• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEQUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
    Tipy, triky a vše ostatní ohledně RC Quadrokoptér, létajících RC modelů osazených čtyřmi motory. Rady při nákupu zařízení a příslušenství. Quadrokoptéry s kamerou - vlastní ukázkové fotky a videa.
    rozbalit záhlaví
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    ANARCHY: DRAGON:
    Ok, mozna to neni stejna osoba, dohloubky jsem to nezkoumal - ale kdyz si tu vyslouzi hrst minusu v kratky dobe po dve ID ktery sem do ty doby nenapsaly ani carku, tak to pusobi trosku zvlastne, a mozna jsem se nechal malicko unest.
    ANARCHY
    ANARCHY --- ---
    SPECZ: IMHO to on není, ale to je asi jedno...
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    JIMX: Kdyz je nekdo blb, nepomuze mu ani pouzivani vice ruznych nicku, stejne se hnedka prozradi :-)
    BASIK
    BASIK --- ---
    Je to tak, pokud je debata "proc zrovna 120 metru", tak mi ten odstavec prisel naprosto vsevysvetlujici a jeste to dava smysl :)
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    TVRDY_CHLAST: ma smysl predstirat, ze to psal on?
    viz "mas k dispozici internet" a najdes i zbytek clanku, ze ktereho to je - https://www.droneblog.com/how-high-can-you-fly-a-drone/
    TVRDY_CHLAST
    TVRDY_CHLAST --- ---
    BASIK: Would you mind to write it down in czech please? Your english does not make sense to me... sorry...
    BASIK
    BASIK --- ---
    TVRDY_CHLAST: The basis for the 400-feet rule is that most manned aircraft activity usually starts at 500 feet. While airplanes and helicopters start off much closer to the ground during takeoff, that shouldn’t pose a problem for drone operators because drones aren’t allowed to fly near airports anyway.
    TVRDY_CHLAST
    TVRDY_CHLAST --- ---
    DRAGON: Tak proč potom těch 120m jen do výšky a né i do dálky, to nedává smysl...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TVRDY_CHLAST: protoze cim vys, tim mas vyssi pravdepodobnost proximity s nejakym leticim prostredkem, napriklad. Navic 250 metru uz je opravdu vzdalenost, kdy ho nemuzes v takove vysce videt okem, to je imho dalsi vec, co zvysuje riziko nejakeho pruseru.
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    000:
    Takhle blbě ty plachý zvířata může cíleně stresovat jen tupý hovado.
    TVRDY_CHLAST
    TVRDY_CHLAST --- ---
    DRAGON: Čili logicky mi z toho vychází, že z 250m toho samozřejmě uvidíš víc. Takže otázka zůstává stejná, proč jenom 120m?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TVRDY_CHLAST: protoze z 50 metru ani ultrawide sklem neuvidis nic :)
    TVRDY_CHLAST
    TVRDY_CHLAST --- ---
    Pro vás zřejmě hloupá otázka, ale proč je ten strop nastavený zrovna na 120m a ne jenom 50m?
    ZSIS
    ZSIS --- ---


    :D

    mas ve vsech bodech samozrejme pravdu, ale to opakovane "driv bylo vse lepsi, vyziraji mi rybnik" mi pripomina... me. zdravim od zvuku, to si ted taky kazdej dela sam ;)
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    000: docela bych te opravil, ze si na zadnych svych postech neporusil zadne pravidlo.... zcela naopak...


    000: zde zcela evidentne nedodrzujes pravidlo 1:1 od budov, tva dopadova plocha zasahuje do komunikaci vcetne zeleznice a navic jsi naprosto jasne vys nez 120m AGL, coz je maximalni povolena vyska v danem miste a tedy bys mel mit jednak povoleni od LKKB (coz jsem si jisty, ze si nemel) a druhak udelenou vyjimku od UCL pro let nad 120m AGL, coz jsem si vic nez jisty, ze si taky nemel a pokud mel, tak si nedodrzel podminky udelene UCL prave na dopadovou plochu, a dalsi.

    000: zde opet nedodrzujes pravidlo 1:1, dopadova plocha zasahuje do komunikace, cimz ohrozujes dopravu na ni. Vyska opetr diskutabilni... odhaduji kolem 100m AGL ale mozna klidne i vic.

    To jen tak rychle, nemam cas a ani chut to podrobneji rozebrat.



    000: ptas-li se na to, co by se melo vzhledem k legislative a dronum zmenit... Je to nemozne, ale zcela vsechno. Soucasna legislativa je velmi benevolentni a ikdyz jsem normalne za co nejmensi birokracii, u dronu bych byl nejradsi za presny opak a co mximalni mozne zneprijemneni. Tak, jak to bylo nastaveno UCL pred prichodem EASA to bylo celkem dobry. Rozdeleni tech, kteri se letanim zivili a mohli si vyjednavat vyjimky pro lety ve HOP, celkem dobra filtrace tech, kteri se do dobrodruzstvi se ziskanim papiru pustili a tech, kteri ne. Lidi, kteri nemeli papiry mohli litat jen na loukach a tam, kde nikoho neohrozuji (tak jako ty prave v tech Holesovicich). Celkem jasne a jednoduche zjisteni, jake zabery jsou nelegalni, protoze nas, kteri jsme papiry meli, tak jsme se povetsinou znali osobne a vedeli jsme, kdo jsme a bylo ve vzduchu mnohem bezpecneji, protoze jednak nebyly ty stroje tak jednoduse dostupny, nebyly tak levny a nemohla je ovladat kdejaka opice, ktera si mysli, ze neporusuje predpisy a pritom je zcela evidentne porusuje velmi hrube a proste vsechno fungovalo mnohem lip, nez dnes.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ZSIS: kéž by, tohle trolling nebude, tohle je typickej dunning krugeruv efekt namachrovánka, co si mysli ze je neomylnej a odmita se nad tim zamyslet, protoze doma chova prasata !
    Ono mu to treba za par let dojde.
    CUKI
    CUKI --- ---
    ANARCHY: Tohle těžko pozná někdo, kdo velkého psa chová v pidi kleci.
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    000: procetl jsi si tady aspon par stranek diskuze pred tim, nez jsi sem nasazel tvoji tvorbu? sledujes ten klub aspon tyden-dva (kdy se tu nic velkeho nestalo)?
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    MORPHLER
    MORPHLER --- ---
    000: a kdyz tak dodrzujes pravidla- tohle je vse pod 120m?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam