě sežrat.
No a pak to otravné opisování, kdy doteď nevím, jestli ty texty v knize vůbec nějak souvisely s tím, co jsem měl na výběr. Jako fakt jsem se ze začátku dost snažil něco vyčíst, ale když žádné z těch tří vět neseděly na text v knize, tak jsem pak už jen náhodně něco vybral, ať je od toho pokoj. Někdy nešlo tu práci vůbec odevzdat (chybějící dialog) a kvůli tomu jsem za trest strávil den v kobce.
Škoda, protože tyhle věci totálně srážejí jinak hezky vykreslenou atmosféru kláštera a jak mě to ze začátku nadchlo, tak už jsem to pak nebral vůbec vážně a těšil jsem se až odtamtud vypadnu.