• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AIAX: A neni to tim ze tam mas celkove blbou reputaci? Ja ji mam vysokou, a kradu jak se mi zlibi...mam fesnej ohoz a akorat slysim sami..." Dobry den, vazeny pane". Akorat me zaskocilo, ze kdyz jsem krouhnul babu...tak za tyden byla zpet nazivu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Jakože při krádeži toho dokumentu je ten status hledaného zločince naskriptovaný? Nevim. Každopádně když mě jednou chtěli zavřít v Želejově, tak jsem tam prostě nechodil a ikonka za pár dní zmizela. Tak snad no big deal.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: se obavam, ze tohle je bohuzel plotshield. V jinym questu, kde se sundava mrtvola ze stromu po tobe startujou lidi, i kdyz u situace nikdo nebyl
    AIAX
    AIAX --- ---
    Do Troskovic jsem se vkradl potmě, nikdo mě neviděl, vybílil jsem zbrojnici a radnici a všem kapsy, zase se vyplížil jako stín a prchl neviděn do mlýna.

    A teď mi vyskočila ikonka, že mě tam chtějí zavřít.

    Křivda, nespravedlnost, nefér.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: jasne, takhle jsem se honil kolem plankovyho plotu se ctyrma banditama a vsechny je postupne postrilel :)
    V jednicce jsem myslel situace, ze jdes lesem z mirnyho kopce a random si zlomis hnatu, to se ve dvojce zatim nedeje
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DOUPLE: No, tady mi zas prijde ze hlavni devitou jsou skaly a soucasne i nekvetsi bugfest a cheasovaci prostredek pro hrace. Ai po skalach vubec neumi a tak je kosim jak janosik.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    tak jsem si upgradnul nvidia ovladače, což jsem zapomněl udělat po stažení hry, a poprvé přijedu do Tachova a... hra spadne :(
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: dvojka se mi zatim zda jednodussi, asi ne o parnik, ale celkove (i s ohledem na bugy typu, ze se v jednicce rozsekas o polygon v kopci) jo
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    AIAX: jeden z podstatnějších gličů bohužel :( asi mám tentorkát smůlu, jedničku jsem dohrál v podstatě bez problémů hned po vydání :(
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MIKEE:asi jak kde - koneckoncu zrovna o WH se v pocatcivh tvrdilo ze maj jen 3 zamestnance. Nicmene treba v SCS, kde jsem ted, jede naprosta vetsina lidi na zamestnaneckou smlouvu a pokud ne, je to ciste jejich volba.
    AIAX
    AIAX --- ---
    MIKEE: Obecné povědomí možná, ale beze mě :D

    Jinak Warhorse už teď korporát jsou, takže tam si asi nelajznou, že by měli celé studio plné ičařů.

    VLAKODLAK: To bude nějaký glič, obojí jsem dělal včera a bez problémů.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    AIAX: Pokud to jenom trochu jde a neni to zrovna velkej zahranicni korporat co ma standardizovanej payroll pripadne ma spatny zkusenosti s nejistotou ohledne smluv o dilo, tak u nas na svarc jedou tak nejak vsichni (IT, pravnici, architekti, reklamni agentury ...), a zcela objektivne musim rict, ze diky tomu, ze ten rozdil v celkovem zdaneni prace je diky pausalum resp. pausalni dani tak brutalni (~10% vs ~40%), tak kdyz do toho prijdes jako novacek a chces konkurovat platem, tak si efektivne nemuzes dovolit chovat se jinak. Co se tyce gamedevu, tak kdyz jsem pet let dozadu delal interviews a rikal jsem si, ze to budu delat poradne, takze jsem si jich prosel sest a nabidku na HPP jsem mel u dvou. Ostatni svorne nabizely "spolupraci na ICO", takze asi tak :) Ja nevim, ja myslel, ze to je tak nejak obecne povedomi o tom, ze to takhle u nas funguje...
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    teda dost mě štvou questy bad blood a invaders, cela troškovická hospoda zaseklá, ve dne v noci jsou postavy, co potřebuju, aby byly jinde, furt zaseklé na místě v hospodě (nechci spoilovat)


    REDSNAKE: něco jde ocheesovat o dost hůř, síla, boj (se mi zdá) ale alchemka na pohodu třeba, už mam sejvovice, že se v ní můžu koupat :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    MIKEE: Jakože u nás studia jednou na švarc? To víš najisto? Kolik procent lidí takhle pracuje? V každém studiu půlka? Víc?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jak hodnotite obtiznost jednicka vs dvojka? Bud uz jsem zapomnel jaj tezky bylo henryho neco naucit nebo je dvojka fakt tezsi minimalne ze zacatku.
    BOD
    BOD --- ---
    Ti dinosauři wtf
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    AIAX: neuveritelne to neni, gamedev proste plati malo a zbytek je v nadseni a slibama co se pak typicky neplni :) zaroven v zahranici nemas ekvivalent svarcu, takze cena prace je u nas pak jeste o dalsi tretinu nizsi, protoze na danich odvedes prd
    AIAX
    AIAX --- ---
    Docela vtipné.

    Kingdom Come Deliverance 2 WTF & Funny Moments! #1
    https://youtu.be/aK3zjFJMlmI?si=UDvkqv1loK9lN1ep
    AIAX
    AIAX --- ---
    JARMIK: Americké trojáčkové tituly dnes rozhodně stojí nahoru od 150 milionů. A může to jít mnohem výš, nedávno třeba vyšlo najevo, že jedna z novějších Call of Duty stála 700+ milionů. Což je totální bizár.

    Že takovouhle masivní hru zvládli Warhorsáci za 40+ je neuvěřitelné, i s přihlédnutím k českým platům.

    Jinak těch 40+ jsou asi náklady na vývoj, pak jsou ještě náklady na marketing, výrobů dodatečných dabingů (což pro obří hru jako KCD2 nebude levné), může se to vyšplhat klidně na dvojnásobek. Třeba náklady na Zaklínače 3 byly kolem 80 milionů, z toho skoro polovina šla na marketing.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    hodinovej rozhovor s Tomem
    Kingdom Come: Deliverance Changed How I Think About Videogames - The PlayStation Access Podcast
    https://youtu.be/YPinH3q_OJE
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam