• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEQUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    Tak Březiněves je pro lítání docela blbý místo, lítaj přes ní letadla co jdou dolu na Vodochody (i když ty jsou většinou o kus severněji, nad Bašťí, ale když trochu fouká ...), lítají tam tudy ti co jdou dolů na Ruzyň, poblíž jsou dvě letiště Letňany (civ) a Kbely (mil) ...
    Nicméně by to bylo ještě celkem v pohodě , pokud by se držel v malých desítkách metrů nad zemí.
    Tohle ale musel bejt slušnej idiot, protože jestli ho hlásili piloti dopraváků co sedali na Ruzyň, s tím že se pohybuje v jejich sestupové rovině tak musel bejt mnohem, mnohem vejš než 300m nad zemí (obecná hranice prostoru G, může být místně upraveno jinak).
    Zkoušel jsem chvíli čučet na flightradar, nejmenší éra jsem v oblasti viděl ve výšce 1500+ ft (~460m), jeden vrtulník v 1000ft (o chlup přes 300m), a velký éra všechny 4500ft + (1300 m) - byť teda dneska na ten směr startujou a při startu půjdou nahoru strměji než klesají - v cca stejné vzdálenosti, jen na opačnou stranu - tj. mezi "Vuznice" a "malé Kyšice" kudy dnes klesají jsou ve výškách 3500 - 4000 ft (~ 1070 -1220 metrů).
    Pokud budu uvažovat že dron je okem viditelný na 300 m (což je asi optimistickej odhad v momentě kdy se ho snažím najít a nesleduju ho, narozdíl od pilota, od startu dál), a vezmu v potaz že ho hlásili "v rovině sestupové dráhy" tak musel být minimálně v sedmi stech metrech nad zemí !
    V místě kde je hustej leteckej provoz.
    To už je čistej kokotismus, za kterej "pilot" dronu zaslouží nakopat do prdele, protože i když naprosto odhlédnu od předpisů, tak je to hrubě proti zdravýmu rozumu. Na takových vzdálenostech sice možná "pilot" bude tušit kde má zhruba stroj (byť už se nejspíš bude orientovat čistě podle videopřenosu), ale absolutně nemá šanci správně odhadnout vzájemné vzdálenosti letících objektů a riziko jejich kolize - a ani by si jich nejspíš nevšiml, protože nejspíš bude koukat na display .... A i když byl možná "bezpečně" pod hladinou velkých strojů, už byl v potenciálně kolizní výšce se spoustou malých letadel, kterých tudy lítá opravdu hodně.
    MHO
    MHO --- ---
    DRAGON: myslím nepritomneho dronare. Jako že relativně velké nasazeni policie je v tomto případě v pořádku.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MHO: a ted myslis ty rc piloty nebo dronisty (kteri tam nebyli) nebo jak?
    MHO
    MHO --- ---
    DRAGON: No tak pokud někdo lítá v koncovém naváděcím prostoru mezinárodního letiště, tak to je holt těžký.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    zacina mi pripadat, ze na dronare se zacina hon na carodejnice. Vlastnit drona zacina byt stigma. Nemame zadny dukazy, ale byl to dron a to je spatne. Ach jo.

    http://www.tisen.tv/...inevsi-do-patraci-akce-se-zapojil-policejni-vrtulnik-i-nekolik-hlidek-policie
    VEXCZ
    VEXCZ --- ---
    SPAULDING: Koukni na aliexpress
    SPAULDING
    SPAULDING --- ---
    Krásný večer. Najebal jsem drona do baráku. :(

    Mavic PRO (1). Dají se na to sehnat nové plasty? Na fotce je celej problém, dorazy jsou u zadních “věcí” nalomený.

    Díky moc a pardon za offtopic.



    SPECZ
    SPECZ --- ---
    TOMMYKNOCKER: Jestli drhne tak bych to určitě nechal poladit v servisu dřív, než ti to ve vzduchu provede něco hrubě nepředvidatelnýho.
    TOMMYKNOCKER
    TOMMYKNOCKER --- ---
    Mam maly problem s Mavic Air ovladacem:
    1. Obcas se stava, ze prestane fungovat tlacitko na Photo a Video
    2. Leva packa - kdyz jdu nahoru, nebo dolu, tak se dron zacne i otacet (nekdy). A nekdy se otaci i kdyz je packa v klidu. Doprava. Vcera jsem to zkousel kalibrovat a smer nahor/dolu jde v pohode na 88-94%, pak musim zatlacit vetsi siou, abych to dostal na 100%.

    Je to na servis? Moc se mi to ncechce posilat nekam do nemec. Jinak je to jeste v zaruce.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    vcera sem zkusil pridelat gopro 7 black na spodek mavica :) totalni bomba, vubec nevadi, ze nevisi na gimbalu, to gopro to vyresi samo :)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PEKK: https://forum.dji.com/thread-135265-1-1.html
    Emergency Shut Off Trick For DJI Mavic Air and Pro Drones
    https://www.youtube.com/watch?v=vfJBVymiUSs
    B3DA
    B3DA --- ---
    k tomu vypínání otáčením.. mě nepřijde, že by nějak zvlášť trpěly motory. ale gimbal dostává na prdel velice
    PEKK
    PEKK --- ---
    Dík za tipy...
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    To by možná bylo nejlepší, když motory nevypne tak do ní nežuchne (pokud něco fakt nepodělam), a když je vypne tak se do toho vrtule nijak zásadně moc nezamotaj.
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    MERTLAS: Jak se s ním chceš neprat, když během přesunu pák do csc polohy začne vykonávat docela zajímavý pohyby ?
    Jasně, když to udělám rychle tak nestihne o moc víc než jen s sebou cuknout (díky setrvačnosti), ale i tak to bude znát - imho to stihne rychleji než ty pohyb rukama.
    Možná nějakou síť pod něj ?
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    SPECZ: jojo :D a jeste nejaky meky pristani :D Ale imho to pujde udelat, kdyz vzlitnes, ja ti ho chytnu s natazenejma rukama nad hlavou (to uz si bude myslet, ze je v dostatecny vysce - pripadne si vylezu na strechu auta nebo tak neco), ale tak, abych se s nim nepral a ve chvili kdy ne/vypnou motory, tak ho chytim... samozrejme v kozeny bunde a rukavicich :D

    Padak je imho overkill :)
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    SPECZ: A nebo dost vejšky a padák ...
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    MERTLAS: jj, proto píšu že budu potřebovat hromadu místa a dlouhej špagát :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam