• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Hele kocour a vycvik, delam presne co mi rika a ty komba se nezapocitavaj? Co se deje nebo co delam blbe? Setkal se s tim nekdo?
    SULTHAN
    SULTHAN --- ---
    AIAX: Hele bizár to úplně není. Ono se to nedá úplně dobře porovnávat. KCD 2 je solidní hra, ale na první pohled se tam dělalo poměrně hodně kompromisů.

    Příklad 1: ty novější Call of Duty mívají multiplayer, což tu hru násobně prodraží ve všech ohledech (od testování po provoz serverů).
    Příklad 2: KCD 2 má něco lehce přes 100 questů, zatímco třeba Skyrim bez DLC měl přes 300 - to znamená víc postav, textů, lokací, audia.

    Náklady se můžou lišit o desítky milionů USD jen na tom marketingu. Například do Black Ops 6 se prý jen na marketing vydalo něco mezi 100-200 milionů USD.

    Ve výsledku není vůbec důležité kolik se na to vynaloží peněz, ale jestli se to vyplatilo.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Před vydáním jsem četl rozhovor s jejich CEO, kde tvrdil, že většina zisků zůstává ve Warhorse. Prý podle nějaké smlouvy s Embracerem či co. Já myslel, že Embracer Warhorse klasicky vlastní? Jaká smlouva, když WH je majetek těch Švédů? Nevim, korporátnímu fungování nerozumím.

    Našel jsem, tady to je:

    Kdo vydělá na Kingdom Come 2? My, říká šéf Warhorse - CzechCrunch
    https://cc.cz/kdo-vydela-na-kingdom-come-2-prijmy-zustanou-v-cesku-rika-sef-warhorse-i-kdyz-uz-je-studio-prodane/
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    Dvojka mi přijde lehčí, jsem na nějakým 30 levelu a většinu chudáků krouhnu jednou ranou mečem, případně přes palici palcátem. Párkrát sem podělal plížení a v pohodě jsem jich s trochou taktiky posekal 10
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    JARMIK: takze vzato kolem a kolem, kdyz k tomu clovek pricte to, ze zisky jdou do svedska, tak je warhorse fakt takovej narodni "poklad":)
    JARMIK
    JARMIK --- ---
    AIAX: Moc zaměstnanců tam nemají, ale víc než 3 jo. Je otázka, kolik aktivit mají dočasných.

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AIAX: A neni to tim ze tam mas celkove blbou reputaci? Ja ji mam vysokou, a kradu jak se mi zlibi...mam fesnej ohoz a akorat slysim sami..." Dobry den, vazeny pane". Akorat me zaskocilo, ze kdyz jsem krouhnul babu...tak za tyden byla zpet nazivu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Jakože při krádeži toho dokumentu je ten status hledaného zločince naskriptovaný? Nevim. Každopádně když mě jednou chtěli zavřít v Želejově, tak jsem tam prostě nechodil a ikonka za pár dní zmizela. Tak snad no big deal.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: se obavam, ze tohle je bohuzel plotshield. V jinym questu, kde se sundava mrtvola ze stromu po tobe startujou lidi, i kdyz u situace nikdo nebyl
    AIAX
    AIAX --- ---
    Do Troskovic jsem se vkradl potmě, nikdo mě neviděl, vybílil jsem zbrojnici a radnici a všem kapsy, zase se vyplížil jako stín a prchl neviděn do mlýna.

    A teď mi vyskočila ikonka, že mě tam chtějí zavřít.

    Křivda, nespravedlnost, nefér.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: jasne, takhle jsem se honil kolem plankovyho plotu se ctyrma banditama a vsechny je postupne postrilel :)
    V jednicce jsem myslel situace, ze jdes lesem z mirnyho kopce a random si zlomis hnatu, to se ve dvojce zatim nedeje
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DOUPLE: No, tady mi zas prijde ze hlavni devitou jsou skaly a soucasne i nekvetsi bugfest a cheasovaci prostredek pro hrace. Ai po skalach vubec neumi a tak je kosim jak janosik.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    tak jsem si upgradnul nvidia ovladače, což jsem zapomněl udělat po stažení hry, a poprvé přijedu do Tachova a... hra spadne :(
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: dvojka se mi zatim zda jednodussi, asi ne o parnik, ale celkove (i s ohledem na bugy typu, ze se v jednicce rozsekas o polygon v kopci) jo
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    AIAX: jeden z podstatnějších gličů bohužel :( asi mám tentorkát smůlu, jedničku jsem dohrál v podstatě bez problémů hned po vydání :(
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MIKEE:asi jak kde - koneckoncu zrovna o WH se v pocatcivh tvrdilo ze maj jen 3 zamestnance. Nicmene treba v SCS, kde jsem ted, jede naprosta vetsina lidi na zamestnaneckou smlouvu a pokud ne, je to ciste jejich volba.
    AIAX
    AIAX --- ---
    MIKEE: Obecné povědomí možná, ale beze mě :D

    Jinak Warhorse už teď korporát jsou, takže tam si asi nelajznou, že by měli celé studio plné ičařů.

    VLAKODLAK: To bude nějaký glič, obojí jsem dělal včera a bez problémů.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    AIAX: Pokud to jenom trochu jde a neni to zrovna velkej zahranicni korporat co ma standardizovanej payroll pripadne ma spatny zkusenosti s nejistotou ohledne smluv o dilo, tak u nas na svarc jedou tak nejak vsichni (IT, pravnici, architekti, reklamni agentury ...), a zcela objektivne musim rict, ze diky tomu, ze ten rozdil v celkovem zdaneni prace je diky pausalum resp. pausalni dani tak brutalni (~10% vs ~40%), tak kdyz do toho prijdes jako novacek a chces konkurovat platem, tak si efektivne nemuzes dovolit chovat se jinak. Co se tyce gamedevu, tak kdyz jsem pet let dozadu delal interviews a rikal jsem si, ze to budu delat poradne, takze jsem si jich prosel sest a nabidku na HPP jsem mel u dvou. Ostatni svorne nabizely "spolupraci na ICO", takze asi tak :) Ja nevim, ja myslel, ze to je tak nejak obecne povedomi o tom, ze to takhle u nas funguje...
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    teda dost mě štvou questy bad blood a invaders, cela troškovická hospoda zaseklá, ve dne v noci jsou postavy, co potřebuju, aby byly jinde, furt zaseklé na místě v hospodě (nechci spoilovat)


    REDSNAKE: něco jde ocheesovat o dost hůř, síla, boj (se mi zdá) ale alchemka na pohodu třeba, už mam sejvovice, že se v ní můžu koupat :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    MIKEE: Jakože u nás studia jednou na švarc? To víš najisto? Kolik procent lidí takhle pracuje? V každém studiu půlka? Víc?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam