• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Heroes of the Storm - Deathwing!
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    VICTIM81: sedlackym rozumem je to znamka toho, ze se matchmaking zlepsuje a vyvazeni je lepsi.. kratka hra = jeden z tymu ma vyrazne navrch.. pokud je bitva hodne hodne vyrovnana neni problem hrat pul hodiny, 40 minut a clovek je pak z toho vyrizenej po zbytek vecera :)
    ZARREMGREGARROK
    ZARREMGREGARROK --- ---
    VICTIM81: Já před chvilkou dohrál hru co měla 40 minut.
    Polovinu hry dělám counterpush na všech linkách s abathurem. Šílenost.
    Nakonec jsme vyhráli, protože jsem s mule prohealoval nějakých 70% i přes orbitální raketu.

    Netušil jsem, že může Blackheart bay trvat tak dlouho.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    YASHAMARU: supr. jsem rad za nazor nekoho kdo to uz hraje dele a sleduje to i z pohledu zebricku. pro me osobne je to uz jedine lakadlo do hry kdyz to hraju sam. ale 10hrdinu nemam takze co 2-3 dny delam daily. nejaky vyvoj "hodnoty" mmr jsem cekal. ale spise ze se to opravdu vice roztahne. podle toho co pises je videt za hotslogs pekne zlepsuji. ja tam mel registraci kdyz jsem to hral prvni cca 2 tydny. a kdyz jsem se rozhodl zahajit farmu na goldy tak jsem to uz neotevrel. pro klid duse. a ted uz nevim ani heslo.

    jeste dotaz na delku hry. prijde mi ze se v posledni dobe prodlouzila. uz nemivam hry pod 15min. coz je imho skoda. jestli meta nebo to tak blizz chtel. je to jen muj problem?
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    jak funguje blizzard mmr netusim, ale spis bych rek, ze dobre.

    problem je, ze hrac vidi jen rank, kterej je naprosto scestnej. stoupajici hrac rank 34 muze hrat lip nez tydny zasekla 10tka. jen jeste nema odehrano a zrovna stoupa.

    kdyz jsou ldi nasrani ze prohrali, tak se podivaji na ranky a vidi nizky, ale nic z toho nezjisti.

    na tom hotslogs se dozvis, kolik ma borec her, jesi hraje sam, jesi hraje duo, nebo ho nesou kamaradi, jestli se specializuje na jednoho hera a v tvoji hre byl donucen do role co nemainuje. jestli nehraje po pulrocni pauze atd.

    ja na tsku porad whinuju, ale jen vypoustim paru a nemyslim to vazne, ve skutecnosti uz si nepamatuju, ze bych nekdy v posledni dobre dostal hrace, kterej by mi prisel jakoze "noob".
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    VICTIM81: no 200 bodu je nic. rozdil mezi hracem 2 000 a 2200 je zadnej. ofc beru, ze pokud ma hrac zalogovanejch par her, tak se tim nemusime zabyvat.

    me to v praci na hotslugs nepusti, ale da se tam vyfiltrovat, liga a rozmezi hracu, ktery to do ni zarazuje. prubezne se to pozadovany mmr snizuje. driv jsi treba na master musel mit 3,5k mmr a ted uz jen 3k.

    hero liga je prisnejsi nez quick match, takze tam je potreba vetsi mmr pro jednotlivy ligy.

    kdyz tam rozkliknes uhranej zapas, tak ti to ukaze tusim prumer mmr vsech hracu. ten prumer v teamu vychazi +- stejne, lita to o par set. pochybuju, ze to maji uplne spatne a nahodou jim vsechno vychazi.

    fakt si myslim, ze 200 bodu je malo, to je jen o tom, ze ma hrac nahrano vic. pokud mas 2400 a 2600 tak jeden jen hral vic her a postupne stoupa diky + win rate.

    IMO hodne dobri hraci jsou od 3.5k vys. mezi 3k hracem a 3.5k hracem je velkej rozdil. mnohem vetsi nez mezi 2,5k - 3k hracem.

    3k mmr bude uz rank 1 myslim urcite. spis o trochu driv. jinak rank 1 je podle me blbost, ze by to byly top 2% hracu.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    dejme stranou ze vsechny nase uvahy o tom jak mozna funguje blizzard mmr jsou jenom odhad :)
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    YASHAMARU: sorry. mel jsem to rozepsane na mobilu. a v praci tak jsem si nevsiml. budu rad za info. dekuji
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    YASHAMARU: jasne. jedno cislo vs nejaka uroven statistiky se neda srovnat. ja osobne jsem za takove weby rad. nevidim nic spatneho na otevrenejsich udajich o hrani. jak to je s tim mmr? kolik je ted vyssi rank. treba 5+. nebo jakemu ranku odpovida mmr 3000-3200.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    vic za moment :D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    VICTIM81: hotslogs ti o hraci rekne asi tak tisickrat vic nez cislo ranku v jeho profilu. staci umet kriticky analyzovat data.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    YASHAMARU: dejme stranou ze cely hotslogs je jen odhad a v podstate si udelali vlastni system podle ktereho typujou priblizny MMR kazdeho hrace. jak to funguje doopravdy se nedozvime. ale za danych moznosti je hotslogs asi jedine reseni a ani ja si nemyslim ze je zcela mimo. jen me zajima kolik je tedy prumer mmr hrace v lize na ranku xy. treba prumer obecny a pak nevim co je povazovano za nad-prumer a top ranky. jaky je zde narust mmr. a zda se pro tym mmr prumeruje nebo scita. pak pochopim ze 200bodu rozdil neni moc. treba to pro nekoho muze byt hodne.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    co jsem koukal na hotslogs, tak average mmr teamu je hodne vyrovnany +-200, coz je uplne nic, pridali novou featuru, co to prehledne ukazuje. byl jsem docela prekvapenej, ze to je tak vyrovnany
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    hots jsou delany tak, ze 90% hracu nemusi nic resit.

    ti kdo to zerou se dostanou do vic competetivniho prostredi, kde uz hraji roli picky, counterpicky, picky v zavislosti na mape, spravny talenty na counter enemy damage, jak ma vypadat engage, jestli rozptylena formace, sevrena, poking, kiting, split push. level difference, talent difference.

    dokonce i laning faze se promitne do hry, nemuzes dat nekomu vylozene deny creepu, ale pokud nekoho fakt prehravas, jde treba pozde na objective, musi do baze a missne nejaky xp, musi mu jit pomoct protihrac, takze team hraje presilovku.

    me se libi, ze to je delany easy to learn hard to master.
    STAROJDA
    STAROJDA --- ---
    PEDROBEAR: counterpickování není špatnej koncept, ale je pravda že v HotS to má smysl řešit jen u těch dvou rošťáků. Obecně se spíš counterpickuje talentama, jako když u Vally volím jestli pojedu Multishot build nebo DPS.

    No a rychlý patche, to nás bohužel u Blizzu nečeká. Ty naopak vše důkladně sledují a pak teprve něco (a často nevhodně) změní. IceFrog je jiná liga :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    PEDROBEAR: vydrzet!
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    v zasade me stve v kazde hre nutnost counterpickovat protoze jinak je to OP. Proc o zadnym jinym hrdinovi neplati to samy tvrzeni. Co me stve jeste vic, ze to nechaji vyhnit 2 mesice nez tomu nasadi korunku tim, ze se vsadim ze v pristim patchi bude "we feel that Kaelthas is now in a good spot and we will closely observe more data" aby za pul roku prisla nejaka opravdova zmena.

    Navrat do MOBA hry ve me probudil ze zacatku nadseni a zabavu jakou si pamatuju z doty, aby to preslo ve frustraci z lidi jakou si pamatuju z doty a ze vlastne lidi, jsou duvod proc hraju radsi single player a nekoukam jak kazdej zacatek zapasu v hero lize je nekdo 2 minuty afk, pak right clickne doprostred mapy de si jeste pro piti a vrati se k svymu respawnutymu hrdinovi ve fontane.

    Do toho ten zprasenej matchmaking tym rank 15 proti team rank 35, 3 hry po sobe. Mam nejakou smulu na lidi nebo se asi musim ozrat nez to priste zapnu. 12 proher v rade v Herolize vcera me nejak odradilo.
    KORAL
    KORAL --- ---
    YASHAMARU: ty máš hrát rankedy semnou :D A né s někým jiným :-D :-D :-D
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    PEDROBEAR: vidim to stejne!

    jsem zvedavej nakolik to budou adresovat v pristim balance patchi.

    rekl bych, ze ilidan je na uplnym vrcholu toho co jim prijde jeste OK, kdy noobove jsou s nim tragicky, average jsou s nim average a diamond/master ho abusujou a jsou s nim na vrcholu potravinovyho retezce.

    ten kaelthas moc nechapu, ze jim to prislo OK, ale o vikendu jsem fakt drtil a uz jsem si na to zvykl. ale myslim, ze dostane nerf az si ho koupi dost lidi.
    PEDROBEAR
    PEDROBEAR --- ---
    kaelthas late game je nějakej pojebanej. Insta kill přes flamestrike je kolosální píčovina při rozdílu 1 lvlu.

    Hopsající nabuzenej Ilidan a fingerpoint Kaelthas vidím jako 2 hlavní gamebreaking hrdiny momentálně.
    YASHAMARU
    YASHAMARU --- ---
    YASHAMARU: ofc jsme vyhrali, team sice uz vzdaval ze gege apod, ale vlozil jsem do toho svuj sarm a vudci schopnosti a a pri -3 lvlech jsem jim dal jsem takovej malej pep talk jakoze kdyz budete hrat aspon average, i will cary u np.

    nacez jsme promptne vyhrali. ale bylo to jasny meli sme v team kaelthase a illidianiuse, coz jsou oba lategame beast sampioni (*wink* at starojda) a muzou prohrat jen kdyz se jim psychicky zhrouti team. neco jako u maturity, kdy vyletis jen kdyz se rozbrecis, kdyz aspon neco vypotis, tak win :D

    fakt je to nechutny prase, ale hanz si ho koupil, takze cajk :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam