• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEQUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
    Tipy, triky a vše ostatní ohledně RC Quadrokoptér, létajících RC modelů osazených čtyřmi motory. Rady při nákupu zařízení a příslušenství. Quadrokoptéry s kamerou - vlastní ukázkové fotky a videa.
    rozbalit záhlaví
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    MERTLAS: Tak jednak nemuselo ji o toceni zaberu - predstav si ze jsou i lidi co nepotrebujou neco tocit ale jdou si proste jen tak zablbnout s dronem :-)
    A druhak umim si to predstavit jako zaber - neco dost podobnyho jsem provadel kdyz jsem tocil kamosovi svatbu - prujezd kolony, kdy jsem byl z pohledu kolony po jejich leve ruce, a pak jsem se snazil dostat pred kolonu, porad sledovat prvni vozidlo - takze rotovat doprava, zaroven bocit doleva , couvat a klesat - vlastne mam kliku ze jsem ty paky nedal nadoraz, kdyz nad tim tak premyslim ...
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    SPECZ: uz nejakou dobu by tomu tak byt nemelo (tedy u tveho modelu jeste asi jo..). Byl to tzv CSC neboli vypnuti motoru v krizovce, presne jak rikas. Bohuzel par lidem se to stalo nechtene (ikdyz dodneska nechapu, jakej manevr s tim delali a jak ten zaber meli rozmyslenej, protoze klesat a tocit prava a zaroven couvat a letet doleva... nechapu :D ). Proto DJI prislo s bezpecnejsim resenim, kdy CSC je kombinace packy a knofliku. Ja konkretne to mam nastaveny na leva packa pravo dolu a zaroven drzet RTH button. Tuhle kombinaci snad normalne clovek nikdy nechtene nezmackne :)
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    a jeste bych videl jeden mozny duvod, proc ne... :D pristanes si a musis ho obejmout a pak otocit. Kdyz otacis, tak se brani (coz je v poradku a je to chtena funkce). Kdyz ho chytis blbe a nahodou se ti vysmekne... nevim, kdo zvas uz se vrtulema posekal, ale... mno je to mnam dopici... dekuju a nikdy vic (ikdyz vim, ze to jeste parkrat zaziju :D)
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    PEKK: Obe paky naraz sikmo k sobe dolu jsou pro nouzovy vypnuti za letu ( napr kdyz zjistis ze je paraglide na koliznim kurzu s tebou a neni cas na postupny sestup). Pro vypnuti pri drzeni v ruce bych to nedoporucoval, protoze ti to zacne zaroven tocit do prava a klopit doleva do zadu (samo v zavislosti na rezimu ovladace a za predpokladu ze je stroj zadkem k tobe), coz by pri spatnym uchopu mohlo vest k tomu ze ti klepne o hlavu ..
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    PEKK: Chytim nad hlavou za "nohu" drzim, ovladac stoupani/klesani na doraz dolu a po par vterinach vypne motory (p3se).
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    PEKK: pokud neni krizova situace, tak nevidim duvod to takto delat. Samozrejme ze to motorum uplne nedela dobre. Krizovou situaci napriklad myslim mnou nedavno popisovane litani z trajektu, kdy jsem musel neustale korigovat let (nemoznost letu v P vzhledem k rychlosti lodi a protivetru potreba letu v S) nastaveni Mode 2, kdy stoupani / klesani respektive vypnuti motoru mam na levy pacce a doprednou rychlost na pravy, a i tak jsem radsi pristal a manualne vypnul...

    (auto taky nevypinas slapnutim na brzdu a vyslapnutim spojky se zarazenou jednickou ;) )
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PEKK: https://m.youtube.com/watch?v=7N4Jx2bbwmE
    akorat ho startuj a pristavej nad hlavou, ten pan chce prijit o oci ;)
    PEKK
    PEKK --- ---
    jo zapomněl jsem říct, že to dělám s airem...mám ho chvíli, měl jsem za to, že to vypínají obě páky současně...
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PEKK: ja to delal s MP1 s novym pro jsem to jeste nezkousel.
    Zatim mi stacilo ho chytnout do ruky a pakou na ovladaci vypnu rotory.
    PEKK
    PEKK --- ---
    W_NOICE78: čus, vypínate drona taky tak, že ho chytíte do ruky a pak otočíte vzhuru nohama? Dělám to tak, ale připadá mi, že to nemá uplně rád:D
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Přepravu vzorků mezi laboratoří a nemocnicí přebírají drony: Jsou rychlejší a levnější | 100+1 zahraniční zajímavost
    https://www.stoplusjednicka.cz/...-mezi-laboratori-nemocnici-prebiraji-drony-jsou-rychlejsi-levnejsi

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MERTLAS: nemusi byt vse profi a top, taky existujou situace, kdy jde o zabavu, pobavit se, zasmat se s brachou, zkouset, kazit, delat to lip, zkouset znovu... o tom ten zivot a ty konicky jsou taky ;)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Na misi MarsRover 2020 se krom vozítka připravuje i dron - helikoptéra, která bude kolem vozítka poletovat. Fotografie jí ukazuje během testů.

    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    Co si budeme povidat, takovyhle zabery je nejlepsi si bud dobre naplanovat, pripravit storyboard, nazkouset let bez lyzare, nejdriv vyzkouset jestli je realny to pristani atd atd :) Ono pristavat do snehu taky neni uplne easy. Chce to tvrdej povrch, pac do prasanu to hezky zapadne, dostane se voda na cocoku a pak uz ten zaber neni dobrej :)

    A nebo pokud se jezdi freeride v divocine, tak to tocit z helikopetry s velkou kamerou s dlouhym sklem atd :D

    No kluci z Redbullu vedi, proc si na to porad najimaj helikopetry :D
    B3DA
    B3DA --- ---
    SPECZ: jj, to ze je to mozny neznamena ze by to byl kdovijak dobrej napad.
    nehlede na to, ze zrovna na horach je docela velka sance ze kompas zmate velky lozisko magnetickyho nerostu, ani to nemusi byt primo zelezo (ktery se da casto aspon tusit, podle okoli). ruzny draty vn taky nejsou skrz fpv uplne dobre videt.
    ty dlouhy zabery je stejne potreba natacet sakra plynule, takze kolikrat vyjde lip to rozdelit uz pri nataceni, protoze pak clovek stejne musi strihat...
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    B3DA: Akorát to chce trefit místo který je snadno fyzicky v dosahu (takže při sjezdu pod sebou a ne nad sebou) dostatečně rovný, a neni pod nim např. kus železa nebo tak něco - protože když to sedne nakřivo (což na sněhu může nastat relativně snadno, i když je povrch rovnej)nebo tam bude něco železnýho pod sněhem, tak tě dron pošle do háje a odmítne startovat (buď proto že je moc nakřivo, nebo proto že má zmatenej kompas).
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    Btw DRAGON se nedavno ptal na nejaky nastaveni co se videa tyce... tady je to celkem hezky popsany:

    Mavic 2 Pro Video Settings - Demystified (Part 2) - DJI Aerial Photography Academy
    https://djiphotoacademy.com/...?fbclid=IwAR0EB1SQPJhoMS2107kCmVDsyrIbw8nAbOCXzg5CWte0KnYGt9hgBibHkBk
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    BIG_SCHADE: http://www.noflydrones.co.uk mas tam celkem hezkou mapku :)

    "The drone operator is responsible for obtaining permission to fly within any restricted airspace in London. Restricted areas include Hyde Park (EG R157), City of London (EG R158) and Isle of Dogs (EG R159). Restricted areas are marked on aviation charts and listed in the UK Aeronautical Information Package (UK AIP).

    Flight within these areas is restricted for all types of aircraft, whether manned or unmanned. To obtain permission the drone operator must apply for Enhanced Non-Standard Flight clearance via the NATS website, using the procedures detailed at point ENR 1.1-18 in the UK AIP.

    This clearance is also mandatory for all flights below 1400 feet above sea level."

    Takze ho spis nechej na hotelu a litej nekde mimo v krajine :)
    MHO
    MHO --- ---
    BIG_SCHADE: nikde v civilizovaných zemich se nesmí lítat v husté osidlenych místech. Vždy si představ že dron může kdykoliv selhat a spadnout. Létat musíš tak aby v tomto případě nikdo nedošel újmy.
    BIG_SCHADE
    BIG_SCHADE --- ---
    Ahoj, mam dotaz, netusite, jak je to s litanim s dronem v Londyne ? Ted se tam na par dni chystam, tak by bylo super, se tam prolitnout :) tusim, ale ze to tam bude zakazany
    Diky za info !
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    mate nekdo tip na dobrej kvalitni lomenej USB C kabel mezi remotem a mobilem? (Mavic pro)
    pripojuju to na velky usb dolu na remotu, ne ten malej na boku
    diky moc

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam