• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZKingdom Come: Deliverance - A first-person, open world, realistic RPG that will take you to Medieval Europe.



    Diskuze o RPG titulu od Warhorse Studios (Dan Vávra, Martin Klíma a další) ve stylu Dungeons and No Dragons ze středověkých českých luhů a hájů.

    Oficiální stránky hry

    Kickstarter

    Warhorse Studios

    Oficiální fórum

    Očekávané datum vydání: Q4/2015 (lol, takhle to původně vážně bylo :))
    rozbalit záhlaví
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ELECTRICKOTA: No uz jsem to dal, ale tvl..
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    REDSNAKE: Opakuj do zblbnutí, ja to dokonce resetoval protoze jsem si myslel ze bug(není). Vtipný je že při opravdovým souboji mi ty komba vyjdou většinou hned :)
    FRIZER: Střílím z kuše, a přijde mi to těžký tak akorát, luk jsem ještě ani nezkusil.
    MEDWYN: To mi povídej, několikrát jsem i rage kvitnul protože save před půlhodinou že, ale našel jsem si cestu přes hraní kostek, kde se da docela dobre vydelat, vyroba a pak prodej lektvaru mi taky vynesl dost a ted kovu veci, a dlouhy mece se daj prodat uz za supr peniz. A už dokažu vyřídit na jakž takž na pohodu bandu lapků.
    AIAX: V tehle smlouvách bývá rozdělení zisků, co jde majiteli/akcionářům, co jde do rezerv a co se vrací na další růst firmy či další investice, takže může být.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    AIAX: ja mam pocit ze se z toho da vykoupit, kdyz nahazis prachy do ty kasy u bailiffa/scribe
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MEDWYN: na ty vlky strasne pomuze kdyz si sezenes nejakej poradnej armor na nohy, pak je to easy mode.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Jinak jsem nekde zahledl kritiku lukostrelby...nechapu co s tim ty lidi delaj...parkrat zajdu na strelnici a ze sesti lapku stanujicich pod skalama jsou behem chvili jehlacci...mistrovskej uder od Kocoura je taky parada.
    MEDWYN
    MEDWYN --- ---
    AVATAREK: No, ja jsem na zacatku (asi tak 15h?) a zabije me uplne kazdej. I jeden vozralej lapka a nebo kolemjdouci vlk. Musim nafarmit stats a git gud.
    VLAKODLAK
    VLAKODLAK --- ---
    alespoň jsem si nacheezoval ve mlíně thieving, když už nic :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DOUPLE: Na pc s gamepadem. Uz jsem myslel ze to fakt nedam ale nakonec se za hra slitovala. Ale jako ouvej
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: jestlo na PC s mysi, tak musis fakt v rychlym sledu
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Hele kocour a vycvik, delam presne co mi rika a ty komba se nezapocitavaj? Co se deje nebo co delam blbe? Setkal se s tim nekdo?
    SULTHAN
    SULTHAN --- ---
    AIAX: Hele bizár to úplně není. Ono se to nedá úplně dobře porovnávat. KCD 2 je solidní hra, ale na první pohled se tam dělalo poměrně hodně kompromisů.

    Příklad 1: ty novější Call of Duty mívají multiplayer, což tu hru násobně prodraží ve všech ohledech (od testování po provoz serverů).
    Příklad 2: KCD 2 má něco lehce přes 100 questů, zatímco třeba Skyrim bez DLC měl přes 300 - to znamená víc postav, textů, lokací, audia.

    Náklady se můžou lišit o desítky milionů USD jen na tom marketingu. Například do Black Ops 6 se prý jen na marketing vydalo něco mezi 100-200 milionů USD.

    Ve výsledku není vůbec důležité kolik se na to vynaloží peněz, ale jestli se to vyplatilo.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Před vydáním jsem četl rozhovor s jejich CEO, kde tvrdil, že většina zisků zůstává ve Warhorse. Prý podle nějaké smlouvy s Embracerem či co. Já myslel, že Embracer Warhorse klasicky vlastní? Jaká smlouva, když WH je majetek těch Švédů? Nevim, korporátnímu fungování nerozumím.

    Našel jsem, tady to je:

    Kdo vydělá na Kingdom Come 2? My, říká šéf Warhorse - CzechCrunch
    https://cc.cz/kdo-vydela-na-kingdom-come-2-prijmy-zustanou-v-cesku-rika-sef-warhorse-i-kdyz-uz-je-studio-prodane/
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    Dvojka mi přijde lehčí, jsem na nějakým 30 levelu a většinu chudáků krouhnu jednou ranou mečem, případně přes palici palcátem. Párkrát sem podělal plížení a v pohodě jsem jich s trochou taktiky posekal 10
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    JARMIK: takze vzato kolem a kolem, kdyz k tomu clovek pricte to, ze zisky jdou do svedska, tak je warhorse fakt takovej narodni "poklad":)
    JARMIK
    JARMIK --- ---
    AIAX: Moc zaměstnanců tam nemají, ale víc než 3 jo. Je otázka, kolik aktivit mají dočasných.

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AIAX: A neni to tim ze tam mas celkove blbou reputaci? Ja ji mam vysokou, a kradu jak se mi zlibi...mam fesnej ohoz a akorat slysim sami..." Dobry den, vazeny pane". Akorat me zaskocilo, ze kdyz jsem krouhnul babu...tak za tyden byla zpet nazivu.
    AIAX
    AIAX --- ---
    DOUPLE: Jakože při krádeži toho dokumentu je ten status hledaného zločince naskriptovaný? Nevim. Každopádně když mě jednou chtěli zavřít v Želejově, tak jsem tam prostě nechodil a ikonka za pár dní zmizela. Tak snad no big deal.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    AIAX: se obavam, ze tohle je bohuzel plotshield. V jinym questu, kde se sundava mrtvola ze stromu po tobe startujou lidi, i kdyz u situace nikdo nebyl
    AIAX
    AIAX --- ---
    Do Troskovic jsem se vkradl potmě, nikdo mě neviděl, vybílil jsem zbrojnici a radnici a všem kapsy, zase se vyplížil jako stín a prchl neviděn do mlýna.

    A teď mi vyskočila ikonka, že mě tam chtějí zavřít.

    Křivda, nespravedlnost, nefér.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    REDSNAKE: jasne, takhle jsem se honil kolem plankovyho plotu se ctyrma banditama a vsechny je postupne postrilel :)
    V jednicce jsem myslel situace, ze jdes lesem z mirnyho kopce a random si zlomis hnatu, to se ve dvojce zatim nedeje
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DOUPLE: No, tady mi zas prijde ze hlavni devitou jsou skaly a soucasne i nekvetsi bugfest a cheasovaci prostredek pro hrace. Ai po skalach vubec neumi a tak je kosim jak janosik.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam