• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Ten Jindra toho nakecá... :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Kingdom Come: Deliverance 2 má trumfnout Baldur’s Gate 3 v délce scénáře - INDIAN
    https://indian-tv.cz/clanek/kingdom-come-deliverance-2-ma-trumfnou-baldurs-gate-3-yvruuw
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Pokračování historického RPG titulu Kingdom Come: Deliverance od pražského studia Warhorse má mít nejdelší scénář. Pokud se to ukáže jako pravda a trumfne Baldur’s Gate 3, tak bude Kingdom Come: Deliverance 2 zapsáno do Guinnessovy knihy.

    Současným držitelem rekordu je Baldur’s Gate 3 od Larian Studios. RPG má přes 2 miliony slov. Studio Warhorse tvrdí, že Kingdom Come: Deliverance 2 má dokonce více než 2,2 milionu slov. Šlo o reakci na příspěvek YouTubera ESO_Dannyho, který sdílel fotografii scénáře hry. Délku odhadoval na 1,7 milionu slov s tím, že jednička měla 800 tisíc slov.

    Daniel Vávra, hlavní tvůrce Kingdom Come: Deliverance 2, na příspěvek také reagoval. Jeho hra má být hrou s dosud nejdelším scénářem. To je hodně zajímavé, když si vezmete Baldur’s Gate 3. To obsahuje 1 888 namluvených postav, 174 hodin filmových sekvencí a komplexní systém voleb, který zahrnuje různé scénáře včetně interakcí se zvířaty. Hra si získala pozornost právě svou hloubkou a variabilitou příběhu, což vyžaduje enormní množství textu.

    K potvrzení dojde po vydání. Kingdom Come: Deliverance 2 se k hráčům dostane 4. 2. 2025 ve verzích pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S s českým dabingem.
    RBIKER
    RBIKER --- ---
    koukám, že že hanit češtinu v český hře, v českém prostředí, je dneska nutnost :))
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Víte Vy kolik to dalo práce a stálo nás to peněz? Ne? Tak to jste asi nedávali pozor, protože to Vávra říkal kudy chodil. :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    LOPIK: No ale počkej, jak se nad tím bude každej content maker a recenzent rozplývat, jakože nikdy nic lepšího neslyšel. :)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    HONZAL: Já taky něco zaslechl a přišli mi to slovnikem jako něco když se s tebou baví ve "středověký" hospodě pingl převlečenej za loupežníka.. Horší mi ale přijde, že těm hercům asi dali přečíst jen nějaký věty bez kontextu, ale slyšel jsem jen par dialogů, nemusí to tak být. Ale za uši to tahalo dost a to to byly asi "main story" rozhovory, ne nějaký random NPCčka..
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    HONZAL: dat to ve starocestine

    by bylo dost vostrý... ale asi by to nebylo dobrý pro prodeje. :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    HONZAL: hmm mas mozna pravdu..tak uvidime no. Ja to stejne nekoupim driv nez si proctu recenze. Uz jsem opatrnej.

    První dojmy z Kingdom Come: Deliverance 2. Jaký je dabing? - CzechCrunch
    https://cc.cz/prvni-dojmy-z-hrani-kingdom-come-2-cesky-dabing-skripe-technicky-stav-zaskoci-a-bude-to-vyjimecna-hra/
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    KOUDY: Ja teda slysel neco na Indianovi nebo kde a znelo to jako normalni nespisovna cestina a dost jako Mafie prave :-) coz neni kritika, dat to ve starocestine by byl asi slozitej task
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    HONZAL: me tyhle veci zoufale nebavi, v boji mackam jedno tlacitko a cekam az to skonci a teda kdyz je quest, za tam mlady pan lovi zajice, tak necham bezet hru v okne a koukam u toho na film a cekam az to skonci:))
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    CYBERKOTLIK: Ja to dohral a tem boj mi taky nesednul, hlavne sem se nebyl schopny naucit ty komba...takze sem musel hodne levelovat.
    alAle ta hra je paradni i tak vcetne side questu typu ulov zajice, hodne tech questu umi navodit tu stredovekou atmosferu. Vlastne me u tyhle hry celkem bavilo sbirat i bylinky, coz bych necekal.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    HONZAL: Prej tam ma byt nejaka ta starocestina a je to dost sprosty. Uvidime. Zatim jsem na cestinu neslysel nejake hejty. Spis naopak. Navic do jineho jazyka to prepnes na 3 kliky, takze bych se toho nebal. Kazdy si to nastavi jak bude potrebovat.
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    KOUDY: V Mafii byl dabing super, ale stejny typ mluvy imho uplne nefunguje na stredovek. Kdyby tam dali nejakou cestinu z te doby, tak to bude pecka, ale to by nesmel delat scenar Vavra imo.
    CYBERKOTLIK
    CYBERKOTLIK --- ---
    já hraju poprvý jedničku (nebyl sem schopnej na začátku ujet těm kumánům a vždycky mě zabili) a mám z toho takový rozporuplný dojmy. Líbí se mi to prostředí a vyobrazení středověku, ale zoooufale mě nebaví ten boj a neustále mi to samo dává a failuje nějaký questy typu jdi na turnaj, lov zajíce apod, který mě nezajímaj.
    Navíc mi přijde, že ten Henry má tak 140 cm výšku, tráva kolikrát zaplnuje velkou část zorného pole, že bych se moh nějak normálně rozhlídnout jinde než někde z výšky vůbec nejde a nejde ani nijak rozumě odzoomovat. A z těch animací když si sedá nebo otvírá dveře mě až bolí hlava, ty sou naprosto šílený.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AIAX: No, většina lidí nečte, takže ne. U her je to něco jiného...KC opravdu neni Dickens nebo E.A. Poe v originále.

    Čísla třeba dodá WarHorse po vydání.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: A rozuměli tak třetinu :D

    No každopádně je to všechno dojmologie, rád bych viděl nějaká čísla.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: divam se na to tak, ze pro drtivou vetsinu lidi to nebude prvni RPG - a vsechny RPG co predtim hrali, hrali pravdepodobne v anglictine
    AIAX
    AIAX --- ---
    FRIZER: Myslíš, že většina lidí ovládá AJ tak, že by si třeba uměla přečíst román v angličtině?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Vzhledem k tomu ze v Mafii byla cestina dobra, tak ja si to dam taky v cestine. Vzdycky si to muzu dat za rok znovu..az to bude opatchovany..v anglictine a s titulkama.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam