• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEČeská pošta , DHL, TNT a jiné logistické služby a firmy
    ELENFANT
    ELENFANT --- ---
    MAJKA: já si stěžoval na pobočce a po čase došlo k výměně doručovatele, samozřejmě nevím, jak moc to spolu souvisí..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAJKA: Ne to ne. Stiznost podej, ale tu nebude tolik zkusenosti jako na netu…
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    Zas jako stížnost na doručitele ČP mi nepřijde nějak brutálně exotickej scénář, kterej je neopakovatelnej a unikátní, takže by bylo hrozně mimo se tu na to ptát :).
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    KOC256: Hej jako možná je nainví čekat, že když zaplatíš službu, tak ji dostaneš. Jestli jo, tak jsem naiva roku no :).

    A Ja se prostě ptala na podobné zkušenosti, abych tak nějak věděla, co čekat. Nečekám, že budete něco "řešit" :). A taky jak až moc to s týpečkem hrotit, páč prostě chodit si ven na silnici odlovovat balíky a ještě se u toho nechávat zjebat mi přijde už moc.

    QUIP není moc pozvbudivý čtení, no :(. Tak snad to stejné nebude.. snad.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Našel jsem ti to...
    V diskuzi [Dealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny] si vyfiltruj QUIPa a slovo "adresat" :-) - viz screen. A jen doufej, že to u tebe nebude stejné...

    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAJKA:
    Mě ty tvé vzlyky přijdou strašně naivní...

    Na té straně je infolinka, kde to někdo SNAD předá na danou pobočku a opět bude záležet jak se TAM s tím poperou. Není nic jako unifikovaná odpověď, že to na 100% vyřeší... Tak to tu nečekej ani od nás...

    Nevím, zda to bylo tu a nebo jinde, ale již několik let si stěžuje na nedoručování balíčků a nepomáhají ani reklamace... Tak snad budeš mít více štěstí...
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    MAJKA: Nenapadá mě firma, kde by se zaměstanec neobával se chovat takhle hrubě a když se ohradíš, tak ti v klidu řekl, že příště prostě neudělá službu, kterou sis zaplatil. Takže podle mě je to hodně o tom, co víš, že si můžeš dovolit. Představ si, že tě klient v tvé práci o něco slušně poprosí a ty mu na to řekneš: "Příště až si něco zaplatíte, tak nedostanete nic", práskneš dveřma a odejdeš.

    Ale co mě teda fakt zajímá je, jestli někdo řešil přes info@cpost.cz něco podobného, případně jak byl spokojen s výsledkem. Jestli budu mít nějaké zastání, když se mi ten týpeček fakt rozhodne přestat doručovat zásilky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAJKA:
    To není o "zoufaloinstituci", ale o konkrétních lidech, kterých je nyní všude nedostatek. Další rozbor netřeba ne?
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    Tak já dneska s poštou fakt paráda. Pošťák to doručuje na silnici před barák, pak lidem zavolá a až když vidí, že jdou, tak vyleze z auta a jde hledat zdlouhavě zásilku. Já doma batole, že jo, umírám strachy na co se mezitím stihne napíchnout...

    a tak jsem ho dneska poprosila, že se bojím o dítě, a on mě maximálně zjebal, začal na mě ječet, pak se sebral že odjíždí a bude to na poště a nakonec mi to teda zpruzele našel, vrazil mi to, prásk dveřma vší silou a jel. Tak jsem mu ještě napsala SMS, že dneska to už trochu přestřelil a on mi na to odepsal, že příště mi nepoveze nic a dá to rovnou na poštu.

    Tak jsem napsala ofiko stížnost na poštu, ale říkám si, jestli třeba fakt může mi přestat doručovat zásilky? A co jako nadělám.

    Řešil někdo takhle konflikt s doručovatelem? Jestli vůbec člověk má šanci se nějak domoct služby, co si zaplatil u takovýhle zoufaloinstituce
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Toto mi došlo jako SMS. Ale nikdo nezvonil, žádný mail ani další SMS. Nic ve schránce. Takže asi na tomto základě se půjdu naslepo zeptat na poštu, zda tam pro mě něco nemají...

    Jinak mi se to stalo poprvé...

    OTAVA
    OTAVA --- ---
    zmrdi zkurveny kéž to zkrachuje takovej moloch napiču úplně!
    OTZ
    OTZ --- ---
    jo to nepopiram, halt statni sprava :)
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    OTZ: je uplne jedno, v jake je to casti webu - ta ironie, ze certifikacni autorita neni schopna plne zabezpecit svuj web, naprosto vystihuje celou institutici
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OTZ: V dnesni dobe?
    OTZ
    OTZ --- ---
    KOC256: jestli je to jenom na tyhle casti webu tak budiz..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Toto mě dneska pobavilo... :)

    OTZ
    OTZ --- ---
    TOOMIX: no, ja nic nepodepsal.. :D
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    OTZ: moc se ještě neraduj, DHL občas zašle fakturu až dodatečně ;)
    OTZ
    OTZ --- ---
    ..kuryr zasilku privezl, penize nechtel, o fakture nic nevedel a prevzeti podepsal sam. tak bezva :))
    OTZ
    OTZ --- ---
    aha tady to zije :)
    OTZ
    OTZ --- ---
    DHL: technicka ke clu, mam si balicek (na soukromou osobu, hodnota zasilky 78$, odesilatel v malajsii, prodejce v japonsku odkud se clo neplati) nechat proclit DHL (vypada to minimalne na 600 kc poplatek resp. "min. 665,50 Kč") nebo si to vybehat sam, vyplati se to nejak?
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    TOOMIX: Jen taková drobnost - mícháš sazbu s a bez DPH...
    Takže buď 79 a 96 Kč bez DPH
    nebo 95 a 115 Kč s DPH

    Tipuji, že důvodem bude to, že otevřít službu pro BFU znamená nutnost nějakého primitivnějšího, blbuvzdorného, procesu, s kterým se bude na interní straně hůř pracovat....

    Z eshopu je to o tom, že dostanou předem deklaraci o zásilce/zásilkách mailem a na balíčku už je nalepený čárový kód - tohle chtít po BFU je trochu nerealistické...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam