• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEČeská pošta , DHL, TNT a jiné logistické služby a firmy
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Mně dneska ráno Alza posunula doručení do boxu o 24 hodin, naštěstí na to nespěchám.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    BALAENA: Jasne, mame vsichni stejnou zkusenost a ano, ceska posta neni jedina kdo to dela. Ja se ale ptam, jestli mate nekdo zkusenost / napad, jak se zacit branit a oprit se do toho z hlediska uzivatele.
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    EZECHIAS: to dělají všichni. Zásilkovna právě usoudila, že když to nemůžou dát do Zboxu se 24hodinovým provozem, tak ideální náhradní místo je jakási provozovna, co zavírá v 15.30
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Zdar ve spolek… trochu zkusim ozivit diskuzi. Mame pred vanocema jako kazdy rok a Balikovna (aka ceska posta) si dela co chce a prave mi uz asi potreti dali balik do boxu o 10km dal… z kapacitnich duvodu ( a v sledovani zasilky je dokonce napsano “nevhodna velikost”).

    Coz je nausnic celkem vtipna poznamka…

    Kazdopadne me zacina prudit, ze postovny i do boxu stoji cca 50kc a ve vysledku jedu na postu (pac balik dali do boxu tam…). Navic to info nezaslou dopredu, napisou abychom Vam umoznili dostat zasilku co nejdrive, bla bla…

    Mate nekdo nejakou zkusenost / napad, jak se do posty oprit a treba z nich alespon vytriskat to postovne zpet?

    Mam pocit, ze vsichni co znam s tim jen trpi a nevi co maj delat nez zkousnout zuby a hrat tuhle loterii priste znova.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    odesilatel to poslal pres DHL, to delegovalo dodani na PPL a PPL pak na ceskou postu, bohuzel.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    v depu Malesice pro jistotu nikdo nezveda telefony ale jako zkousimto nekolikrat denne.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Ceska posta jsou takovy zmrdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Po stehovani mam zaplacene dodavani na zmenenou adresu, na tri mesice (pred mesicem)
    Cekam balicek ze Spanelsk. Pro jistotu volam na info linku abych se ujistilz e toi dodaji na spravnou adresu.
    Hadejte co - dneska mi ridic suveren vola ze je na stary adrese at si to jdu vyzvednout.

    To nemluvim o tom ze se jedna o ovoce, kterymu trvalo tri dny aby se dostalo ze spanelska do cechc a ted us je to tyden co to Cpost dorucuje, muzu to vyhodit az to dorucej.

    to je takovej zasranej skanzen ze bych blil
    MATT
    MATT --- ---
    Chtěl bych vás poprosit o radu. Brácha mi bude posílat kapesní nůž z USA, jaký by vám přišel nejvhodnější způsob doručení do ČR? dík
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    na poště se tvoří fronty a všecko dlouho trvá. což v době konkurence zásilkovém a balíku do ruky je problém. co udělá česká pošta aby mohla doručovat balíky rychleji a vůbec někdo tam pro ně chodil?

    mohla by zrychlit přepážky. ale ne, to by stálo peníze.

    takže teď když tam jděte s kódem z internetu (kterej zadáte do jejich vyvolavaciho systému) tak máte přednost. což by samozřejmě dost lidí nastalo že někdo kdo má vyšší číslo než oni. je obsloužen dříve. tak co udělá česká pošta?
    místo číselné řady tam naházel náhodně písmeno číselné kódy aby jste nevěděli kolik lidí čas předbehlo.

    plus samozřejmě lidi z kuryrnich služeb nebo partnerů jsou rovnou k okýnku číslo necislo.

    takže když je před vana 5 lidí a vy tam čekáte 20 minut a lidí proudí před vana tak vás to dost nasere.

    A paní na přepážce se usměje a řekne že si to lidi pochvalují. Zasranejsi podnik v Česku republice není.
    CNV
    CNV --- ---
    Máte někdo zkušenost s Amazon Next Day delivery? Nabídlo mi to u objednávky na německém Amazonu, tak jsem to vzala. Objednáno včera, na Amazonu svítí doručeno, přijala a moje jméno. Na webu UPS je podle čísla zásilka teprve na cestě z Polska. Kde vzal Amazon to doručení? To dělají schválně, aby nemuseli vracet poštovné, když to nebude next day?

    KOC256
    KOC256 --- ---
    Se úplně zbláznili... :)
    Jsem z Ostravy a nikdy jsem si v Brně nic nevyzvedával. Tak jak přišli na toto :-)

    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Finále...

    Řekl jsem mu, ať se to už nesnaží doručit a že si to vyzvednu na poště. Tu jsem pak trochu zaperlil já, kdy jsem šel na jinou poštu (doručuje se odjinud, než to pak skončí pro osobní vyzvednutí). A tím, že jsem si to nestihl vyzvednout, tak jsem v aplikaci naklikal opakované doručení (opět do práce). Tam to asi ale někdo přepisuje ručně, protože když mi dneska ráno nedošla SMS, že budou doručovat, tak jsem nakonec zajel na tu poštu. Tam jsem ještě dostal zprdunk za to, proč si balík nenechám poslat do balíkomatu, že tím ušetřím čas i práci jak sobě, tak jim :-D

    Ale alespoň finálně vyřešeno.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    A jak to dopadlo?
    Dneska mi volá pošťák, že stojí před původní adresou... :-D

    ELENFANT
    ELENFANT --- ---
    MAJKA: já si stěžoval na pobočce a po čase došlo k výměně doručovatele, samozřejmě nevím, jak moc to spolu souvisí..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAJKA: Ne to ne. Stiznost podej, ale tu nebude tolik zkusenosti jako na netu…
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    Zas jako stížnost na doručitele ČP mi nepřijde nějak brutálně exotickej scénář, kterej je neopakovatelnej a unikátní, takže by bylo hrozně mimo se tu na to ptát :).
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    KOC256: Hej jako možná je nainví čekat, že když zaplatíš službu, tak ji dostaneš. Jestli jo, tak jsem naiva roku no :).

    A Ja se prostě ptala na podobné zkušenosti, abych tak nějak věděla, co čekat. Nečekám, že budete něco "řešit" :). A taky jak až moc to s týpečkem hrotit, páč prostě chodit si ven na silnici odlovovat balíky a ještě se u toho nechávat zjebat mi přijde už moc.

    QUIP není moc pozvbudivý čtení, no :(. Tak snad to stejné nebude.. snad.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Našel jsem ti to...
    V diskuzi [Dealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny] si vyfiltruj QUIPa a slovo "adresat" :-) - viz screen. A jen doufej, že to u tebe nebude stejné...

    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAJKA:
    Mě ty tvé vzlyky přijdou strašně naivní...

    Na té straně je infolinka, kde to někdo SNAD předá na danou pobočku a opět bude záležet jak se TAM s tím poperou. Není nic jako unifikovaná odpověď, že to na 100% vyřeší... Tak to tu nečekej ani od nás...

    Nevím, zda to bylo tu a nebo jinde, ale již několik let si stěžuje na nedoručování balíčků a nepomáhají ani reklamace... Tak snad budeš mít více štěstí...
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    MAJKA: Nenapadá mě firma, kde by se zaměstanec neobával se chovat takhle hrubě a když se ohradíš, tak ti v klidu řekl, že příště prostě neudělá službu, kterou sis zaplatil. Takže podle mě je to hodně o tom, co víš, že si můžeš dovolit. Představ si, že tě klient v tvé práci o něco slušně poprosí a ty mu na to řekneš: "Příště až si něco zaplatíte, tak nedostanete nic", práskneš dveřma a odejdeš.

    Ale co mě teda fakt zajímá je, jestli někdo řešil přes info@cpost.cz něco podobného, případně jak byl spokojen s výsledkem. Jestli budu mít nějaké zastání, když se mi ten týpeček fakt rozhodne přestat doručovat zásilky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam