DRAGON: proc bys chtel odendavat baterku za chodu?
pokud ho posles proti sobe a mas zapnuty senzory (a neni sero natolik, aby nefungovaly), tak se dron ma zastavit stejne jako pred jinou prekazkou.
Z ruky vypoustet jdou. Je samozrejme leps, kdyz to je z vodoroviny, ale i tak si s tim nejak poradi. Ovsem z ty lodi jsem ho poustel z ruky a kdyz jsem dal packy do stredu, tak bral drahu dozadu... Nevim esi to bylo jen tim, jak jsme od nej odplouvaly a on se snazil udzet pozici vuci vetru nebo co, tak jsem ho radsi zacal ovaldat a pritahoval si ho k lodi...
Ad vypinani otocenim. Je to jeho "emergency" vlastnost. Kdyz se dron preklopi o vic jak tusim 45° tak se vypnou motory, protoze si dron mysli, ze pada... Motorum to sice nedela uplne dobre, ale je to zpusob, jak v nouzi motory vypnout. Chce to trochu sily, pac se dron trochu brani otocit zpet :) ale po chvilce pochopi.
Vypinat baterku tak jak rika Dragon nevim esi je rychlejsi :) Imho je preklopeni lepsi verze.
SWALLOW2: Vyvolava to spousta ruznych okolnosti... Elektronika uvnitr se muze zblaznit a pokud neni zkalibrovanej kompas, tak je dron zmatenej a proste nevi, kam ma letet, tak leti "nekam". Muze to zpusobit silne ozareni jinym vysilacem (dost lidem to ulitlo treba u Jestedu, protoze to poslali primo do semeru, kudy vysilaj ty vysilace a proste prehlusili ridici signal, dron zblbnul a trada). Nekdy to je proste chyba ve firmware, GPS prijimaci... tech moznosti je dost.
casto je taky duvodem spatne nakalibrovany kompas. Ja treba kalibruju pred kazdym letem, kdyz zmenim pozici o vic jak cca 20km. Nic me to nestoji, casove to nezabere ani pul minuty a opet mam vetsi klid.
Soucasna verze phantoma uz ma treba 2 IMU a 2 kompasy tak, aby co nejvic minimalizovali tyhle rizika. Ale 100% se na to nejde spolehnout. Imho to ma i druha verze Mavica.
V pripade, ze to vezme drahu, tak ja mam krizovej postup prepnuti do ATTI, coz je plny manual a tedy se prerusi veskere automaticke funkce. pokud to je realne, tak v ATTI doletim zpet, nebo co nejrychleji klesam a pristavam (pokud to je mozny a bezpecny).
Pripadne prepinam zpet do P a resetuju automatizovane systemy. Toto je duvod, proc se jednak ma litat na vizual (aby byl clovek schopen stroj ovladat bezpecne i na dohled) a taky mit vymyslene dopadovky. to v pripade, ze nic nepomaha, tak posledni moznosti je aktivace CSC - tedy okamzite vypnuti motoru a volny pad. Radsi rozbiju stroj v bezpecnem miste, nez aby si samovolne nekam letel a pripadne udelal vetsi skodu.
SWALLOW2: Nakonfigurovat to mas jednim prstem v modu 2 na leve pacce dolu. Drzis cca 3 vteriny a motory se vypnou. Ekvivalentne v jinych modech - packa dolu vzdy = vypnuti motoru ve chvili, kdy dron nemeni vysku (tedy je na zemi, nebo v ruce - motory nevypne pokud je ve vzduchu a meni vysku).
DRAGON: tohle je CSC a jak na obrazku pisi "pouzijte ve chvili, kdy se dron rozbije" aka veme drahu :) Bohuzel u Mavica se neda prepnout do plnyho manualu, tak asi tusim, ze tohle bude jedina moznost, jak zabranit ulitnuti...
DRAGON: hledej nastaveni EXP pro upraveni citlivosti pacek a pak je jeste tusim u nastaveni gimbalu nastaveni citlivosti naklapeni gimbalu :)