SPECZ: tak predne bych rozhodne takovouhle kravinu ve meste nezkousel... pokud uz bych mel takovy nutkani, tak bych sel nekam do totalni divociny a minimalizoval co nejvic veskera rizika.
Pominu-li, ze let do takovy vysky a nad mraky je (beru to z pohledu nasich pravidel, ale predpokladam, ze u nich to je stejny) legislativne zakazany, tak druhak tohle zkouset s F550, ktery z niceho nic padaly jak hrusky na podzim, je taky trochu way too risky a tretiak, vypnout motory a nechat to volne padat je cesta do zahuby, protoze se ti stroj roztoci po vsech osach a dostat ho pod kontrolu je rovno nahode (viz konec videa, kdy mu dosla stava a stroj se nekontrolovatelne zacal tocit). Jedinou moznosti imho je letet bud po vetru nebo bokem (abych co nevic snizil odlet) a pomalu vyklesavat a doufat, ze se mi neztrati signal vzhledem k mistu a moznymu ruseni signalu a nasledne ve chvili, kdy uz neni takovej vitr (kterej samozrejme ve vyssich vyskach je o mnoho vetsi, nez pri zemi), opet vyklesavat smerem k sobe. Prepnuti do ATTI byl vcelku rozumnej krok vzhledem k situaci a tomu, ze mu jednotka nechtela povolit vyklesavat. Klika, ze to nakonec padlo do stromu v parku je obrovska, kdyz se podivam, kam vsude to mohlo padnout...
Nicmene to jsou "drevni" doby nedavnych let, kdy jeste nebyly v uvozovkach tak bezpecny stroje a kazdej zkousel, co to vydrzi, ridici jednotky nemely v sobe zabudovany omezeni a bezpecnost se az tak moc neresila...