• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEQUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
    VEXCZ
    VEXCZ --- ---
    BOZA: Ok diky uvazuju ze si poridim nejaky obyc kartacek na to hlavne na ty motory
    BOZA
    BOZA --- ---
    VEXCZ: Namocenej hadr na nadobi a otiram. Na nic lepsiho jsem zatim neprisel.
    MHO
    MHO --- ---
    JEHLAN: Já jsem se postupně dostal k následujícímu dvoufázovému postupu

    1) Pomocí Avidemux si videa projdu, vystříhám pěkný scény, udělám základní opravy expozice. Hlavně proto, že je to rychlý a pracuji pak s menšími soubory
    2) Finální video pak používám buďto DaVinci nebo v případě spíše dokumentačních videí starej windows movie maker. Zkoušel jsem i Blender, a ten je taky fajn. Ale je to strašný dělo a přijde mi nepřehlednej.
    B3DA
    B3DA --- ---
    JEHLAN: blender, prechazim na vegas15.. blender mi zatím přijde krapet mocnější, ale všecko v něm trvá o dost déle.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    JEHLAN: Premiera a final cut... pripadne na macu staci pro zacatecnika imovie
    VEXCZ
    VEXCZ --- ---
    JEHLAN: Vegas pro 14 nebo adobe premiera ale radeji vegas
    VEXCZ
    VEXCZ --- ---
    Čím čistíte quady

    JEHLAN
    JEHLAN --- ---
    Hoj, v jakých programech stříháte a tvoříte videjka? :) Konečně se mi do rukou dostal dron, tak se chceme pokusit nějak hezky nastříhat a udělat první videjko :)
    MHO
    MHO --- ---
    Já jsem shodou okolností se zpožděním dodělal včera takovou retrospektiva roku 2018. Použít mavic pro v roli létající akční kamery.

    Akce z nadhledu (2018)
    https://www.youtube.com/watch?v=5bhODZSM68Q
    EFESH
    EFESH --- ---
    sem si udelal takovej minivlog kdyz jsem se loucil s Milwaukee (a ucil s Maverickem ;-)

    Adios, Milwaukee!
    https://www.youtube.com/watch?v=Z030YWe2G_s&t=1s
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    ahoj,prosim o radu. Jsem debil a podarilo se mi s Mavickem vletnout do koruny stromu. Dron se asi po dvou hodinach podarilo nastesti sundat. Byl trochu od snehu ( cocka,cidla,motorky) a mel zlomene dve vrtulky. Dron jsem hned ofoukal a cestou domu se ho znazil vysusit topenim v aute. Ted ho mam polozeny na topeni ,ktere je jen trochu vlazne. Mam se ho znazit vysusit nejakym jinym zpusobem? mam ho radeji poslat do nejakeho servisu nez ho zkusim zapnout?dik za nazor
    ESY
    ESY --- ---
    Nekdo kdo lita xclass? Na jare budu stavit, tak chci co nejvic infa od nekoho kdo to lita:))
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    YAKOBO
    YAKOBO --- ---
    SPECZ: to je pravda. My byli ve dvou, jeden lítal a druhý dělal spottera. Zajímavých míst je tam víc, někdy bych se tam rád zase podíval. V čechách je vůbec docela málo opuštěných, větších objektů.
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    YAKOBO: Teda, okolo toho mostu co vede k nasypkam na rudu bych si osobne litat uz netrouf, na muj vkus tam byva uz docela velkej provoz vozidel i pesich ...
    YAKOBO
    YAKOBO --- ---
    jee Poldi, tam jsem byl když jsem začínal. Už to bude skoro rok :)
    First bando
    https://www.youtube.com/watch?v=I7FzgwzHYAg
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    MERTLAS: Zhruba polovinu času videa jsem v atti letěl, protože se mi nechytalo GPS a videopřenos byl jen hromada kostiček :-) Po rádiu do telefonu šla rozumně jen telemetrie :-)
    A strojem "noname za 999,- z obchoďáku" čili v total manualu jsem začínal. A na něm jsem mockrát zachraňoval situaci (když mi ho začal brát vítr a odnášet ho dopryč) vypnutím motorů. A následným zapnutím do plného výkonu když propadnul o pořádný kus níž. Pokaždý se to z takovýho propadu dokázalo samo srovnat tím že se snažil narovnat se do vodorovna. Až do momentu kdy se mi podařilo při jednom takovém propadu zapnout motory naplno ve chvíli kdy byl vodorovně ale vrtulema dolu. S tím se snažil FW stroje vyrovnat tak, že všechny motory opravdu bežely naplno - a než mi došlo co se děje (předtím ve volném pádu stroj rotoval kolem všech myslitelných os), už vzduchem letěly kusy drona co se odlámaly při nárazu o zem :-)
    Ale dobrá škola, to jo.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    JAVOR: Ja jsem ted po operaci kolene, takze nepracuju. A kolega mi pujcil nejakej malej dron v total manualu.... a to je jako hodne prisny :D ale js to uzasna skola :) litam si po byte mezi tramama, vejska se musi upravovat manualne a tak :) je to super trenink
    JAVOR
    JAVOR --- ---
    MERTLAS: nechat padat, to ja umim moc dobre. :) potvrzuju naucit se litat v atti na oko nebo v plnym manualu chce alespon 30hodin, nez clovek pochyta vsechny navyky.. osobne si myslim ze by tim mel kazdej zacit, bohuzel to vetsinou chodi presne opacne..
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    MERTLAS: Jeste doplnim, ze prepnout do ATTI znamena v plnem manualu umet litat. Byt absolutne zorientovany a na vizual, protoze v atti se uplne jednoduse na fpv neda litat vzhledem k nulove podpore pozicovani a senzoru a tedy opet mit velmi rychle reakce a rozhodovani. Coz znamena potrebu atti aktivne trenovat... :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam