000: docela bych te opravil, ze si na zadnych svych postech neporusil zadne pravidlo.... zcela naopak...
000: zde zcela evidentne nedodrzujes pravidlo 1:1 od budov, tva dopadova plocha zasahuje do komunikaci vcetne zeleznice a navic jsi naprosto jasne vys nez 120m AGL, coz je maximalni povolena vyska v danem miste a tedy bys mel mit jednak povoleni od LKKB (coz jsem si jisty, ze si nemel) a druhak udelenou vyjimku od UCL pro let nad 120m AGL, coz jsem si vic nez jisty, ze si taky nemel a pokud mel, tak si nedodrzel podminky udelene UCL prave na dopadovou plochu, a dalsi.
000: zde opet nedodrzujes pravidlo 1:1, dopadova plocha zasahuje do komunikace, cimz ohrozujes dopravu na ni. Vyska opetr diskutabilni... odhaduji kolem 100m AGL ale mozna klidne i vic.
To jen tak rychle, nemam cas a ani chut to podrobneji rozebrat.
000: ptas-li se na to, co by se melo vzhledem k legislative a dronum zmenit... Je to nemozne, ale zcela vsechno. Soucasna legislativa je velmi benevolentni a ikdyz jsem normalne za co nejmensi birokracii, u dronu bych byl nejradsi za presny opak a co mximalni mozne zneprijemneni. Tak, jak to bylo nastaveno UCL pred prichodem EASA to bylo celkem dobry. Rozdeleni tech, kteri se letanim zivili a mohli si vyjednavat vyjimky pro lety ve HOP, celkem dobra filtrace tech, kteri se do dobrodruzstvi se ziskanim papiru pustili a tech, kteri ne. Lidi, kteri nemeli papiry mohli litat jen na loukach a tam, kde nikoho neohrozuji (tak jako ty prave v tech Holesovicich). Celkem jasne a jednoduche zjisteni, jake zabery jsou nelegalni, protoze nas, kteri jsme papiry meli, tak jsme se povetsinou znali osobne a vedeli jsme, kdo jsme a bylo ve vzduchu mnohem bezpecneji, protoze jednak nebyly ty stroje tak jednoduse dostupny, nebyly tak levny a nemohla je ovladat kdejaka opice, ktera si mysli, ze neporusuje predpisy a pritom je zcela evidentne porusuje velmi hrube a proste vsechno fungovalo mnohem lip, nez dnes.